63v äitini utelee joko olen harrastanut seksiä kihlattuni kanssa.
En ole koskaan viitsinyt puhua näistä asioista äidilleni ja olen jo yli 30v mutta silti äitini kyselee tuollaisia. Mistä voi kertoa? Yleensä vastaan aina "lopeta, nämä asiat ei kuulu sinulle". Mutta jos ollaan kihloissa ja seurusteltu vuosia, eikö hänen pitäisi tajua, että ollaan jo peittoa heilutettu? Ja miksi se asia kiinnostaa häntä noin kovin?
Kommentit (7)
Jos hänellä on dementia alkamassa. Mun mielisairas äitini alkoi yhtäkkiä vähän yli kuusikymppisenä kertoilemaan seksielämästään isän kanssa. Ihmettelin sitä koska ei ollut ennen sellaisia höpötellyt vaikka kaikenlaista hullua olikin jutellut. No, hänellä olikin dementia.
Vastaat tietenkin EI. Ja myös sano että on sairasta kysellä lasten intiimielämästä, ellei häiriintynyttä. Ja karju "lopeta", saa raivareita. Sano että koet ahdistelua, järkytystä hänen epänormaalista käytöksestä.
No hyi hele. Miten joku vanhempi voi kysellä omalta lapseltaan jotain tuollaista? Tosi kiusallista.
Sano, että olet kunniallinen ja siveä ihminen ja aiot pysyä neitsyenä hääyöhön asti.
Vierailija wrote:
Voi helvata!
Eikä voi. Helvaaminen on epäkohteliasta.
Kerro sille että kyllä on miehellä iso kul... kul.. kultakello.