Miksi vessanpönttö ei voi olla väriltään tumma
Olisi paljon helpompi kun ei tarvitse koko ajan puhdistaa. Oikein mistään ei löydy mustaa tai ruskeaa. Voisikohan tuollaista maalata?
Kommentit (12)
On mustia pönttöjä olemassa. Ei tartte maalata.
Mä ainakin haluan nähdä, että on oikeasti puhdas pönttö eikä siten, että luulen sen olevan puhdas.
Mustia pönttöjä löytyy joka rautakaupasta. Taitavat olla muodikkaita nyt.
Mä oon kyllä nähnyt erivärisiä vessanpönttöjä, mm. ruskean, mustan ja viininpunaisen, mutta nämä ovat vanhoja. Meilläkin oli itse asiassa vaaleansininen vessanpönttö ja lavuaari yläkerrassa, kun ostimme talon. Noita altaitahan on nykyään komposiittimateriaalista, ja ne voivat olla vaikka minkä värisiä, mutta siitä ei tietääkseni valmisteta vessanpönttöjä.
Niinpä. Pahimpia ovat nämä ns. skandinaaviset kodit. Joka kaakeli, tapetti ja huonekalu on valkoinen. Sitten käytetään kaksi tuntia päivässä paikkojen jynssäämiseen, kun joku random tahra jossain aina ahdistaa.
Haluatko valkoiset likarannut pönttöösi kalkista?
Mulla oli valkoinen pönttö, mutta kaiken pinttymän jälkeen on nykyään harmaan punertava.
Vierailija wrote:
Niinpä. Pahimpia ovat nämä ns. skandinaaviset kodit. Joka kaakeli, tapetti ja huonekalu on valkoinen. Sitten käytetään kaksi tuntia päivässä paikkojen jynssäämiseen, kun joku random tahra jossain aina ahdistaa.
Heräsin just jä kävin paskalla, ei ahdistanut ollenkaan.
Myös alushousujen kannattaa olla tummaa väriä, ovat paljon puhtaammat.
Meillä ei pidetä vaaleita alushousuja.
Samoin lavuaareja pitää jynssätä koko ajan kun ovat valkoisia...