Voitko elää ilman seksiä?
Minulla on ollut viimeinen seksikokemus 13 vuotta. Aviomieheni kuoli silloin. Ei ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia elää ilman seksiä eikä tule tulevaisuudessakaan.
Kommentit (23)
Vierailija wrote:
Noh, miehet ainakin niissä yhdenillan "panoissa" aivan surkeita, joten eipä kiinnosta. Oma kulli pilluun jyystämään, on ainoa asia miehellä mielessä. Joten ei kiitos.
Mies olen, ei yhtään yhden illan juttua takana eikä tule olemaankaan.
Olen aktiivisesti kieltäytynyt sellaisista. Minulle on tärkeää, että nainen tietää omat rajansa, ja väitän että yhden illan naiset eivät niitä tiedä.
Vierailija wrote:
Noh, miehet ainakin niissä yhdenillan "panoissa" aivan surkeita, joten eipä kiinnosta. Oma kulli pilluun jyystämään, on ainoa asia miehellä mielessä. Joten ei kiitos.
no niinhän se on naisillakin, onko nykyään tarkoitus alkaa etääntymään toisista ns sotaa käymällä ja syyttämisellä
Mulla oli viimeinen kokemus seksistä n.1,3v sitten. Ed.parisuhteeni kuoli silloin. En ole kokenut mitään (vakavia.tms)vaikeuksia olla ilman seksiä. Kun ei seurustele, ei tapaile ketään. Tiedän myös, ettei se tule olemaan sitä myöskään tulevaisuudessa.