Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päädyin ostamaan tax-freestä kännissä 200 eur edestä SENSAI-meikkejä. SEN siitä SAI, kaduttaa...

Vierailija
16.10.2023 |

Myyjä sai ylipuhuttua ostamaan kaikenlaista mitä en edes arjessa käytä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt sitten?

Vierailija
2/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt pois Torissa sopuhintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On arvostettu merkki, kyllä ottajia löytyy.

Vierailija
4/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna myisin pakkauksissaan olevat avaamattomat tuotteet eteenpäin. Luulisi Facesta löytyvän kyseisille tuotteille sopivia myyntiryhmiä tai sitten esim. Toriin tai Huuto.nettiin. Älä kuitenkaan odota saavasi niistä maksamaasi hintaa enemmän vaikka tuotteet ovatkin uusia ja käyttämättömiä.

Vierailija
5/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä en juuri ole kyseiseltä brändiltä kokeillut, mutta eräs kasvojenhoitosarjansa on parhaita koskaan kokeilemiani. Jos joskus tulen olemaan tarpeeksi varakas, aion ehdottomasti hankkia kyseisen sarjan jos se on vielä olemassa.

Vierailija
6/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osta meikkejä, jotka voivat olla käytettyjä, vaikka myyjä väittäisikin niiden olevan käyttämättömiä.

Vierailija
7/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat tuotteet kannattaa käyttää itse. Heitä vanhat pois, hygienisyistä.

Vierailija
8/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huippuhyviä. Jos vielä meikkaisin niin en muita käyttäisikään.

Vierailija
9/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta, mitäs tuosta. Jos olisit ostanut 200 euroa Lumenea, olisi syytä katumukseen.

Vierailija
10/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo nyt on, mulle käy joka kerta risteilyn iltalounaan ja ilmaisen viinin jälkeen samoin, paitsi viime kerralla meni 400 euroa, aamulla kun herää hytistä, huomaa, että hupsista, olikohan tuo tuoksu ihan jees ja tuo kasvovoide, jeps, se oli hankinta jos mikä. Sen takia he laivan illallisella tarjoaa viiniä ilmaiseksi että porukka kännissä ostaisi taxeista ihan mitä sattuu ja kaikki on halpaa ja hubaa.

Vierailija
11/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä risteilyllä SAI SEN ja siitä olen iloinen.

Vierailija
12/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran suunnilleen ton hintasen konjakkipullon, ja huitasin sen naamariin ennenku kone ees pääsi ilmaan.

Vierailija
13/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kukaan osta meikkejä, jotka voivat olla käytettyjä, vaikka myyjä väittäisikin niiden olevan käyttämättömiä.

Voi kuule! Kyllä vain ostaa, etenkin jos merkkituotteista on kyse.

Vierailija
14/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri oli ostanu laivan taxfreestä lapsilleen esim. moottorisoituja tikkareita eli kun laittoi suuhun niin ne pyöri itekseen. Sanoi ettei enää ikinä tee kännissä ostoksia.;)

Vierailija
15/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois! Sensai on sentään laatumerkki meikeissä sekä ihonhoitotuotteissa. Jos erehdyit ostamaan ripsivärin, huulipunan tai meikkivoiteen, teit elämäsi kaupat. 

Sensain huulipuna on huulipunien mersu, samoin ripsiväri (ihan sama mikä niistä) kestää sateen, jumpan ja kyyneleet. Testaile niitä kotona kaikessa rauhassa ja kohta huomaat ettei se 200,- mennytkään ihan kankkulan kaivoon :)

Vierailija
16/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Laadukkaat tuotteet kannattaa käyttää itse. Heitä vanhat pois, hygienisyistä.

Samaa mieltä. Vanhat halppismeikit roskikseen ja Ap käyttää ne Sensait nyt itse. Todennäköisesti ovat hyvin valittuja, jos myyjä yhtään tiesi mitä suosittelee.

Vierailija
17/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun työkaveri oli ostanu laivan taxfreestä lapsilleen esim. moottorisoituja tikkareita eli kun laittoi suuhun niin ne pyöri itekseen. Sanoi ettei enää ikinä tee kännissä ostoksia.;)

Moottorisoitu tikkari kuulostaa kyllä enempi aikuisten lelulta. Oliko työkaveri ihan varma, että ne on lapsille?

Vierailija
18/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensailla on upea anti age-päivävoide, aikoinaan oli ainoa, missä 30 suojakerroin. Meikkejä en ole kokeillut.

Vierailija
19/19 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huippu hyvä merkki. Ostan aina huulikiilteen Sensailta, myös heidän meikkivoide on minulle paras vuodesta toiseen. Olen kokeillut läpi aika monta vastaavan hintaluokan tuotetta.