Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko on kohtuullista ehdottaa ihastuksen odottavan, että saan elämäni järjestykseen?

Vierailija
18.10.2023 |

Ollaan tapailu pari kuukautta. 

On kuitenkin asioita jotka mun pitäisi saada kuntoon ennenkuin suhteen voisi oikeasti aloittaa.

Kauanko voi ehdottaa taukoa, onko 3-4 kk liikaa? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä järjestykseen? 

Vierailija
2/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea on pyytää toista odottamaan ja pysymään varalla. Parempi sanoa, että hän on vapaa tekemään mitä haluaa ja sinä mielellään otat yhteyttä, kunhan saat asiat järjestykseen. Sitten selviää onko hän silloin vielä saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aika vaikea on pyytää toista odottamaan ja pysymään varalla. Parempi sanoa, että hän on vapaa tekemään mitä haluaa ja sinä mielellään otat yhteyttä, kunhan saat asiat järjestykseen. Sitten selviää onko hän silloin vielä saatavilla.

Tää on varmaan parasta.

Kauankohan ihastunut ihminen yleensä jaksaa silti odotella? 

Vierailija
4/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo riippuu vähän siitäkin, että mikä elämässäsi tällä hetkellä vaatii järjestystä? - Pitääkö sinun esimerkiksi odottaa, että saatte päätökseen sopimukset lapsista? - Pitääkö odottaa, että ehdonalaisvankeutusi päättyy? Vai mitä tällaiset asias oikein on. - Salailu ei ainakaan vahvista ja lisää motivaatiota odottaa.

Vierailija
5/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tää on varmaan parasta.

Joskus olen skipannut saman tien, kerran odotin puoli vuotta, että varattu nainen erosi.

Vierailija
6/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä mitä tarkoittaa "saada elämä järjestykseen". Ilman tuota tietoa ei voi vastata juuta eikä jaata

Vierailija
7/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma että hän on IHASTUNUT SINUUN taitaa olla yksipuolista. vaikutat niin pösilöltä että tuskin kukaan sinuun ihastuu

Vierailija
8/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tää on varmaan parasta.

Oodttavan aika pitkä sanotaan sanonnan mukaan. Hyvää kannattaa odottaa. Mutta, kuten sanottu odottajan motivaatiota odottaa  saattanee lisäsä se, että olet häntä kohtaan avoin. Harva haluaa kokea olevansa varalla. -Toivottvasti tuo "varalla olo" on asia, joka on vain sinun mielessäsi, koska olis minusta "vähän" typerää todeta tosielle tai antaa tosien ymmärtää, että hän on varalla ja sen jälkeiseen elämään kun saa omat asiiansa järjestykseen. Epämääräisyys ei ole omiaan kasvattamaan luottamusta. Kerro siis hänelle reilusti, mitä tarkoitat, että saat asiasi järestykseen.

On mahdollista, ettei hän pidä näistä asioista mutta arvostaa ja kunnioittaa rehellisyyttäsi. Tietysti joku voi haluta päättääkin orastavan parisuhteen, jos mahd. kumppani elää keskellä huolatjuus ja elatuskiistaa tai on edelleen virallsiesti aviossa.

Mutta parisuhde, orastava parisuhde voi varmasti päättyä toisinaan vain siksi, että se jää itselle lopulta mysteeriksi miksi toine halusi edetä erisuuntiin vaikka itse olsi ollut aivan varma, että saattaisi edetä tosien kanssa yhdessä parisuhteeseen.

Kun ihastunut ellei jo enemmän ja vähemmän rakastunutkin tosieen, niin ei silloin välttämättä näe toisessa mitäämn sellaista, joka selvästi viittaisi, että toinen ei haluaisikaan jatkaa tai on immuni kaikille ns. varoitusmerkeille toisesta.

Parisuhteen muodostuminen on toisinaan, luultavasti aika usein melkoinen mysteeri. Onnea tulevaan joka tapauksessa.

Uskovainen mies

Vierailija
9/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään odottaminen ei ole kohtuullista. En keksi mitään sellaista elämän järjestämistä mikä estäisi seurustelun. Jos ap:llä on kiinnostus noin vähäistä, niin kannattaa unohtaa koko juttu.

Vierailija
10/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yhtään odottaminen ei ole kohtuullista. En keksi mitään sellaista elämän järjestämistä mikä estäisi seurustelun. Jos ap:llä on kiinnostus noin vähäistä, niin kannattaa unohtaa koko juttu.

No itse ainakin järjestelin aikoinaan avioeron ja muuton omaan asuntoon exän ja minun yhteisestä kodista. 

En kai minä nyt uutta kumppania olisi voinut tuoda exän ja minun huusholliin ja alkaa seurustella kun vielä olin naimisissa toisen kanssa. 

Ohis

Vierailija
11/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei päivääkään. Hommaa itsesi kuntoon ja katso sitten uudelleen. Parempi, että toinen menee eteenpäi sillä välin. Jos vielä satutte yhteen, niin hyvä sitten. 

Vierailija
12/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa roikottaa toista perässä odottamassa. Toivottavasti toinen tämän tajuaa heti ja jättää sinut eikä roiku löyhässä hirressä. 

Vierailija
13/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut ensin laittaa elämä kuntoon ja vasta sitten alkaa styylaamaan?

Vierailija
14/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No itse ainakin järjestelin aikoinaan avioeron ja muuton omaan asuntoon exän ja minun yhteisestä kodista. 

En kai minä nyt uutta kumppania olisi voinut tuoda exän ja minun huusholliin ja alkaa seurustella kun vielä olin naimisissa toisen kanssa. 

Ohis

Etkä varsinkaan malttaa itse, että olisit ensin eronnut ja vasta sitten yrittäsit löytää ja kohdata mahd. uuden kumppanin. - Huokaus. En ole katkera mutta kumminkin. Joskus koen vain ni-in suurta itse inhoa kun tuntuu kuin minut olisi tuomittu elinikautisen sinkkuuteen, niin piristää kummasti mieltänikun saa lukea näistä onnekkaistam jotka saattavat edetä sujuvasti uuteen parisuhteeseen ennen kuin edellinenkään on saanut päätöstä.

Vierailija
15/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesksutelkaa. Kerro, että tilanteesi on nyt tämä ja että tarvitset aikaa sen organisoimiseen ja että ymmärrät, että hän ei välttämättä jaksa odottaa.

Että otat yhteyttä kun olet fiksannut asiat.

Hän on sitten odottanut sinua tai ei, se on hänen päätettävissään.

Et voi asettaa itsellesi etkä toiselle mitään aikarajoja.

Vierailija
16/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on kohtuullista on että kerrot ihastukselle rehellisesti asian laidan ja hän päättää tykönään miten jatketaan.

Vierailija
17/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Ihmissuhteet eivät ole mitään hyvänpäivänjuttuja.

Paitsi jos etsit irtoseksisuhdetta ilman mitään sitoutumista. Jos tarkoitus on että pidätte vain hauskaa ilman että kumpikaan koskaan sitoutuu, niin silloin voi pyytää odottamaan.

Vierailija
18/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänelle. Sanot, että hän on vapaa tekemään omat valintansa. Ei ketään odotuteta. Sopivan henkilön kanssa asiat loksahtelee paikoilleen. Avoimuus kannattaa.

Vierailija
19/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänelle, että sinulla on nyt tällainen tilanne. Hän joko jää rinnallesi projektin ajaksi tai lähtee tai lähtee väliaikaisesti ja ehkä tulee takaisin, jos oikeasti saat elämäsi järjestykseen ja hänellä sopiva tilanne silloin.

Itse kyllä ottaisin vaan ykkösvaihtoehdon tai ero.

Vierailija
20/24 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö ajatus asioiden kuntoon laittamisesta sinusta itsestäsi, vai onko tapailukumppanisi sitä mieltä, että jos nämä asiat olisi tietyllä tavalla, hän suostuisi seurustelusuhteeseen? Narsisti nimittäin toimii noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi