Miehellä pitkät hiukset työelämässä
Olen hiukan alle kolmekymppinen mies ja minulla on melkoisen pitkä man bun hiustyyli, sivuilta ajelen niin kaljuksi kuin suinkin voin, kerran viikossa 0,4mm.
Olen hakenut kesän alusta lähtien töitä kaupan kassalle, pääsin kahteen haastatteluun, mutta minua ei valittu työtehtävään.
Voiko hiustyylini olla syy?
Ensimmäisessä haastattelussa mies haastattelija otti lippiksen päästänsä ja hipaisi omaa kaljuaan, otin tämän henkilökohtaisena loukkauksena.
Toisessa haastattelussa nainen kysyi minulta että miten tykkään raskaan työpäivän jälkeen "nollata"
Otin tämänkin henkilökohtaisena loukkauksena koska se sai minussa tunteen että minun tyyliseni mies löytyy vain baarista nollaamassa tiliään.
Tämä herättää minussa tunteita, mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?
Onko vain turhaa stressiä..?
Kommentit (11)
Jos et oo rokkari, leikkaa ny hlvetti lyhyeksi.
No onko samalla miehellä sitten lyhyet hiukset yöelämässä?
Kuulostaapa taas kaukaa haetulta ongelmalta.
tai sit joku 19v vauhdissa.
Man bun on naurettava, laita mieluumin ponnari. Puhumattakaan sivusiilestä. Mutta ei sellaisen pitäisi saada vaikuttaa.
Kyllä se voi vaikuttaa, jos sattuu kohdalle haastattelija, joka ei tykkää pitkätukista. Jos on kaksi tasavertaista hakijaa, niin pienetkin asiat voi kääntyä toisen hakijan eduksi. Esim. siistit, lyhyet hiukset 🤷♀️ t. kaupan esihenkilö
Tämä mies ei käy ikinä yöelämässä, ja minulla on sama Man Bun hiustyyli vuoden ympäri, kesät talvet.
Vierailija wrote:
Laita ponnari tai nuttura.
Eikö nuttura juuri ole tuo mainittu bun?
Laitan Man Bunin hiuslenkillä nutturalle. Sivusiilistä en luovu. Mutta nutturastani ehkä voin.
En ole rokkari, mutta nuorempana tuli joitakin rhymeja kirjoteltuu.
Nollaamisesta kysytään kaikilta, se on ihan settiin kuuluva kysymys. En usko, että man bun ongelma. Vapaana liehuva heviletti voisi olla. Ainakin minun työpaikalla.