Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko muuttaa asuntoon jossa on tapahtunut murha?

Vierailija
20.10.2023 |

Tuli tuosta Ullanlinnan tapauksesta mieleen kun asunto on nyt kaupan.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä nämä ein sanojat ovat niitä vähä-älyäisiä tunneihmisiä, jotka kaikkialla näkevät ja kuulevat ongelmia. Elämä täynnä ongelmia.

Minusta taasen he, jotka ilman muuta muuttaisivat murhataloon, ovat paljon kummallisempia.

Murha on ihmisen tekemä, ei talon. Joten mitä vikaa siinä talossa on kun ihmiset ovat lähteneet?

Mulle ainakin tulisi tosi huono fiilis siitä, että jonkun henki on riistetty. Kuinka paljon uhri on joutunut kärsimään ja pelkäämään, kenties häntä on kidutettukin ennen tappamista... Miten voisin asua onnellisesti tuollaisessa paikassa?

Vierailija
102/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut useimmissa vuokra-asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikoksia.

Sellaisia ovat kaupungin vuokraloukut.

T: tuntematon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Kyllä sinne jää se tragedia elämään ja ahdistaisi pelkkä ajatuskin mitä kaikkea on tapahtunut.

Vierailija
104/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos nyt siis puhutaan ihan tavallisesta murhasta tai taposta. Tietyt tapaukset ovat sen verran karmeita, että en ehkä voisi muuttaa. Esim. Jallu-sedän mökkiä tai Vilja Eerikan kuolinasuntoa en ostaisi.

Vierailija
105/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulle ainakin tulisi tosi huono fiilis siitä, että jonkun henki on riistetty. Kuinka paljon uhri on joutunut kärsimään ja pelkäämään, kenties häntä on kidutettukin ennen tappamista... Miten voisin asua onnellisesti tuollaisessa paikassa?

Kyllähän tuollainen varmasti alitajunnassa pyörisi. Itse näkisin tuon niin, että kun oma elämä ei ole pelkkää kulissien kasassa pitämistä, niin ei tuo omaan elämään vaikuta. Tosin tuota Ullanlinnan asuntoa en sijainnin vuoksi ottaisi ilmaiseksikaan.

Vierailija
106/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin pappia tai jotain "hengenmiestä" siunaamaan asunnon ja käskemään Jeesuksen nimessä ja veressä pahat henget pois asunnosta, sitten voisin muuttaa.

Vierailija
107/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuttaa siinä tapauksessa että kroppa ja murhaaja on pidätetty/vangittu, kuljetettu muualle ja jäljet siivottu hyvin

Vierailija
108/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä. Ei se asunto sitä murhaa olisi tehnyt, vaan ihminen, joka on jo jossain muualla. 

Vierailija
109/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos sen kuulisi että joku on murhattu. 

Mutta mistä sitä tietää vaikka asuisin nytkin sellasessa asunnossa, vanha on talo ja ties kuinka monennes asukas olen kotonani. 

Vierailija
110/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kun on tapahtunut muutenkin yliluonnollisia asioota, niin en kyllä tietentahtoen haluaisi asua asunnossa, jossa jotain negatiivista energiaa lymyää. Täytys polttaa salviaa, vai miten sitä nyt puhdistettiinkaan tollasia paikkoja. 

Vierailija
111/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä semmosta salviaa edes voi ostaa. Myydäänkö maustepusseissa, eikö se oo maustetta. 😆

t. 110

Vierailija
112/129 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. En minä mitään tuollaista pelkää. Ihmiset pelkää muutenkin ihan vääriä asioita. Jotain mikä ei edes ole vaarallista. Liikenteessä kuolee vuodessa n 200 ihmistä, saunaan kuolee 60. Lihavuuden takia kuolee 6000 ihmistä vuodessa. Kukaan ei siltikään pelkää lihavuutta. Mässäillään minkä keretään. Pelätään jotain asuntoa jonne joku on murhattu. Voi kamala. Mitä siitäkin voisi pahimmillaan seurata? 

Vierailija
113/129 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua mitä psykopaatteja nämä ihmiset ovat, jotka voisivat asua tällaisessa talossa.

Syitä miksi en itse muuttaisi:

- rikollinen palaa aina rikospaikalla ja vaikka olisi vankilassa ja pääsee pois saattaa myöhemmin tulla muistelemaan menneitä ja jos ei tiedetä syyllistä voi tulla piruuttaan pelottelemaan.

- paikalliset lapset ja nuoret saattavat tietää ja tulla pelottelemaan.

- oma mielikuvitus ei antaisi rauhaa plus pelkäisin, että lattian rakenteisiin on jäänyt jotain ruumis nesteitä ja houkuttelisi hyönteisiä ja rottia .

- ja kummituksia voisi olla sillä ne eivät ole mitään uskon asioita, vaan niistä on todella paljon todisteita jopa enemmän kuin ufoista katsokaa vaikka aavedataa.

Lisäyksenä vielä se, että asun asunnossa, jossa on kuollut ihminen vanhuuteen ja täällä edelleen haisee lievä Kalman haju ja se ei täysin lähde pois, jos on käytetty vain oksonointia  tai vaikka lattia olisi vaihdettu niin kuin minun asunnossa .

Sillä haju tarttuu myös lattialistoihin ja tapettiin ja seiniin ja kaikkia ei ole vaihdettu.

Se myös täysin riippuu siitä kuinka kauan vainaja on ehtinyt asunnossa lillua  omissa nesteissään..

Mutta kärpäsiä ja muita ötököitä piisaa.

Joten itse en ostaisi tai menisi vuokralle, mutta vuokranantajan ei tarvitse mainita asiasta myydessä täytyy, mutta Suomessa tällainen tapaus ei laske tai nosta hintaa ellei seinissä ole luodin reikiä tai lattiassa selkeitä läikkiä yms. 

Todennäköisesti kauhean moni ei edes tiedä asuvansa asunnossa, jossa on joku kuollut, tapettu tai itsemurha.

Vierailija
114/129 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja olen asunutkin asunnossa jossa tehtiin paloi ttelu sur ma.

Milloin pääset linnasta?

Vierailija
115/129 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etukäteen saisi tiedon ja tapahtuneesta on vasta vähän aikaa niin ehkä ei. Useimmiten ei voi kuitenkaan tietää mitä asunnoissa on tapahtunut ja millaista elämää/asukkaita on ollut. Ja hyvä niin. Sitä tekee sitten omannäköisen kodin.

Vierailija
116/129 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Harvoin tiedän, mitä asunnossa on aiemmin tapahtunut.

Vierailija
117/129 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunut jo kohta 17v en ole hullua hurskaammaksi tullut eikä ole vielä ainakaan näkyjä enkä ääniä kuullut.

Vierailija
118/129 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi äskettäin, että asun vaimoni kanssa asunnossa, missä on tehty murha. Kyllähän se pisti ajattelemaan. Vaimolleni en uskalla kertoa asiasta, koska hän on erittäin herkkä ja se varmasti aiheuttaisi painajaisia hänelle. Olemme kuitenkin viihtyneet hyvin asunnossa. Toki tuo fakta jää nyt vaivaamaan mieltäni, mutta uskoisin, että pääsen siitä yli. Aikaa murhasta on kuitenkin kulunut kohtalaisen kauan.

Vierailija
119/129 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin, ja olen asunutkin useamman vuoden asunnossa, jossa oli tapahtunut erittäin raaka henkirikos. Siellä jos jossain olisi pitänyt kummitella, mutta kun ei. Ei sitten niin yhtään mitään. Mopopojat ajoittain rälläsivät lähistöllä ja mun kissat tappeli joskus öisin, siinä oli jännintä mitä siellä tapahtui 😄 Ja mitä vanhemmassa asunnossa/talossa asuu, sen todennäköisempää on, että sinne on joskus joku kuollut. 

Vierailija
120/129 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto on hieno, mutta hyi kauhee en kyllä varmaan vois...enkä kyllä muutenkaan Helsingissä

Joo pysy vaan poissa täältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan