Av - matka Raccoon Cityyn??
Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?
Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.
He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.
Mukaan lähtijöitä?
Kommentit (287)
Vierailija wrote:
Ajattelin, että voi olla parempi että kukaan meistä ei enää juo tällä matkalla.
Kai kaikki ovat samaa mieltä?
90 prosenttia puremista on tullut tällä reissulla niille, jotka ovat olleet aivan kännissä.
Eli vaikka umbrella koittaa koko ajan tarjota ilmaisia alkoholijuomia, älkää juoko niitä!
Se on ansa, pysytään yhdessä vahvoina ja selvinpäin!
Nähdään naisluolassa kello 20.00 ja pidetään raittiusseuran kokous, jonka aiheena on hengissäpysyminen!
Voi voi. Nyt täytyy sanoa, että nuo raukat joivat kyllä itsensä umpiseiliin boolilla, kun niitä alkoi pelottaa. Mutta hyvä uutinen on se, että myös zombit ovat kännissä ja eivät pysy pystyssä. Ehkä tästä taas huomiseen selvitään?
Jos ja siis jos joskus päästään kotiin niin tämä on vissi: PUREMISET, PANEMISET JA PIMPULILLA PUUNAAMISET JÄÄ TÄNNE. Mikä av-reissussa sattuu tapahtumaan... jääköön mielestämme. Kaikkien. Valokuvat valottukoon, myös digitaaliset.
Matkamuistoja ällös ostako, tätä matkaa Emme Halua Muistaa!
Ja me kun luultiin, että matkat porvooseeseen, saimaaseeseen ja raumaseeseen olivat riman alitus. EI OLLEET.
Vierailija wrote:
Jos ja siis jos joskus päästään kotiin niin tämä on vissi: PUREMISET, PANEMISET JA PIMPULILLA PUUNAAMISET JÄÄ TÄNNE. Mikä av-reissussa sattuu tapahtumaan... jääköön mielestämme. Kaikkien. Valokuvat valottukoon, myös digitaaliset.
Matkamuistoja ällös ostako, tätä matkaa Emme Halua Muistaa!
Ja me kun luultiin, että matkat porvooseeseen, saimaaseeseen ja raumaseeseen olivat riman alitus. EI OLLEET.
Juuri näin!!
Valokuvat valotetaan/tuhotaan!!
Ja kenenkään puremia EI muistella!!!
Ja sitäpaitsi mikään ei todesta sitä, että onko juuri sinua purtu vai jotakuta klooniasi.
*Sähisee vihaisesti jokaiselle, joka tulee kyselemään mistä tuo haava on tullut ja onko se kipeä*
Saiko kukaan kuvia tai videota niistä pesukarhuista?
Eikai tänne mennä lentokoneella, se saastuttaa luontoa ihan uskomattoman paljon.
Vierailija wrote:
Hei onko täällä ketään lääkäriä? Tai kellään mukana antibioottikuuria? Tällä rassukalla on tulehtunut tatuointi.
Minulla olisi tässä tämmöinen ruosteinen viidakkoveitsi. Voisimme suorittaa hätäamputoinnin.
Vierailija wrote:
Kuvat pitih, siis piti tuhotah. Mutth jos haluat voin näyttää mishä ne ovathh. Ja siimthen varovasti memmäänh, niilläh onh raivotauhti kaikillah
Vierailija wrote:
En saanut kun jotkut hulluteinit hyökkäsi pensaista päälle. Pääsin pakenemaan takaisin omaan huoneeseeni, mutta en uskalla lähteä täältä enää minnekään. Käytävällä joku ärisee ja huutaa, ja ulkona on niitä koiria. Tämä oli surkein loma missä olen ollut, ja olen ollut sentään Porvoossakin päiväreissuilla että tunnistan kyllä huonot reissu. Ruisleipää onneksi riittää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hei onko täällä ketään lääkäriä? Tai kellään mukana antibioottikuuria? Tällä rassukalla on tulehtunut tatuointi.
Minulla olisi tässä tämmöinen ruosteinen viidakkoveitsi. Voisimme suorittaa hätäamputoinnin.
Hyvä idea! Olen nähnyt teho-osaston jakson lapsena, missä suoritettiin amputaatio. Jos te muut pidätte kiinni, minä voin hoitaa leikkaamisen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyvä idea! Olen nähnyt teho-osaston jakson lapsena, missä suoritettiin amputaatio. Jos te muut pidätte kiinni, minä voin hoitaa leikkaamisen.
*ojentaa viidakkoveitsen*
Hei puudutus ja desinfiointi ensin! Nyt vahvinta viinaa ja olikos täällä joku pössyttelijä mukana? Olin haistavinani jotain.
Tuli tehtyä sillee vähän tyhmästi, et törttöilin ja jouduin RPD:n putkaan missä mulle kävi näin:
%3D%3DVierailija wrote:
Hei puudutus ja desinfiointi ensin! Nyt vahvinta viinaa ja olikos täällä joku pössyttelijä mukana? Olin haistavinani jotain.
Ei ei ei!!! Ei saa, päästäkää irti!!! En juo, en ota mitään!!! Minua EI SIIS ELEIKATA!!! Se on vain tatuointi!!!!
Se paranee kyllä, kun se putsataan!! Päästäkää irti!!! Jos te teette tämän, minä puren jokaista teistä!!! Senkin k*sipäät, päästääkää irti!!!!
Vierailija wrote:
Siis pesukarhuistako? Näitäkö pesukarhujs tarkoitat? Joo, niistä on video:
Ja toista videota en enää kuvaa. En ikinä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ei ei!!! Ei saa, päästäkää irti!!! En juo, en ota mitään!!! Minua EI SIIS ELEIKATA!!! Se on vain tatuointi!!!!
Se paranee kyllä, kun se putsataan!! Päästäkää irti!!! Jos te teette tämän, minä puren jokaista teistä!!! Senkin k*sipäät, päästääkää irti!!!!
Kylläpä se lähti nätisti irti.
Tulee ihan hyvä mieli, kun päivän hyvä työ on yhteistyönä tehty.
Minusta me ollaan nyt ansaittu kunnon ryypyt, voidaan sitten miettiä mitä tehdään.
Siis jos joku edelleen haluaa kotiin?
Siis ulkona joku hullu syöksyi kimppuuni ja puri minua, voitteko kuvitella! Pitäisikö tuosta puremasta huolestua, ei se kyllä näytä kovin pahalta?
No, tänne jäätyy tulkaa joku avaamaan naisluolan ovi. Kutittaakin niin paljon. Onneksi nuo hullut nrkit ovat sentään jättäneet minut rauhaan, mikä on toisaalta outoa.
Aamupala kuitenkin on ihan maukas (lukuunottamatta verisiä tartar-pihvejä ja raakaa jauhenlihaa, onkohan edes pestyä???)
🪺🍾🪺🍸🍾🪺🥧🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🥭🍎🍐🍑🍒🥑🥦🥚🧂🌭🥓🥩☕️
Oloni on ihan hyvä, muistini tosin on tyhjentynyt. En tunne ketään teistä, käsivarressani on pistoksen jälki, hampaitani särkee... kotiinlähtö? Mihin kotiin?
Jututon uneton
Vastahan minä tulin sieltä.
-President Neville
Apua, matkakumppani katosi, miehen sisko. Hänellä raskautumistoive. Päällä munsalan kansallispuku, mutta on lyhentänyt sitä reilusti omatoimisesti. Punainen tukka, keltainen Kånken-vyölaukku. Söi noin tunti sitten jostain löytämiään vanukkaita.
Olen juuri herännyt, kun tuli juotua tulomatkalla vähän enemmän kuin mitä olisi pitänyt. Siis mitä täällä on tapahtunut?
Sairaita koiria, osa porukasta on sairas ja jopa kannibalismiakin näin äsken. Missä naisluola alkoholivarastoineen ja rentouttavine harrastuksineen on?
Tämä on kyllä ihan kauheaa. Paskin loma ikinä! Ja joku on purrut minun varpaani melkein irti tai jotain, kun nukuin tuossa liian pienessä sohvassa.. Onneksi naisluolassa on ensiapupakkaus ja varmasti auttajia! Nyt menenkin naisluolaan juuri sisään.