Mieskaveri lukee Tex Willereitä. ON 34v
Kommentit (61)
Minä luen mökillä 60-luvun korkkareita ja Siivet-lehtiä vaikka olen jo viiskybäinen.
Luen aina sarjakuvat uutisjuttujen jälkeen kaikista lehdistä, mitä eteen tulee. Musta hevonen (I-S) on eräs monista suosikeistani ja myös Helmiä sioille. Äidinisäni tilasi veljelleni ja minulle Aku Ankan monta vuotta ollessamme hyvin nuoria. Isäni luki niitä pötkötellessämme sängyllä.
Ikivanhat Mustanaamio ja Rip Kirby tulee edelleen viikonloppuisin luettua....Olen myös lukenut kirjoja, niitä on meillä hyllymetreittäin ja on siellä jokunen lukematonkin. Tiedä vaan, mihin ne tuuppaisi, ennen kuin aika jättää, heh. Divaritkin haluavat valita, mitä ottavat, tuskin ne lapsillemme kelpaavat. Kaikenhan saa nykyään netistä kuunneltuna.
Edellämainitusta syystä isäni kuoltua, hävitimme aika paljon kirjoja, kannet pois pahviroskiin ja lehdet paperiroskiin ja loput kierrätyskeskukseen.Osan pidin, koska en niistä raaskinut luopua.
Mummeli 73
Parempi Tex Willer kuin Sex Killer.
Ostan 57v. miehelleni lahjaksi Tex Willerin vuosikertoja kun keräilee niitä ja aina on hyvillä mielin ottanut vastaan.
Jostain syystä ei hän ole vielä tilannut mulle Hevoshullun vuositilausta ajattelematon houkka :(
Texit ovat hyvää unilukemista. Ei siinä ole mitään häpeämistä, että sukeltaa eri aikakauteen ennen nukkumista pois nykyarjesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Tunnen tosi monta tuonikäistä, jotka eivät ole lukeneet eläissään ainuttakaan kirjaa tai lehteä. Voi olla, että kun tuosta vielä vähän kasvaa, lukee Akkariakin.
Tuo tosi monen lukemattoman tunteminen kertoo kaiken tarvittavan lähtökohdistasi ja piireistä, joihin kuulut.
Ja tuollaisen kertominen kertoo sinusta, että kasvat tynnyrissä. Mitäs siihen sanot vai ymmärrätkö edes vertausta.
Vierailija kirjoitti:
Isäni lukee Tex Willereitä. 72v täyttää ensi viikolla. On lukenut niitä niin pitkään kuin muistan.
Olen 73 ja luen mielelläni Tex Willeriä.
oon 65 luen tenavia asterixia kamuja lassi ja leeviä
Kaksi kovinta lännenlukemistoa, Tex Willer ja Morgan Kane. Molemmat tosin aika erityyppisiä hahmoja mutta kumpikin omalla tavallaan hyviä. Viimeksi mainittu on siis tekstipokkari sarja, josta omistankin kaikki osat. 80kpl.
miten sen nyt ottaa. Oon 64 ja tilaan (tai itseasiassa vaimo tilaa mulle) Tex Willeriä jo kymmenettä vuotta. Mikä sitte on normaalii ja kuka sen päättää 😋
D: Minä luen välillä Aku Ankkaa. N56
Sarjassamme kun "Naisille ei mikään riitä, eikä kelpaa..." eli ap.
Pyydä josko miehesi sitten mieluummin katsoisi vaikka tv-hömppää eli sosiaalip*rnoa tms korkealentoista viihdettä, KANSSASI :) Oisko tämäkään sinun mieleen ? eikö tämäkään kelpaisi ?
Vierailija kirjoitti:
ap sinun tehtäväsi on laittaa miehellesi iso tirisevä pihvi täyttävällä perunapedillä.
Ja se pihvi lautasen kokoisena ja ainakin kolmen tuuman paksuisena. Sekä kelpo kulhollinen kullanruskeaksi paistettuja perunoita.
Minä luen Lucky Lukea ja olen 38 👍
Tex Willer rulettaa.
Hyvä voittaa pahan ja paha saa turpaansa tai pääsee hengestään.
"AAAARGHHH !! Vain pintanaarmu, voin ratsastaa jälleen".
Vierailija kirjoitti:
On normaalia.
Hieno mies
- Kit Carson -
"Hitto!"
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kovinta lännenlukemistoa, Tex Willer ja Morgan Kane. Molemmat tosin aika erityyppisiä hahmoja mutta kumpikin omalla tavallaan hyviä. Viimeksi mainittu on siis tekstipokkari sarja, josta omistankin kaikki osat. 80kpl.
Oletko lukenut viimeisen? Itse en, koska Kane kuulemma kuolee siinä.
"Kane sytytti päivän viidennenkymmenennen savukkeen. Se maistui erinomaiselta"
Texin lukeminen rentouttaa. Mieluummin luen Texiä, kun katson töllöä.