Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia

Vierailija
18.10.2023 |

Viikko sitten lupasivat ettei hinta muutu, tänään tuli ilmoitus sopimus irtisanottu ka hinta nousee

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä minun kokemuksiani  Teliasta.  Muutama vuosi sitten Telia korotti puhelinliittymäni hintaa.  Vuosi takaperin huomasin, että hinta oli 5G:n mukainen, vaikka kotiseudullani ei vieläkään ole 5G:tä.  Asiakaspalveluun soittaessani sanoi hän, että hinnoittelu oli laitettu automaattisesti kaikille (?) 5G:n mukaan.  Korjasivat 5 euron liikahinnan, mutta ei kuitenkaan takautuvasti.  Kuinkahan monelta peritään liikaa hintaa!

Viime viikolla oli Telian kauppias lähikaupassamme ja juttelin hänelle liittymistäni.  Hän alkoi kaupata minulle nopeampaa 5G nettiliittymää, vaikka sanoin liittymäni olevan tarpeeksi nopea.  MUTTA: hän ei edes tiennyt, että alueellamme ei 5G:ä vielä edes ole! Sanoi vaan sitten hämillään että ahaa!  Kun tarpeeksi tingin, suostui sitten laittamaan minulle pikkuisen nopeamman 4G.  Outoa, että kaupittelijat eivät ole kartalla perusasioista, eli yhteyksien kattavuudesta Suomessa, vaan asiakkaan pitää tuokin tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän