Viron ex-presidentti hehkuttaa Elina Valtosta: ”Olen odottanut tätä koko elämäni”
Suomen maakuva paranee oikeistohallituksen myötä, hyvä homma! 🙂
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/778c3dbd-6def-411b-b447-86f4175771bc
Kommentit (47)
Vierailija wrote:
Hyvä Valtonen
Palstan Venäjän trollia harmittaa
Tiedätkö kun maailma ei ole mustavalkoinen. Sä voit olla järjissään ja tuomita Venäjän toimet, mutta myös ymmärtää sen, että jotkut poliitikot Virossa eivät ole kovinkaan uskottavia edes paikallisten silmissä.
Lol. Valtosen äo on lähes varmasti alle 90.
Vierailija wrote:
Riippuu vertailuryhmästä.
Vierailija wrote:
kymmenkertainen kuitenkin keskimääräiseen punikkipolitiikkoon verrattuna
Lavrov on jo haukkunut Valtosen maanrakoon, josta voimme päätellä, että meillä on nyt huipputason ulkoministeri.
Valtonen on hallituksen ehkäpä paras ministeri. Hoitaa ulkoministerin hommat kyllä hyvin.
Vierailija wrote:
Tuo hehkuttaja itse on muuten demari.
No olipa hänen puoluekantansa mikä hyvänsä, niin minua ihmetyttää tuo Ilveksen tyyli. Hän on entinen valtiopäämies ja käyttäytyy siihen nähden aika erikoisesti.
Ei Suomen ministerit kuulu hänelle mitenkään.
Ilvestä on ärsyttänyt se kun suomalaiset poliitikot ovat edelleenkin rähmällään Venäjän suuntaan. Virossa jopa demarit näkevät asiat asioina ja uskaltavat sanoa mielipiteensä.
Vierailija wrote:
Yksi Ilveksen lempiharrastuksista on haukkua suomalaisia. Ei siinä, moni Ilveksen ryöpytyksen kohteeksi joutunut demari on kyllä ne haukut ansainnut, mutta yleensä siinä samalla tulee haukuttua koko Suomen kansa.
Ilveksen kritiikki suomalaisille ja meidän sallitulle julkiselle mielipiteellemme on ollut ihan aiheellista.
Vierailija wrote:
Poliitikon on pakko seurata aikaansa.
Silläkin hinnalla, että laitetaan tappi perseeseen.
Ps. En äänestä Haavistoa presidentiksi.
Ai etkö äänestä? Anaalitapit ja homoseksuaalit on kuitenkin paljon mielessä? Mutta sinänsä olen samaa mieltä ettei homojen ole mikään pakko äänestää Haavistoa
Valtosen hehkutukseen on helppo yhtyä. Paras ulkoministeri sitten 90-luvun alun, jolloin itse aloin seuraamaan politiikkaa.
Vierailija wrote:
Asiattomaksi ilmoitettu
Demaripiru strikes again!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No olipa hänen puoluekantansa mikä hyvänsä, niin minua ihmetyttää tuo Ilveksen tyyli. Hän on entinen valtiopäämies ja käyttäytyy siihen nähden aika erikoisesti.
Ilvestä on ärsyttänyt se kun suomalaiset poliitikot ovat edelleenkin rähmällään Venäjän suuntaan. Virossa jopa demarit näkevät asiat asioina ja uskaltavat sanoa mielipiteensä.
Juuri näin. Pääsit asian ytimeen. Useampikin suomalainen poliitikko on loukannut Ilvestä verisesti ja aivan aiheetta.
Paljonkohan on tänään mennyt valkoviiniä? Mä en ymmärrä, miksi tätä pelleä kuunneellaan Suomessa?
Kevät 2022 oli toki omakampanjansa. Katso: Viron ex moittii Halosta ja Tuomiojaa ja kehuu Natoa. No - älä.
Vierailija wrote:
Ilves on haukkunut Suomea eri yhteyksissä. Nyt sille kelpaa oikeistolainen ulkoministeri, jonka puolue tuhoaa Suomea joka päätöksellään. Ilves on ovela piru.
Ilves ei ole koskaan haukkunut Suomea maana eikä Suomen kansaa. Hän on haukkunut ihan aiheellisesti joitain näkyviä poliitikkojamme, jotka ovat täysin ne haukut ansainneetkin.
Vierailija wrote:
En pidä poliitkasta, enkä poliitikoista, mutta varmasti hän on älykkäämpi kuin sinä.
No meillähän on ollut valta-asemissa tautisen kangistuneita poliitikkoja, kuten Halonen ja Tuomioja, joiden osalta riittää kun on päinvastaista mieltä ulkopolitiikasta. Heillä refleksit aika vetävät vinoon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Juuri näin. Pääsit asian ytimeen. Useampikin suomalainen poliitikko on loukannut Ilvestä verisesti ja aivan aiheetta.
Piti lisätä tähän, että he ovat haukkuneet myös Viroa maana ja kohdistuneet haukkumaan Viron kansaan.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen