Miksi kasvovesi levitetään iholle pumpulilapuilla? Eikö voi kaataa kämmenelle
Kommentit (74)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eihän sitä vanulapulla nimenomaan pitäisikään levittää, menee vain kallista kasvovettä hukkaan. Näin minulle opasti erään merkin konsulentti. Tykkään kuitenkin itse käyttää lappuja, tuntuu iholla kivemmalta kun samalla saa pyyhittyä loput liat kasvoilta.
Ei puhdistuksen jälkeen kuuluisi enää irrota mitään likaa kasvoilta. Jos näin käy, olet pessyt kasvosi huonosti. Ota käyttöön kaksoispuhdistus, eli ensin öljypuhdistusaine, sitten vesipohjainen puhdistusaine.
t. Ex-kosmetologi
Atoopikkona täytyy sanoa, että mitä vähemmän erillaisia tököttejä ihoon, sen parempi. Käytän Ceralan-rasvaa. Kokeilin Clinikin rasvaa, mutta naamaan repesi akne, sellaisiinkin paikkoihin, johon ei ole koskaan ennen tullut finnejä.
Viimeksi väittelin Emotionissa myyjän kanssa, jonka miele
Tukkiihan ne eivätkä juurikaan kosteuta. Perusvoiteissa on lähinnä mineraaliöljyä, silikoneja ja muovia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla on kahta kasvovettä. Toisen levitän käsillä, toisen vanulla, koska ei sovi käsien iholle.
Mutta kasvojen iholle sopii?
En ole se jolle vastaat, mutta mulla on 1-2 tuotetta jotka sopivat käsien iholle ihosairauden takia. Naamaan voi tyrkkiä melkein mitä vaan, kun sairaus oireilee vain kämmenissä.
No ei kyllä kannata tyrkkiä mitä vaan. Kasvojen iho on paljon herkempi kuin käsien
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kasvovettä käytetään ihon phdistamiseen. Kuinka se puhdistaa ihoa, jos se vain levitetään naamaan suihkupullosta tai kämmeneltä? Vanulappuun jä vielä pesunkin jälkeen käytettäessä selvästi likaa.
Hauskoja nämä oman elämänsä ihotautilääkärit ja kosmetologit, tietävät anonyymien kirjoittajien ihon tarpeet kaikista parhaiten.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla on kahta kasvovettä. Toisen levitän käsillä, toisen vanulla, koska ei sovi käsien iholle.
Mutta kasvojen iholle sopii?
En ole se jolle vastaat, mutta mulla on 1-2 tuotetta jotka sopivat käsien iholle ihosairauden takia. Naamaan voi tyrkkiä melkein mitä vaan, kun sairaus oireilee vain kämmenissä.
No ei kyllä kannata tyrkkiä mitä vaan. Kasvojen iho on paljon herkempi kuin käsien
Minulla juurikin toisinpäin sen sairauden takia.
Mun iho on mennyt aina huonompaan kuntoon, kun olen käyttänyt jotain kalliita rasvoja ja puhdistusaineita.
Ihotautilääkäri suositteli Ceralan-voidetta. Ei ole kovin kallistakaan. On pehmeä ja hyväntuntuinen voide.
Vierailija wrote:
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kasvovettä käytetään ihon phdistamiseen. Kuinka se puhdistaa ihoa, jos se vain levitetään naamaan suihkupullosta tai kämmeneltä? Vanulappuun jä vielä pesunkin jälkeen käytettäessä selvästi likaa.
Kasvovesi laitetaan vasta ihon pesun jälkeen tasaamaan ph-arvoa. Ja voi taputtaa puhtain käsin. Tietysti kädet on puhdistuneet samalla kuin kasvotkin. Misellivettä voi käyttää pesuun mutta en ole itse koskaan kokeillut
Kasvovesi on tarkoitettu ihon puhdistamiseen.
Vierailija wrote:
Kasvovesi on tarkoitettu ihon puhdistamiseen.
Misellivesi!!!!!
Vierailija wrote:
Mun iho on mennyt aina huonompaan kuntoon, kun olen käyttänyt jotain kalliita rasvoja ja puhdistusaineita.
Ihotautilääkäri suositteli Ceralan-voidetta. Ei ole kovin kallistakaan. On pehmeä ja hyväntuntuinen voide.
Sama muuten, kun olen ollut kasvohoidoissa kosmetologilla. Ainoa toimiva oli Eila Helgrenin kasvohoito, jossa epäpuhtaudet puhdistettiin ja laitettiin naamioita. Lopuksi vielä joku rasva tai aine, ja kasvoja ei saanut kahteen vuorokauteen pestä. Se tehosi, tosin hoito maksoi yli 300 €.
Laki kieltää, että ihoon ei saa imeytyä mitään aineita. Eli ihan huijausta sanoa, että rasva imeytyy ihoon.
Vierailija wrote:
Laki kieltää, että ihoon ei saa imeytyä mitään aineita. Eli ihan huijausta sanoa, että rasva imeytyy ihoon.
Mitä kummaa. :D Mikäs laki mahtaa olla kyseessä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos käyttää kosteuttamiseen tms. niin silloin ei varmaan tarvi pumpulia. Mulla kasvovesi poistaa myös likaa tai karstaa tai mitä se nyt on, niin se jää kivasti pumpuliin.
Jos näin tapahtuu sen jälkeen, kun olet pessyt kasvosi, niin käytät vääränlaisia tuotteita! Vanulappuun ei kuulu irrota ihosta enää mitään. Voimakas meikki ja vedenkestävät aurinkovoiteet eivät lähde pelkällä vesiliukoisella puhdistusaineella.
Mulla on ongelmaiho ja sille sopivat tuotteet, kaikille ei sovi samat puhdistustekniikat. Meikit puhdistan tietysti huolellisesti ennen vesipesua.
Ei mikään ihme, että on ongelmaiho, kun et puhdista sitä kunnolla.
Mulla on ihosairaus, ihan lääkärissä todettu
Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi pitää ihostaan parempaa huolta.
T. Atoopikko, jonka kasvoista ei irtoa pesun jälkeen likaa eikä karstaa
Atoopikoille ja muillekin pätijöille tiedoksi, että ihmisten ihot ovat erilaisia. Ei kukaan voi ulkopuolisena tietää, mikä on toiselle paras tapa hoitaa ihoa. Se, miten sinä toimit, ei toimi kaikille.
Vierailija wrote:
Lain mukaan kosmetiikkatuote ei saa imeytyä verenkiertoon. Ihon pintakerroksiin se kuitenkin imeytyy.
Vierailija wrote:
Paras on ihan suihkuttaa kasvot muutaman minuutin. Kuorii ja hieroo kasvoja. Puhdistaa.
Ihan minkä tahansa asian puhdistaminen vaatii että jotain muuta likastuu. Mieti nyt, millä peset lattian ilman että moppiin tai rättiin kertyy likaa? Ihan vastaavasti jos haluat puhdistaa kasvoja niin niitä pitää pyyhkiä pumpulilla tai vastaavalla, mikään suihkuttelu ei sitä tee ellet käytä ihan litratolkulla sitä litkua.
Vierailija wrote:
Atoopikoille ja muillekin pätijöille tiedoksi, että ihmisten ihot ovat erilaisia. Ei kukaan voi ulkopuolisena tietää, mikä on toiselle paras tapa hoitaa ihoa. Se, miten sinä toimit, ei toimi kaikille.
Jos iho on pesun jälkeen likainen niin silloin ei ole kyseessä erilainen ihotyyppi vaan riittämätön puhdistus. Millekään iholle ei ole paras tapa se, että se jätetään likaiseksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos iho on pesun jälkeen likainen niin silloin ei ole kyseessä erilainen ihotyyppi vaan riittämätön puhdistus. Millekään iholle ei ole paras tapa se, että se jätetään likaiseksi.
Eihän se jää likaiseksi jos se putsataan vielä kasvovedellä ja pumpulilla.
Kokeile tuota suihkuttelua. Sairaalassa haavoja hoidetaan suihkuttelemalla. Vesi kuorii karstat ja epäpuhtaudet pois. Minusta paras.