Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Missä nyt olisit jos et olisi tavannut nykyistä miestäsi? =)

Vierailija
29.12.2006 |

minä itse: luultavasti jossain rappiolla... pk-seudulla...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti asuisin ulkomailla, esim Pariisissa.

Vierailija
2/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin olisin tässä nyt. Tässä työpaikassa, tuskin olisi sitä omaisuutta mitä nyt on, sellaisia tulevaisuuden suunnitelmia. Miehen kanssa yhdessä minusta on kasvanut näin kunnianhimoinen, tasapainoinen, onnellinen ja sisukas ihminen.

Ehkä mä olisin sitten joku rokkarin muusa jossain. En halua ajatella asiaa pidemmälle, koska ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lapseton uranainen.

Vierailija
4/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu muksusta saakka yhdessä... =)

Vierailija
5/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asuisi suomessa. Kun aloin seurustella mieheni kanssa, olin juuri muuttamassa Norjaan (olin tuolloin lukiossa). Suunnitelmat menivät uusiksi rakkauden huumassa ja muutto jäi siihen.

Kun olimme olleet 5 vuotta yhdessä, muutin yksin ulkomaille töihin. Mies tuli perässä, mutta palasi armeijaan suomeen. Miehen takia palasin minäkin vajaata vuotta myöhemmin.

Nyt olemme olleet yhdessä noin 13 vuotta...

Vierailija
6/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan kotona yksikseni tällä hetkellä ja nauttisin hyvästä omasta rauhasta. Yhden pojan yksinhuoltaja ja tuskin olisin raskaana. Eli suht samassa tilanteessa kuin tässä ei nyt niin kovin kauan sitten. Oikein olin tyytyväinen elämääni silloin myös.

Vierailija
7/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuisin Helsingissä kahden lapsen kanssa omistusasunnossa. Harrastaisin matkailua, ehkäpä löytäisin elämänonnen ulkomailta.

Nyt olen kotiäiti isolla lapsiparvella.

Vierailija
8/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvin samanlaisessa työtilanteessa kuin tälläkin hetkellä, mutten tietenkään hoitovapaalla. Täyttäisin vapaa-aikaani ystävillä, harrastuksilla ja opiskeluilla kuten ennenkin ja harmini siitä, ettei oikeaa miestä ole löytynyt ja perhettä saanut perustettua kalvaisi varmasti edelleen.

Vierailija
9/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlaiseen elämään olisin päätynyt pääkaupunkiseudulla ja nyt olisi pari lasta.

Vierailija
10/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan luuhaisin kavereiden kans baareissa, jota he viel tekevät. Kävisin töissä ja asuisin yksin kai...

Nyt kahden lapsen ja miehen kanssa =)

Vierailija
11/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asuisin ahtaasti jossain vuokrakämpässä ihmettelemässä mitä elämälläni tekisin.

Tai sitten olisin panostanut enemmän opiskeluun ja olisin paremmin palkatussa työssä ja makselisin edelleen opintolainoja pois.