Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valokuvista näkee lihomisen valitettavasti

Vierailija
18.10.2023 |

Näin minusta kaksi vuotta sitten otettuja kuvia. Olin silloin lihonut paljon vuoden aikana ja näytin niissä silloin mielestäni todella pyöreältä. Nyt katsoin niitä ja huomasin heti, että näytän niissä selvästi hoikemmalta kuin nykyään. Näiden kahden vuoden aikana minulle on tullut vielä 9 kiloa lisää ja kyllä sen näkee selvästi vaikka olin ajatellut ettei sitä huomaa kun olen näyttänyt jo pari vuotta pullukalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi päästätte itsenne lihomaan? Juuri katselin kuvia vuosilta 2014-2017 ja sitten tältä ja viime vuodelta, totesin olevani vähintään yhtä hyvännäköinen kuin ennenkin ja lisäksi henkisesti huomattavasti paremmassa kunnossa. 

Toki joskus on inhimillisiä tragedioita ja jotkut lihovat, mutta yli 30-vuotiaista suomalaisista jo yli puolet on ylipainoisia, joten aika vakavasta ongelmasta puhutaan ja ihmisillä pitäisi olla suurempi vastuu itsestään eikä töhöillä vaan impulssien perässä omaa terveyttä tärviölle jne. 

Et ole ja laiha ei ole sen"hyvännäköisempi" kuin lihavakaan.

No kyllä mä vaan olen, ja laihuus/lihavuus ei ole vain ulkonäkökysymys vaan terveys kuten kirjoitin. Omaan hyvinvointiin kannattaa kiinnittää huomiota, niin fyysisesti kuin henkisest

Sinäkin saatat sairastua syöpään, itseasiassa syöpäkasvain saattaa juuri nyt kasvaa sisälläsi. 5 vuoden päästä saatat maata jo mullan alla. Kuka silloin muistaa kuinka hyvännäköinen olit? 

Kevyet mullat!

Vierailija
22/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siinähän on yksi ongelma, että silmä tottuu pyöreyteen itsessä ja ympärillä. Äitini oli lihavanpuoleinen kun olin lapsi, mutta kun perin hänen vaatekaappinsa, minulla ei ole toivoakaan mahtua hänen vaatteisiinsa. Olin siinä käsityksessä, että olen häntä hoikempi. Painan kyllä 30 kiloa enemmän kuin kaksikymppisenä, mutta en tosiaan tajua miten se jakautuu. Kun laitan kädet vyötärölle, sellainen löytyy. Selkäpuolella ei roiku mitään. Mutta se etureppu on jostain ilmestynyt. Laihdutin siitä melkein 5 kiloa pois, ja reppu pieneni selvästi ja alkoi löytyä kylkiluita. Mutta en ymmärrä, missä se kaikki loppu 25 kiloa piilee. Jalkojen päällä se kyllä tuntuu. 

Minullekin on tullut ihan hirmu iso "etureppu". Painoa on tullut tänä vuonna kuusi kiloa lisää, mutta kaikki on mennyt mahaan. Ennen meni muualle. Näyttää kuin olisin lihonnut ainakin tuplasti. Ei puhettakaan, että vanhat farkut ja hameet mahtuisi päälle. Bmi on 33 eli ylipainoa, mutta ei se aikaisemmin tällä tavalla mahassa näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla