Nainen: kerro, miksi torjuit miehen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksei nainen tartu tilaisuuteen, jota moni nainen täällä kuitenkin kovasti toivoo eli miehen aloitteeseen.
Kommentit (186)
Se oli niin soosissa. Ihminen joka ei hallitse alkoholinkäyttöään ei tietenkään kiinnosta.
Mahdotonta ja tarpeetonta olisi tarttua kaikkiin tilaisuuksiin, s.o. ahdistelijoihin.
Mulle riittää yksi mies ja se on tietenkin se paras ja rakkain, joka ei koskaan ole ahdistellut eikä ollut pösilö vaan kunnioittava ja tunne-elämältään terve.
Mieheni on hieno mies. Jos hän olisi joku tollopersu, tietenkin vaihtaisin. Mutta tää on vain teoriaa, koska itsessäni olisi jotain pahasti vialla, jos olisin tollopersun sänkyyni päästänyt.
Koska tiesin ettei hän oikeasti ole minusta kiinnostunut. Kyseessä oli tyytyjä joka ei aidosti välittänyt minusta pätkän vertaa.
Aiva liian yli-innokas, yritti selvästi esittää jotain muuta kun on, jotta kiinnostuisin. En vaan kestä sellaista, aitoutta kiitos.
Syy on joka kerta ollut sama, eli ulkonäkö ja koko muu olemus ei ole miellyttänyt. Olen heti tiennyt etten voisi ikipäivänä syttyä tuosta tyypistä.
Kyllä se on aina ollut näistä toinen tai molemmat:
-olin varattu
-mies oli ympäripäissään, aineissa tai muutoin huonokäytöksinen
Yhtään kertaa se ei ole mennyt niin, että asiallinen mies teki asiallisen aloitteen, mutta ei vain säväyttänyt.
Yksinkertaisesti ei kiinnostanut miehen iän (liian vanha), ulkonäön, luonteen, tyhmyyden tai uskonnon takia.
Naisilla ei ole velvollisuutta huolia mitä tahansa miehiä vaivoikseen!
Se lähetteli mulle härskejä kuvia ekojen treffien jälkeen ja sillä oli jättimäinen vatsa.
Ainoa noin 15 deitistä joka oli kiinnostunut. Muut häipyi kun pieru saharaan.
N47
Vierailija wrote:
Se lähetteli mulle härskejä kuvia ekojen treffien jälkeen ja sillä oli jättimäinen vatsa.
N47
Kuulostaa siltä että sun kannattaisi oikeasti tehdä jotain ulkonäöllesi, jos 15 miehen joukosta ainoastaan yksi kiinnostui sinusta, ja tämä ainoa kiinnostunut mies oli vieläpä merkittävästi ylipainoinen. Selkeästi kilpailukykysi deittimarkkinoilla on tällä hetkellä aivan pohjamudissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vastaus on todella yksinkertainen: koska en ollut kiinnostunut hänestä.
Miehille sellainen vinkki, että ei kannata lähestyä naisia umpimähkään ja heti "siinä mielessä".
Ensin tutustutaan ihan muissa merkeissä, asiallisesti ja kohteliaasti, ehkä tullaan kavereiksi ja ystäviksi asti.
Sitten ajan kanssa kyllä huomaa, onko sitä molemminpuolista kiinnostusta.
Vasta sen jälkeen on aika tehdä aloite suhteen syventämiseen ystävyydestä joksikin muuksi.
Miksi mies ei voisi lähestyä häntä kiinnostavaa naista ja yrittää tutustua kohteliaasti ja ottaa selvää olisiko nainenkin kiinnostunut? Miksi pitäisi ryhtyä kaveriksi ja sitten katsella jospa kiinnostaisi? Jos kiinnostaa niin kyllä sen voi kohteliaasti ilmaista eikä leikkiä jotain kaveria. Itseään ei pidä tyrkyttää ja käydä päälle, mutta kiinnostuksen voi kyllä ilmais
Voi yrittää, mutta sillä rankkaa osan naisista heti pois. Naisissa on paljon enemmän niitä, joiden täytyy ensin tietää miehen luonteesta tiettyjä seikkoja ennen kuin kiinnostus edes voi herätä. Tuntemattomasta näitä ei tiedä, joten mies torjutaan automaattisesti. Jos taas olis tutustuttu kavereina ensin, naisella olis ollut mahdollisuus skannata luonne (temperamentti, luotettavuus, tapa kohdella muita.) ja sitten kiinnostua.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
N47
Kuulostaa siltä että sun kannattaisi oikeasti tehdä jotain ulkonäöllesi, jos 15 miehen joukosta ainoastaan yksi kiinnostui sinusta, ja tämä ainoa kiinnostunut mies oli vieläpä merkittävästi ylipainoinen. Selkeästi kilpailukykysi deittimarkkinoilla on tällä hetkellä aivan pohjamudissa.
Typerästi sanottu. Ei minustakaan kukaan oikein ikinä kiinnostu, ja ei, en ole ylipainoinen grammaakaan. Minkä sitä naamalleen voi. Jotkut vain kiinnostaa, toisetbei. Sivusta
Useimmiten syy on se, että mies on aivan liian humalassa ja yleensä vielä sellainen superrasittava humalainen eli röyhkeän itsevarma, aggressiivinenkin ja naurettavan elvistelevä jopa uhoava.
Toinen miestyyppi joka saa pakit aina on nämä suulaat naistennaurattajat jotka kuvittelee olevansa jokin taivaanlahja naiselle kuin naiselle. En vaan jaksa edes pienessä sievässä kuunnella puujalkavitsejä ja joutavaa länkytystä.
Tyhmyys näkyi, kuului ja haisi kauas.