Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä seksuaalinen nainen.

Vierailija
19.10.2023 |

Miksi et myy seksiä? Varsinkin jos olet sinkku. Siis sillein että vaikka 5 vakkaria kierrossa. Tässä tyhmällä matikalla laskettuna sehän on tonni ylimääräistä jos parisataa ottaa per ukkeli. Ottaa vaikka viikonlopuksi jonkun airnbe kämpän vieraasta kaupungista. Jos ottaisit 6 niin saisit kulutkin maksettua ja jää tonni viikonloppuun.

Tyhmiä tässä vain mietiskelen kun tuo talous ei meidän emännällä ole kovin hyvä. Ja järjestelyjä mietitty mutta kuulemma joku siinä askarruttaa mutta ei kerro.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii varmaan eroa. 

Vierailija
2/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee!! Mistä tällaisia ketjuja tulee; jostakin vuosikymmenten tai -satojen takaa!? 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh mikä aloitus. 

Olen hyvä leipoja, mutta en myy leivonnaisia. Olen hyvä siivoamaan, mutta en myy siivoustyötä. Olen hyvä monessa muussakin asiassa, mutta en myy niitä palveluita.

Mulla on ammatti ja työpaikka joista raha tulee.

Olen hyvin seksuaalinen nainen. En halua seksistä rahaa, enkä tule haluamaan. Annan ihan ilmaiseksi oikeille henkilöille niin paljon kuin ikinä ehdin ja otan oman nautintoni.

Äkkiä loppuisi seksihalut, jos pitäisi ottaa rahaa ja olla joidenkin random äijien kanssa

Vierailija
4/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ketju saatettu aloittaa tänäänkin! Samat kassit ja tarpeet miehillä on kuin sata tai tuhat vuotta sitten. Ne panevat miehen miettimään ja tekemään kaikenlaista.

Vierailija
5/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tehdä noin jos ois joku turvamies mukana. Sinkkuna en uskalla. Oon muutenkin jo 50v. mut hyvännäköinen mimmi olen vielä. 

Vierailija
6/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät suostu antamaan minulle munaa ilmaiseksikaan.

Vierailija
7/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysyntää miesten miehillekin olisi.

Vierailija
8/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siis sivutyöstä josta sais Esim.viikonloppuun tienattua etelänloman. Ja ei siihen muuten ole mahdollista kun kaikki menee säännöllisiin kuluihin mitä tulee. Ja eihän ne olisi random tyyppejä jos olisivat vakkareita. Ensiksi olisi tietysti harkittava tarkkaan kenet ottaa "kokeiluun". Ap

Vierailija
9/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mksi maksaisin seksistä naiselle joka saa mitä haluaa?

Joa maksan seksistä niin silloin minun mukavuuteni ja viihtyvyyteni on etusijalla.

Jos palveluntarjoaja nauttii niin hyvä, mutta et sinä menisi ravintolaankaan maksamaan täyttä hintaa annoksesta joka olisi mikrotetut nakit ja ranet.

Ammattilaiset ovat ammattilaisia ja sitä voi verrata vaikka siihen että menetkö oikealle hierojalle vai hierooko sinut samaan hintaan naapurin pirkko.

Vierailija
10/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä voisin tehdä noin jos ois joku turvamies mukana. Sinkkuna en uskalla. Oon muutenkin jo 50v. mut hyvännäköinen mimmi olen vielä. 

Missä tavataan? Saat turvamiehen samaan hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme