Tuotteita joita Suomesta ei saa, mutta toivoisit että saisi
Keskustellaan tässä ketjussa kaikista mahdollisista tuotteista ja palveluista, joita Suomesta ei löydy, mutta toivoisit että löytyisi! Pidetään ketju asiallisena, kiitos!
Aloitan: kuivausrumpuliinat eli dryer sheets. Nämä ovat ilmeisesti Ameriikan ihmemaassa ihan arkipäivää, mutta täällä en ole koskaan moisia nähnyt missään. Onko kuivausrummun käyttö muka vieläkin niin harvinaista Suomessa, ettei tuollaisille löytyisi markkinoita? 🤷♀️
Kommentit (29)
Vierailija wrote:
Ulkomaiset leivokset. Ei ne josta joku mummo saa sydärin, vaan sellaiset kohtuullisen terveelliset. Luomuna vaikka. Ulkomaiset juustot, ne mikrobiologisesti hyvät. Alkoholittomat juomat vaikka luomut. Purukumit, pastillit, kaikki.
juustohyllyillä on isot valikoimat erilaisia juustoja, niin kotimaisia, ei-kotimaisia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ulkomaiset leivokset. Ei ne josta joku mummo saa sydärin, vaan sellaiset kohtuullisen terveelliset. Luomuna vaikka. Ulkomaiset juustot, ne mikrobiologisesti hyvät. Alkoholittomat juomat vaikka luomut. Purukumit, pastillit, kaikki.
juustohyllyillä on isot valikoimat erilaisia juustoja, niin kotimaisia, ei-kotimaisia.
Täällä ei ole, ei ole ollut vuosiin. On pelkkä S ja K ryhmä.
Sezanen vaatteet. Ihailen niitä instagramissa tämän tästä.
Vierailija wrote:
jätemylly tiskialtaaseen.
Suomessa ymmärretään sen verran, ettei biojätteet kuulu viemäriin.
Marimekon Pieni Unikko - tapetti kelta-vihreänä. Haluaisin sitä vessaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
jätemylly tiskialtaaseen.
Suomessa ymmärretään sen verran, ettei biojätteet kuulu viemäriin.
Mulla ne menee sekajätteeseen. Myös nekin mitkä kaivan päivittäin tiskialtaasta.
Vierailija wrote:
coca-cola light
Hitsi joku ehti jo mainita tän.
Sähköinen purkinavaaja ala Brittilä.
Ei niitä haisevia kuivausrumpuliinoja kuivausrummun käyttöön tarvita!
Nehän ovat samaa paskaa kuin huuhteluaineet.
Mustaa kylmää kahvia kaupasta. Kerran sai lidlistä ja se sitten katosi, vaikka oli ihan loisto tuote.
Vierailija wrote:
Dryer sheets on täysi turhake.
Itse en tiedä, kun en ole kokeillut, mutta haluaisin kyllä kokeilla. Olen ymmärtänyt, että ne vähentävät pyykin sähköisyyttä ja myös antavat pyykille tuoksua. Mulle kelpaisi molemmat ominaisuudet silloin tällöin.
Vierailija wrote:
Sähköinen purkinavaaja ala Brittilä.
Syötkö paljonkin purkkiruokaa kuten britit?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dryer sheets on täysi turhake.
Itse en tiedä, kun en ole kokeillut, mutta haluaisin kyllä kokeilla. Olen ymmärtänyt, että ne vähentävät pyykin sähköisyyttä ja myös antavat pyykille tuoksua. Mulle kelpaisi molemmat ominaisuudet silloin tällöin.
Oletko kuullut huuhteluaineista? Ne liinat sisältää ihan samaa ainetta, yhtä haitallisena.