Vierailisitko Pohjois-Koreassa?
Jos sinulle tarjottaisiin tilaisuus käydä tutustumassa.
Kommentit (46)
En koskaan, vaikka ilmaiseksi pääsisin.
En uskaltaisi, koska kyseinen maa on vaarallisin kristityille.
En, ei kiinnosta kehitysmaat eikä diktatuurit, Pohjois-Korea on molempia. Kuten Venäjäkin, jota päättäväisesti ohjataan kurjistumaan ja hylkäytymään toiseksi Pohjois-Koreaksi.
Ilman muuta, se on kiinnostava maa.
Kaverini on käynyt kaksi kertaa siellä, matkatoimiston matkalla. Pakollisena ohjelmaan kuului viedä pääkaupungissa kukkaseppele valtion perustajan Kim Il-Sungin jättimäisen patsaan juurelle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kim_Il-sungin_patsas_(Pjongjang)#/media/T…
Olen juche-aatteen ystävä ja olen vieraillut kerran ja ihailin hienosti järjestettyä yhteiskuntaa ja ihailen vieläkin. Perehdy asiaan sivustolla jucheaate.com ja tule mukaan!
Vierailija wrote:
Olen juche-aatteen ystävä ja olen vieraillut kerran ja ihailin hienosti järjestettyä yhteiskuntaa ja ihailen vieläkin. Perehdy asiaan sivustolla jucheaate.com ja tule mukaan!
Ei kiitos, en halua elää sotilasdiktatuurin alaisessa luontaistaloudessa nähden nälkää kun 200kg painava johtaja porsastelee.
Omalla tavalla hieno maa. Naiset kauniita. Kerran käynyt ja toistekin haluan käydä.
Kyllä valmiille ryhmämatkalle voisin lähteä. Uteliaisuus. Olen Etelä-Korean matkalla käynyt P-Korean rajalla, oli jännää! Demilitarisoitu vyöhyke Koreoiden välissä on maailman tarkimmin vartioitu raja. Maiden historia on kiinnostava, miten maa jaettiin ja perheet erotettiin 😕
Siellä ei ole mitään mitä haluaisin nähdä enkä halua asettaa itseäni alttiiksi olemaan pallopään panttivankina länttä vastaan.
Joo, itse asiassa meillä on matkaliput ja hotelli jo varattuina.
Kyllä, ihan mielenkiinnosta. Toki tiedostan, että turistiksi pääsee vain valmismatkalle katsomaan valikoituja kohteita ja turisteilla ei ole asiaa yksin pyöriä missään.
Eivät ne turisteja lahtaa, kunhan käyttäytyy asiallisesti. Turvallisempaa siellä on kuin esimerkiksi Venäjällä.
Vierailija wrote:
En uskaltaisi, koska kyseinen maa on vaarallisin kristityille.
Tämä on höpöhöpöä. Iran ja muut vastaavat ovat huomattavasti vaarallisempia. Pohjois-Koreassa ei ole mitään uskontoja. Ei niitä turistien uskonto kiinnosta, kunhan et ala käännyttämään paikallisia tai tee jotain muuta typerää.
Haluaisin käydä! Olisi kiva nähdä maa/valtio, jolla ei ole yhtään velkaa ja jossa lienee täystyöllisyyskin. Siis tyypillinen peruspersupalstalaisen unelmamaa.
En edes maksua vastaan. Arvostan elämää.