Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheita suonenvetoja

Vierailija
16.10.2023 |

Ja tosi kivuliaita. Mikä auttaisi? Olen syönyt kananmunia suolalla ja juonut maustettuja kivennäisvesiä. Tietty kaikkea muutakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, lämpö, magnesium

Vierailija
2/8 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia hyvin imeytyvässä muodossa, kuten magnesiumglysinaatti. Jos puutos on iso, joutuu ottamaan isonkin annoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat jalkaan yöksikin.

Vierailija
4/8 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ice gel auttanut verraten hyvin.

Ennaltaehkäisevä hieronta ja vaikka tuo geeli jo etukäteen, jos olo epäilyttää.

Vierailija
5/8 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lähete verikokeeseen, jossa katsotaan natrium ja kalium. Kaliumin puute aiheuttaa suonenvetoja. Kaliumia saa ilman reseptiä, mutta sitä ei myydä noin vain. Minulla auttaa ensiapuna merisuolaa kielen alle ja reilusti vettä.

Vierailija
6/8 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumista ihmiset jaksavat aina mainita vaikka on tutkittu että se ei auta. Merisuolaa, runsaasti nestettä, lepoa ja hierontaa. 

Vierailija
7/8 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapuna auttaa suola, muutama hippu riittää ja tehoaa lähes välittömästi. Itselläni suonen vedot ovat vähentyneet kun olen juonut enemmän nesteitä, tavallisesti juon vähän mutta joku neuvoi tuon nesteensaannin olevan tärkeää tässä suhteessa.

Vierailija
8/8 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Magnesiumista ihmiset jaksavat aina mainita vaikka on tutkittu että se ei auta. Merisuolaa, runsaasti nestettä, lepoa ja hierontaa. 

No mulla auttaa. Toisilla on toisen suolan puutokset, minulla se on aina ollut magnesium.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän