Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkiekon kulisseissa

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Normi sikailua. Leijonat näyttää mallia.

Pitää aloittaa mahdollisimman nuorena että sitten osaa.

Vierailija
2/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi tätä nykyajan päivittelyä ja kauhistelua joka asiaan! Naurattaa hemmetisti.

Tyypillinen jääkiekkoihminen.

Tuo ei oikein pure. Huvittaa nämä kauhistelut vaan. Ihmiset käyttää päivänsä kauhistellakseen kaikkea. Pitäähän sitä pari kertaa päivässä pöyristyä! Ei elämä muuten ole elämisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sikailu seuran nimi vain rohkeasti esiin. Nyt leimataan hyvinkin toimivat seurat.

Vierailija
4/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuo ei oikein pure. Huvittaa nämä kauhistelut vaan. Ihmiset käyttää päivänsä kauhistellakseen kaikkea. Pitäähän sitä pari kertaa päivässä pöyristyä! Ei elämä muuten ole elämisen arvoista.

Mua huvittaa tässä vain se, että jääkiekon todellisuus alkaa lopultakin paljastua myös seurojen ulkopuolisille.

Mua huvittaa, kun sinä täällä olet aina ensimmäisenä jääkiekkoa haukkumassa. Ihan samaa tapahtuu muissakin lajeissa, mutta kun se jääkiekko. Unohdit muuten käyttää sitä lempisanaasi kendo. 

Vierailija
5/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mua huvittaa tässä vain se, että jääkiekon todellisuus alkaa lopultakin paljastua myös seurojen ulkopuolisille.

Missä naivissa maailmassa sinä oikein elät tai olet elänyt? Ihmeen lapsellisia on ihmiset nykyisin.

Vierailija
6/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jääkiekossa on läpimätä ja myrkyllinen kulttuuri. Kuka hullu laittaa lapsensa tuollaiseen ympäristöön? Ongelmiin ei puututa ja meininki jatkuu samana vuodesta toiseen. 

Oijoijoi sentään, kun sulle ottaa nyt koville, kun jääkiekko on Suomen suosituin laji eikä se jalkapallo. Ihan samanlaisia räkänokkia tuolla jalkapallossa pyörii. 

Vierailija
7/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mua huvittaa, kun sinä täällä olet aina ensimmäisenä jääkiekkoa haukkumassa. Ihan samaa tapahtuu muissakin lajeissa, mutta kun se jääkiekko. Unohdit muuten käyttää sitä lempisanaasi kendo. 

En tiedä mitä on kendo.

Vierailija
8/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Missä naivissa maailmassa sinä oikein elät tai olet elänyt? Ihmeen lapsellisia on ihmiset nykyisin.

Olen ollut pitkään junnutoiminnassa joten tarkkaan tiedän mitä se on. Yleisesti ei kuitenkaan tiedetä, koska aina vaan lisää lapsia tuodaan halleille.  

Vierailija
9/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kova koulu, kun huipulle pyritään. Jos ei menoa kestä voi mennä seuraan, missä kaikki pelaa ja silitetään päätä armeijaikään asti.

Vierailija
10/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista touhua oli laji mikä tahansa.

Vierailija
11/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jaaahas no enpä laita lastani tuollaiseen harrastukseen!

Ongelma ratkaistu sillä, kun ei sulla edes lapsia ole. Ei sulla ole puolisoakaan. Täällä kaljakassi seuranasi trollaat ja kirjoittelet kaikkea. Surullinen elämä se sinullakin on.

Vierailija
12/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilulla on tänä päivänä yksi ainoa tavoite: raha. Ja kun rahan perässä mennään, niin lajille tyypillinen käytös paljastuu jossain vaiheessa.

Itse olen alalla, jolle palkataan yllättävän paljon ex-urheilijoita (lätkä, fudis, koris jne), ei toki ihan huippunimiä. Heidät palkataan vain ja ainostaan koska ovat saaneet meriittiä urheilussa ja ovat ns. ”hyviä jätkiä”.

No eivät kyllä ole, senkertasta juonittelua ja aina jotain kyykytetään ja jätetään ulkopuolella sekä korostetaan omia työsaavutuksia, jotka eivät pääsääntöisesti ole mitenkään kummoisia, hädin tuskin tavoitteissa. Useimmat reilusti alle sen.

Mutta koska urheilu, manly man ja mieshaaremi ihannoimassa niin läpi menee.

Vierailija
13/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelen suuresti sitä, että joku on nimettömänä kertonut tuollaisen jutun lehteen ja ihmiset vieläpä tekevät siitä pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Erityisesti kun kirjoittava lehti on Iltasanomat ja kaikkien negatiivisten kirjoitusten kirjoittaja Hoffren. Hoffren solvaa vaikka omaa perhettään, jos siitä sille maksetaan.

Varmaan jotain pelimatkoilla tapahtuukin, lajissa kuin lajissa, mutta että oikein nimettömänä on kertonut tarinansa ei minua kovin hyvin vakuuta. En siis tee tämän kirjoituksen perusteella mitään johtopäätöksiä ja tämä ei hetkauta minua suuntaan tai toiseen.

Vierailija
14/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuommoisia omalla nimellä kerrota. Mutta tuttuja juttuja nuo ja varmaan kaikkien tiedossa.  

Vierailija
15/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pieniä kultamussukoita!

Vierailija
16/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ongelma ratkaistu sillä, kun ei sulla edes lapsia ole. Ei sulla ole puolisoakaan. Täällä kaljakassi seuranasi trollaat ja kirjoittelet kaikkea. Surullinen elämä se sinullakin on.

Sikailu ja r@iskailu näyttää olevan mieluista kun noin puolustelet.

T.eri

Vierailija
17/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

T.eri

Miten paljon haluat, että laitan tänne näitä juttuja? Näistähän voisi aloittaa itse asiassa vaikka ihan oman ketjun. Tai en taida viitsiä. Noita on niin paljon, että ihan tylsäksi menee sitten se ketju.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10e2e741-5319-4625-a6f1-e92a20a72476

https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000009526936.html

https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/22455272-40d5-4103-88b9-9efb4a882…

https://jalkapallonemkisat.com/veikkausliiga-pelaajalle-tuomio/

Vierailija
18/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä jalkapallovalmentajalta kelpoa toimintaa.

https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/9edfa4a1-716f-49b4-b32d-6545f2e21…

Vierailija
19/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

joku lätkäfani tais vähän hermostua :-D

Eikun vittuiluun vastataan vittuilulla.

Vierailija
20/44 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

T.eri

Miten paljon haluat, että laitan tänne näitä juttuja? Näistähän voisi aloittaa itse asiassa vaikka ihan oman ketjun. Tai en taida viitsiä. Noita on niin paljon, että ihan tylsäksi menee sitten se ketju.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10e2e741-5319-4625-a6f1-e92a20a72476

https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000009526936.html

https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/22455272-40d5-4103-88b9-9efb4a882…

Asia kuitattu sillä, että jalkapallossakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi