Luuletko miesten pitävän enemmän luomukarvaisista vai ajelluista naisista?
Otsikko kysymys meille naisille, lähinnä mielikuvasta miesten mielipiteisiin liittyen naisten karvoitukseen/luonnollisuuteen.
Kuinka iso prosenttiosuuden miehistä uskot aidosti pitävän naisen luonnollisesta olemuksesta? Että lähinnä häpy- sekä kainalokarvoitus on miehelle ihan OK, jopa kaunista tai kiihottavaa?
Kommentit (6)
En luule yhtään mitään eikä kiinnosta miesten mieltymykset. Merkitystä on vain omalla mielipiteelläni ja mieheni mielipiteellä.
Ihme kyselyjä täällä. Mitä helkkarin väliä sillä minulle on millaisista rinnoista ja karvoituksista joku tuikituntematon mies pitää!
Kalevi taas kanki kädessä. Karvoja, karvoja, karvoja uuuhhhh!
Lienee jo kysely 134 ja koskaan Kalevi ei saa haluamaansa vastausta. Karvoja, karvoja, karvoja uuuhhhh!
Mä en luule yhtään mitään mutta tiedon perusteella, itsellä on ollut vuosia posliini, mistä suurin osa on tykännyt, kolme tiedän että olisi tykännyt tai siis tykkää enemmän karvoista mutta on mun posliini niille kelvannut silti.
Ei se ole nainen eikä mikään, jos ei ole karvoja.
Lol. Riittää että itse viihtyy sellaisena kuin on. Toisen jatkuva miellyttäminen itsensä kustannuksella on yök.
Kake hei, kaikki tietää jo että sinä tykkäät karvoista. Se on ihan fine. Mun vaimonikin tykkää karvoista, mutta ei hän tee siitä loputtomasti kyselyitä vauvaan.