Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mätsi ehdotti sokerisuhdetta

Vierailija
16.10.2023 |

Olen tavallinen 50v eronnut nainen, toki vielä ihan ok-näköinen. Tämä mies on pyöreähkö 40v liikemies. En ole moisesta suhteesta kiinnostunut, mutta uteliauuttani kyselin järjestelyn yksityiskohdista.

1-2 tapaamista per kk, tapaamisten välillä viestittelyjä, jotka sisältävät tuhmia kuvia ja kertoo, että kaipaa. Muutenkin pitäisi esittää, että on ihastunut. Ja korvaus olisi 1500e/kk. 

En yhtään ihmettele, jos jotkut rahapulassa olevat nuoren lähtee tuollaiseen. Tai pyörittää paria kolmea vastaavaan samaan aikaan.

Suostuisitko sinä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunpa tulisikin tuollaisia ehdotuksia. Kyllä mä tuohon voisin lähteä. Kuvissa en tietenkään kasvoja näyttäisi. Olen toki saanut ehdotuksia "sponssista" mutta nämä on ollut ihan vaan joku kertatarjous seksistä. Jonkun vakisponssin voisin ehkä ottaakin, seksi on minulle vain seksiä. Ja opiskelijana raha olisi tarpeen. 

N40

Vierailija
22/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, vaikka olen läskiä omaava 30v kolmen lapsen äiti ja toistaiseksi en ole edes töissä vaan melkein pienimmillä tuloilla KELAn kautta. Aloin voimaan pahoin luettuani aloituksen. 🤢🤢🤢 Toivottavasti löydät jotain parempaa Tinderistä, itsekkin olen löytänyt aina halutessani ja on saanut valita jonossa olevista vaihtoehdoistakin 🩷🩷🩷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän