Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään oli ihan uskomaton aamu töissä!! Olen esihenkilö ja seuraan ihmisten työhön saapumisaikoja!!

Vierailija
18.10.2023 |

Olen jo kuukauden kirjannut jokaisen ihmisen vihkooni (15 ihmistä)

Vihkossa on työpaikalle saapuminen ja työpisteelle saapuminen.

Yksi ihminen saapuu myöhässä joka aamu 1-3 minuuttia ja olen huomauttanut siitä useasti.

Muuten aamut menevät hyvin, mutta tänä aamuna oli aivan uskomatonta!!

Olen pöyristynyt.

7 ihmistä saapui klo 7.59 töihin ja pääsi vasta klo 8 jälkeen työpisteelle.

3 tuli 5 minuuttia myöhässä.

Ja yksi nukkui yli tunnin pommiin. Soitti kyllä onneksi.

Vain 4 ihmistä saapui ajoissa ennen klo 8 töihin.

Näytin tämän päivän sivun pomolle ja kirjoitin kaikki myöhästelijöiden tiedot punaisella.

Heitä tosiaankin oli 11 tänä aamuna.

Olen huomenna taas haukkana paikalla niin kuin muinakin aamuina.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kellokortit käyttöön niin ei tarvi kytätä

Ja joustoa työaikaan ja työkulttuuriin. Jos myöhästyy niin sitten on reilusti sen ajan "ylimääräistä" töissä mitä myöhästynyt. Eikä kukaan purnaa. Ja jos ei pysty sinä päivänä olemaan niin sitten, se siirretään seuraavalle päivälle.

Vierailija
42/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed.työpaikassa kun ei ollut kulunvalvontaa niin eräänä iltana parkkiksella iltavuoron jälkeen sosiopaatti-esioletettu kyttäsi matalana omassa autossaan lähdetäänkö liian aikaisin kotiin. Kerättiin kolehti porukalla ja annettiin se kys.henkilölle sekä sanottiin ettei talkoilla tarvitse töitä tehdä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole elektronista työnajanseurantaa käytössä? Sieltä saa tulostettua raportit, ei tarvitse paperin ja kynän kanssa luimistella pensaikon takana vakoilemassa työntekijöiden saapumisaikoja.

Oot varmaan Porvoossa "johtotehtävissä". 

Vierailija
44/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan trolli . Kukaan esi henkilö ei täällä kirjoittele työpaikasta,työ olosuhteista ymm.On vaiti olo velvolisuus..Lisäksi lulisi olevan aseman ja liksan mukainen elämä, eli mutakin tekmistä kuin tämä sivusto.

Vierailija
45/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Taidat olla ihan trolli . Kukaan esi henkilö ei täällä kirjoittele työpaikasta,työ olosuhteista ymm.On vaiti olo velvolisuus..Lisäksi lulisi olevan aseman ja liksan mukainen elämä, eli mutakin tekmistä kuin tämä sivusto.

Sotealalalla noita ns. Esimiehiä on... tollasia

Vierailija
46/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja joustoa työaikaan ja työkulttuuriin. Jos myöhästyy niin sitten on reilusti sen ajan "ylimääräistä" töissä mitä myöhästynyt. Eikä kukaan purnaa. Ja jos ei pysty sinä päivänä olemaan niin sitten, se siirretään seuraavalle päivälle.

Ai. mä olen aina toiminut niin että kun tulen vähän myöhässä niin vastaavasti lähden vähän aikaisemmin, eihän se muuten tasaannu kun plussaa tulee kummassakin päässä.

47/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä esihenkilö tulee yleensä työpaikalle vasta viimeisenä 😁 

Vierailija
48/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin entinen työpaikkani,tosin siellä seuranta töihin tullessa ja myös töistä lähtiessä. Hassua kun oli kulunvalvonta,eikö pomo osannut käyttää sitä. Kaupan ala . Ja olen nyt pois työelämästä,muuten olisi ollut edessä työpaikan vaihto. 

Vierailija
49/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on kirjallisen varoituksen paikka 🤣

Aikuisten oikeesti: Tuollaisia esimiehiä on olemassa. Valitettavasti. 

Vierailija
50/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ai. mä olen aina toiminut niin että kun tulen vähän myöhässä niin vastaavasti lähden vähän aikaisemmin, eihän se muuten tasaannu kun plussaa tulee kummassakin päässä.

Jos kellokortti on plussalla, niin elämä on miinuksella.

Vierailija
51/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraako teillä kukaan, kuinka paljon sinulta kuluu ruutuvihkoja viikkotasolla? Niistä muodostuu vuodessa niin suuri kuluerä, että olet vaarassa joutua sopeutusneuvotteluiden kohteeksi. Kyniä kuluu myös. Huh huh, olet firmalle liian kallis. Kassan kautta ja kadulle. Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
52/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuollainen esihenkilö. Kyttäsi ja piti puhutteluja. 

Minä olen kova tekemään töitä ja teen työni hyvin.

Kytkintä nostin siinä vaiheessa, kun kohtelu meni epäasialliseksi, ihan työpaikka kiusaamiseksi. 

Vapaa-ajan menoistani piti osastokokuksissa esitelmiä  jne. Piti minulle puhutteluja ihan keksityistä tapahtumista mm olisin jättänyt työtehtäväni tekemättä.

Ap aloitus sai aikaan mielettömät takautumat ja muistin taas elävästi tuon sairaan ajanjakson elämässäni. Phyi.

Vierailija
53/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ihmeessä työsi seuraavalle tasolle. Siirry seraamaan työpaikan WC-käyntejä ja niihin kulutettua aikaa. Samoin seuraa paljonko palavereissa on tyhjää aikaa ja joutavaa jaarittelua. Mene niihin palavereihin vaikka ne ei sinulle kuulukkaan, sinähän vain seuraat niitä.

Vierailija
54/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on v***umainen homma, paskin kaikista. Kuka tykkää mokomasta kyylästä?

Vierailija
55/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko tarkkaillut kuinka kauan kukin viipyy vessassa?

Tätä mäki mietin. Kuinka usein siellä käydään ja kuinka kauan siellä menee. Ap:llä ei ole vielä homma ihan hanskassa.

Vierailija
56/69 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko itse töihin aamu neljältä? 

Vierailija
57/69 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen leimattiin sisään 7.59 ja sitten mentiin kaikessa rauhassa pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteita, osa pesi siellä vasta hamaat ja härskeimmät kävi jopa suihkussa.

Nykyään kellokortti on toimipisteellä, jossa tulee olla valmiina työvaatteeet päällä, puhelin jätettynä pukukaappiin.

Tämä kertoo mihin ollaan menossa, no kyllähän tämä käy jos on kohtuu palkka vaikka lisien tai ylitöiden ansiosta, muutoin täältä lähtisi erittäin moni kotisohvalle istumaan.

Vierailija
58/69 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos työ alkaa 8.00 niin eikö työt aloiteta silloin? Omalla ajallako koneet pitäisi käynnistää?

Näin on joissain työpaikoissa, että koneet käynnistetään omalla ajalla. Itsekin tällaisessa olen ollut. On liukuma, mutta leimaus on vasta omalla tietokoneella. Elintarviketehtaassa leimaus piti tehdä työvaatteet päällä eli siinäkin vaatteiden vaihto suuntaan ja toiseen oli omaa aikaa.

Vierailija
59/69 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat leimanneet sisään klo 7:59, ovat olleet ajoissa töissä.

Vierailija
60/69 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko esihenkilön syytä katsoa peiliin ja tarkastella omaa työtehokkuutta ja suoritusta? Millainen tyyppi kirjoittaa työntekijöiden tuloajat Vihkoon? 

Eikö sinun tehtävä ole luoda työyhteisöön hyvä työilmapiiri ja saada työntekijät parhaaseen työsuoritukseen ja noilla konsteilla se on kaukana. Ihanko oikeasti sen kuvittelet onnistuvan minuutteja laskemalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi