Av - matka Raccoon Cityyn??
Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?
Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.
He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.
Mukaan lähtijöitä?
Kommentit (287)
Vierailija wrote:
Siis ootteks te kotona? Älkää jättäkö mua! Tulkaa hakemaan mutt, jäin vahingossa ravcxoon Cityyn!! Tulkaa pelastamaan mutt, kaikki on kamalaa ja zombejakin on!! Tulkaa hakemaan mutt, akku loppuu kohta!!!
*Itkee*
No voi voi. Ilmoitan Suomen lähetystöön.
*kuiskaa: eiköhän kotimaan Av-reissut tästä lähin saa kannatusta.
Ääneen: Voithan sä tulla K i n k k a a m a l l a
Viesti katos, en jksa enää. Blondie kpaa titoja mis hä on
Ehdotan seuraavaa AV-reissua Offical
Tattadaa: Savonrantaan
Kuka lähtee? Avaan uuden ketjun. Pikkujoulun merkeissä, Jouluksi kotiin
Juttelias Utelias
Olin jo kaks yötä kotona, reissujalka vipattaa
Tonttulakit päähän, klökiä on
PÄÄSTÄKÄÄ SISÄÄN!!!
kutisee..
jäin oven taashe, olen kylhä kunnosh....ei hätä.
...kutisee..
Vierailija wrote:
PÄÄSTÄKÄÄ SISÄÄN!!!
kutisee..
...kutisee..
E, EI, EIIIIII!!!!
Ei ketään, joka kutisee koneeseen!!!
TÄmä on viimeinen evakuointi lento kotiin joka lähtee tänään klo 23.00!!!
koneeseen pääsevät VAIN terveet, eli kutisevat/verta silmistä vuotavat/hiuksia tupottain menettävät EIVÄT pääse mukaan!!!
Turha yrittää päästä sairaana, terveet koneeseen klo 23.00!!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Muistaako kukaan mitä tein eilen?
Menin johonkin henkilökunnan todella outoihin juhliin ja heräsin täynnä fr*tsuja jotka näyttää puremilta!!!
Itkettää ja kaduttaa:(
Eihän mitää tapahtunut, eihän??
Nooh
*sanoo lohduttaen: 9kk päästä selviää...
* ilkeää naurua
Ja tältä reissulta oli tuliaisten (mm virukset/pandemiat/uudet elämänmuodot) tuominen sakon uhalla kielletty.
*Nauraa vielä ilkeämmin
Oppiipahan olemaan *hörönauru
Kuiskaa takaisin:
Mieti millainen matkamuisto tuolle voi tulla! Joku puolikas zombi. Ei kyllä todellakaan käy kateeksi!
*Nauraa vahingoniloisesti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
PÄÄSTÄKÄÄ SISÄÄN!!!
kutisee..
...kutisee..
E, EI, EIIIIII!!!!
koneeseen pääsevät VAIN terveet, eli kutisevat/verta silmistä vuotavat/hiuksia tupottain menettävät EIVÄT pääse mukaan!!!
Avatkaa ovi, kutittaa. Olen ihan kunnossa, vähän vain kutittaaahhhh...
Vihdoinkin kotona. 153 puremaan vain tullut. Pakko ensitöikseni mennä päivystykseen! Olen ihan varma, että niissä koirissa ja n*rkeissa oli vesikauhu. Nyyh, ihan paska loma oli kyllä. 153 puremaa, oikeasti:(
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
PÄÄSTÄKÄÄ SISÄÄN!!!
kutisee..
...kutisee..
E, EI, EIIIIII!!!!
Onpa ihanaa päästä kotiin. Tuolla koneen takaosassa on av-väellä meille tuttua yhteisöllisyyttä puhjennut!
Juotuaan maljat porukka järjestäytyi ympyrään ja alkoi rapsutella toistensa selkiä. Heitä kun kaikkia kutitti niin kovasti. Varmaan joku pesuaine?
Oi oi, onpa mukava päästä nousuun. Olen ihan varma, että kotiutuminen Suomeen sujuu hyvin.
Kutittaa nyt minullakin tämä käsivarsi, mikähän ihme tässä on? Onneksi kone nousee nyt, voi sitten Suomessa hakeutua sairaalaan...
Mä oon simmottises konees, mikä menee suoraan savonrantaaseeseen, en tartte mitää truvatraskastsia... oon hain kun0ssa... pikujolut tlukoon slurps skuul ja🥂
Blondie
Ps voika pikkiksii pukee muutakii ku tnttulkin?
Jaaha, juuri pääsin kotiin.
Kattokaa!!
Sieltä koneesta oli näköjään tullut tänne Helsinkiin myös niitä kartanon työntekijöitä!
Niitä n*rkkeja, jotka kaikki kyllä muistaa.
Mitenhän ne on ne on tänne päässyt, umbrellan turvatoimien ohi?
No, toivon mukaan ne sopeutuu hyvin Helsinkiin!
Vierailija wrote:
Jaaha, juuri pääsin kotiin.
Kattokaa!!
Sieltä koneesta oli näköjään tullut tänne Helsinkiin myös niitä kartanon työntekijöitä!
Niitä n*rkkeja, jotka kaikki kyllä muistaa.
Mitenhän ne on ne on tänne päässyt, umbrellan turvatoimien ohi?
No, toivon mukaan ne sopeutuu hyvin Helsinkiin!
Iiikkk!* juoksee kirkuen karkuun
Auttakaa!!!! Olen kuukausikaupalla sinnitellyt hengissä raccoon cityssä, te jätitte minut tänne!!! Vasta nyt löysin toimivan koneen, tarvitsen evakuoinnin!!!!
Zombit t*ppavat täällä ihmisiä ja umbrellan työntekijät ovat sairaita!! Soittakaa joku poliisille (sekä Suomessa, että jenkeissä) ja Suomen suurlähetystöön!!!! Tarvitsen välitöntä apua!!!
Vttu mitä sikoja te olitte, kun hylkäsitte minut. Annan ehkä anteeksi, jos autatte minua pääsemään pois täältä!!!
*Itkee, nyyhkyttää vihaisena ja haukkuu kaikki matkalla olleet hylkääjät*
Onko Zombie rokotukset voimassa?
Vierailija kirjoitti:
Me kotiuduttiin jo viime marraskuussa. Poislukien toki ne, jotka itse sössivät asiansa, eivätkä tulleet koneeseen. On myöhäistä itkeä nyt. Nii-in.
Onkohan huhut muuten uudesta pandemiasta totta?! Joku outo tauti kuulemma leviää pääkaupunkiseudulla? Varmaan valeuutinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kotiuduttiin jo viime marraskuussa. Poislukien toki ne, jotka itse sössivät asiansa, eivätkä tulleet koneeseen. On myöhäistä itkeä nyt. Nii-in.
Onkohan huhut muuten uudesta pandemiasta totta?! Joku outo tauti kuulemma leviää pääkaupunkiseudulla? Varmaan valeuutinen?
Lauri Lakimies tässä: Kanne on vanhentunut. Ketkä eivät päässeet evakuointilennolla kotiin, jäivät kyydistä. Loppu.
Koittakaa pärjätä... raapiminen pahentaa tilannetta, eikä itku auta markkinoille.
Case is closed
Älä makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko. (3. Moos. 18:22). Jos mies makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. (3. Moos. 20:13).
Ryömii koneen ruumasta ulos, haistelee ilmaa ja lähtee laahustamaan ihmisten hajua kohti. Pitkän matkan laahustelun jälkeen taivaanrannassa loistaa baarin ikkunat ja sisältä kantautuu mölinää ja puheensorinaa.
Mun täytyy käydä ensin tyhjäämässä rakko, sit mennään!
Siis ootteks te kotona? Älkää jättäkö mua! Tulkaa hakemaan mutt, jäin vahingossa ravcxoon Cityyn!! Tulkaa pelastamaan mutt, kaikki on kamalaa ja zombejakin on!! Tulkaa hakemaan mutt, akku loppuu kohta!!!
*Itkee*