Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mies lähetti naisalaiselle 1000 viestiä, joista enemmistö työhön liittymättömiä

Vierailija
19.10.2023 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009933867.html

On se jännä.

Minua on nuorempana naiset kohdelleet kuin olisin jotenkin takertuva, jos olen lähettänyt deittailun alkuvaiheessa 5 viestiä viikossa.

Eipä siinä, enää en lähettele deittailemille naisille viestejä juuri ollenkaan, saavat hautua yksinäisyydessä ilman seuraa, kun rupesivat mulle vitttuilemaan nuorempana

m39

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ämmillä mitään kommentoitavaa esimerkiksi suhteellisuudentajuun liittyen?

Vierailija
2/7 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut tämän niin että lähetän naisille ainoastaan työaiheisia viestejä. Kuten että voitaisiinko tänä iltana järjestää liikeillallinen josta siirtyisimme sitten liiketapaamiseen makuuhuoneen puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi outo kuvio sinulla. Miksi olet nuoruudesta asti niitä samoja naisia deittaillut ja miten paljon oikein käytät aikaa siihen?

Vierailija
4/7 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö ole ämmillä mitään kommentoitavaa esimerkiksi suhteellisuudentajuun liittyen?

Alaistaan iltaisin ja viikonloppuisin viesteillä ahdistellut miesjohtaja palkitaan sivistysjohtajan viralla (kk-palkka n. 6000-7000?) ja häiritty alainen joutuu sairauslomalle

Vierailija
5/7 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvä keissi, överiksi meni. Työhön liittymättömiä viestejä oli noin 80-90% kaikesta viestinnästä, jota ei tietenkään voi pitää missään nimessä sopivana.

-m

Vierailija
6/7 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oliko niin, että alainen kiusaantunut viesteistä vasta jälkikäteen? Vasta sitten, kun riitaantui esimiehensä kanssa? Vai ei?

Vierailija
7/7 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mut oliko niin, että alainen kiusaantunut viesteistä vasta jälkikäteen? Vasta sitten, kun riitaantui esimiehensä kanssa? Vai ei?

Aika yleistä että jos on hyvät välit, siedetään enemmän kuin joltain jonka kanssa on riitaa. Asiatontahan tuon esimiehen käytös on ollut joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme