Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grillikioskin perustaminen peruskoulun viereen?

Vierailija
18.10.2023 |

Nyt kun kouluissa tarjotaan vain jotain parsakaalia, niin olisi varmaan aika hyvä bisnes perustaa snägäri koulun viereen. Paikkakin on jo valmiiksi mietitty. 

Onko tässä jotain huomioon otettavia seikkoja?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia kiinnosta joku soijakasvispaska. Lihaa grilliltä hyvä bisnes.

Vierailija
22/26 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassut saattavat känselöidä koko rillisi pahimmassa tapauksessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti myös donitseja ja churroja. Tacot menisivät myös 

Vierailija
24/26 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Peruskoululaiset eivät saa poistua koulualueelta koulupäivän aikana. Siksipä grillin tulisi olla esimerkiksi myyntivaunussa, jonka voi viedä koulun pihaan. 

Niin eivät saisi mutta kyllä aina on koululaiset välitunnilla käyneet kaupassa karkkia ostamassa 👍

Vierailija
25/26 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisille ei voisi myydä luomua (lihat, kanat) tai hyvää perusruokaa. Kasvisruokia haluavat myös voi huomioida. Miksi pitää olla joko huono laitosruoka jossa ei näy proteiinia tai sitten ylirasvainen ylikuumennettu höttö. Grilliruokaa voi tehdä myös laadukkaasti ja ravintoarvot huomioiden. Tai mitä se onkaan joka houkuttaa. +Jälkiruuat.

Vierailija
26/26 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustin grillikioskin v 1999 ammattikoulun viereen. Siinä oli vanha kioski.  Ostin sen ja tein siihen remontin. Ihan 50 metriä ammattikoulusta se oli tien toisella puolella. Asiakkaita oli jatkuvasti 7 vuoden ajan ja tienasin paljon rahaa. Itse sitä samaa amista kävin 1992- 1995 raksapuolella. Sitten tuli tilaisuus ostaa se grilli ja pidin sitä tyttöystäväni kanssa.  Vuositulot oli sellaista 40000 euroa nettona minulla. Oli siinä hommaa se oli 12 tunnin päiviä aina.