Päädyin ostamaan tax-freestä kännissä 200 eur edestä SENSAI-meikkejä. SEN siitä SAI, kaduttaa...
Myyjä sai ylipuhuttua ostamaan kaikenlaista mitä en edes arjessa käytä.
Kommentit (19)
On arvostettu merkki, kyllä ottajia löytyy.
Sinuna myisin pakkauksissaan olevat avaamattomat tuotteet eteenpäin. Luulisi Facesta löytyvän kyseisille tuotteille sopivia myyntiryhmiä tai sitten esim. Toriin tai Huuto.nettiin. Älä kuitenkaan odota saavasi niistä maksamaasi hintaa enemmän vaikka tuotteet ovatkin uusia ja käyttämättömiä.
Meikkejä en juuri ole kyseiseltä brändiltä kokeillut, mutta eräs kasvojenhoitosarjansa on parhaita koskaan kokeilemiani. Jos joskus tulen olemaan tarpeeksi varakas, aion ehdottomasti hankkia kyseisen sarjan jos se on vielä olemassa.
Ei kukaan osta meikkejä, jotka voivat olla käytettyjä, vaikka myyjä väittäisikin niiden olevan käyttämättömiä.
Laadukkaat tuotteet kannattaa käyttää itse. Heitä vanhat pois, hygienisyistä.
On huippuhyviä. Jos vielä meikkaisin niin en muita käyttäisikään.
Hyvä valinta, mitäs tuosta. Jos olisit ostanut 200 euroa Lumenea, olisi syytä katumukseen.
Mitä tuo nyt on, mulle käy joka kerta risteilyn iltalounaan ja ilmaisen viinin jälkeen samoin, paitsi viime kerralla meni 400 euroa, aamulla kun herää hytistä, huomaa, että hupsista, olikohan tuo tuoksu ihan jees ja tuo kasvovoide, jeps, se oli hankinta jos mikä. Sen takia he laivan illallisella tarjoaa viiniä ilmaiseksi että porukka kännissä ostaisi taxeista ihan mitä sattuu ja kaikki on halpaa ja hubaa.
Kännissä risteilyllä SAI SEN ja siitä olen iloinen.
Ostin kerran suunnilleen ton hintasen konjakkipullon, ja huitasin sen naamariin ennenku kone ees pääsi ilmaan.
Vierailija wrote:
Ei kukaan osta meikkejä, jotka voivat olla käytettyjä, vaikka myyjä väittäisikin niiden olevan käyttämättömiä.
Voi kuule! Kyllä vain ostaa, etenkin jos merkkituotteista on kyse.
Mun työkaveri oli ostanu laivan taxfreestä lapsilleen esim. moottorisoituja tikkareita eli kun laittoi suuhun niin ne pyöri itekseen. Sanoi ettei enää ikinä tee kännissä ostoksia.;)
Huoli pois! Sensai on sentään laatumerkki meikeissä sekä ihonhoitotuotteissa. Jos erehdyit ostamaan ripsivärin, huulipunan tai meikkivoiteen, teit elämäsi kaupat.
Sensain huulipuna on huulipunien mersu, samoin ripsiväri (ihan sama mikä niistä) kestää sateen, jumpan ja kyyneleet. Testaile niitä kotona kaikessa rauhassa ja kohta huomaat ettei se 200,- mennytkään ihan kankkulan kaivoon :)
Vierailija wrote:
Laadukkaat tuotteet kannattaa käyttää itse. Heitä vanhat pois, hygienisyistä.
Samaa mieltä. Vanhat halppismeikit roskikseen ja Ap käyttää ne Sensait nyt itse. Todennäköisesti ovat hyvin valittuja, jos myyjä yhtään tiesi mitä suosittelee.
Vierailija wrote:
Mun työkaveri oli ostanu laivan taxfreestä lapsilleen esim. moottorisoituja tikkareita eli kun laittoi suuhun niin ne pyöri itekseen. Sanoi ettei enää ikinä tee kännissä ostoksia.;)
Moottorisoitu tikkari kuulostaa kyllä enempi aikuisten lelulta. Oliko työkaveri ihan varma, että ne on lapsille?
Sensailla on upea anti age-päivävoide, aikoinaan oli ainoa, missä 30 suojakerroin. Meikkejä en ole kokeillut.
On kyllä huippu hyvä merkki. Ostan aina huulikiilteen Sensailta, myös heidän meikkivoide on minulle paras vuodesta toiseen. Olen kokeillut läpi aika monta vastaavan hintaluokan tuotetta.
Mitäs nyt sitten?