Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syödä laihduttajana?

Vierailija
17.10.2023 |

Tähän mennessä suuri osa päivittäisestä energiasta on tullut herkuista ja pizzoista. Ylipainoa on 10 kg, josta haluan päästä eroon. Ongelma on se, että mitä syödä, että ei olisi nälkä ja mielitekoja.

Aamupalaa en syönyt nyt ollenkaan, kun nukuin pitkään. Lounaaksi söin broileripastaa. Päivälliseksi on jäljellä vielä tuota broileripastaa, mutta olen tehnyt myös kaksi annosta tuorepuuroa, joissa molemmissa kaurahiutaleita,  banaania, mustaherukoita pähkinöitä ja maustamatonta jogurttia. Syönkö tuon kaiken tämän päivän aikana? Noista tulisi 1300 kcal. Yhteensä fatsecret - laskurin mukaan. Lisäksi olen juonut vettä ja mustaa kahvia.

Jos tästä päivästä noilla ruoilla selviän niin mitä huomenna sitten? Tuorepuuroa kai voisi tehdä aamuksi valmiiksi jo. Kauppaan voisi lähteä, mutta mitä ostaa? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään aamiaiseksi syödä aina chiavanukkaan, koska chiasiemenet pitävät pitkään kylläisenä.

https://feelgoodfoodie.net/recipe/3-ingredient-chia-pudding/

Lounaaksi esim. kasvismunakas ja päivälliseksi kalaa ja kasviksia. 

Välipalaksi esim. pähkinöitä ja marjoja.

Vierailija
2/3 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta pois heti alkajaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Minä laihdutan aina ihan luonnostani vähentämällä hiilareita eli on helppo jättää pois pasta, puurot ja leivät. Syön paljon kasviksia ja marjoja, en hysteerisesti vältä rasvaa ja panostan hyvään proteiiniin. Ostan vaikka kalliimpaa kalaa ja pihviä. Laihdutaessa minulle on tärkeää panostaa ruuan laatuun ja makuun eli kokkaan ja maustan ajan kanssa. Joku kitukuuri, joka vedetään puurolla ja raejuustolla, on minulle mahdoton ajatus. Mutta kukin tyylillään. Kalorit lopulta ratkaisevat laihtumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä