Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina puhutaan että harmaat hiukset olisi kauhea asia, mutta minusta ne näyttävät todella hyviltä, varsinkin miehillä

Vierailija
16.10.2023 |

Ja itse olen nuorehko mies. En pelkää harmaantumista tippaakaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummolla oli vitivalkoiset hiukset vanhana. Toivottavasti saan samanlaiset, ne oli älyttömän kauniit :) 

Vierailija
2/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä vuonna tutustunut kahteen mieheen. 

Toinen on kokonaan harmaa, toisella on omaa väriä seassa. Grruahh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa tykätä hopeaketuista ;)

Vierailija
4/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikein odotan, että hiukset alkavat harmaantua, mutta vielä ei ole tullut yhtään harmaata,

Vierailija
5/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne olisi kauhea asia? Tummat hiukset voi harmaantua jo aika nuorenakin.

Vierailija
6/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Mä pidän jostain syystä aknearpia poskissa hyvännäköisinä. 

Vierailija
7/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näyttäähän se hyvältä jos ei satu kaljuuntumaan ja saa pitää jonkun tuuhean charmikkaan harmaakuontalon.

Vierailija
8/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa jo olla aika paljon harmaata. Olen sen myötä muuttunut vähän värittömäksi ja haalistuneeksi ikään kuin. Ennen oli tumma tukka.

Vierailija
9/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena olen samaa mieltä ja miehille jotenkin passaa ne sellaiset teräksensävyiset harmaat kun taas naisilla ne ihan vitivalkoiset hiukset on tosi nätit.

Tosin nyt äitinikin on jo harmaapää niin hänellä on hurjan nätisti sellainen sekavärinen, raidoitettu tukka jossa on tosiaan fifty shades of grey ja ihan vaan vähän tuollaisia vitivalkoisia raitoja.

Vierailija
10/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollakin 60+ ikäisellä ne ovat ihan ok, mutta itse aloin harmaantumaan 25 vuotiaana. 

Sarah Jessica Parkerista on ihan karseita kuvia harmaissa hiuksissa. Hän on kuin luuranko, jolla on rumat harmaat hiukset. 

Vierailija
11/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummahiuksinen mies, jolla alkaa olla hieman harmaata ohimoilla, voi olla aika hyvän näköinen. Muutama tällainen komistus on tullut vastaan lähiaikoina.

Vierailija
12/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mikä on ihan älyttömät hot on se, että miehellä on harmaata rintakarvoissa.. En voi ymmärtää tätä muotia, että ne vahaillaan/ajellaan kokonaan veks.

Mä siis olen aina ollut kuumana rintakarvoihin, mutta tuollaiset harmaat siellä seassa vasta onkin ihanat!

Vierailija
13/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun mummolla oli vitivalkoiset hiukset vanhana. Toivottavasti saan samanlaiset, ne oli älyttömän kauniit :) 

Nik pä niin, mummollasi, eli hän oli varmaan muistamasi vitivalkoinen mummo ollessaan jotain 75-85 vuotias. Mummoille ja papparaisille harmaa on kiva, mutta alle 55 vuotiaat näyttävät harmaissa hiuksissa ennen aikaisesti vanhentuneille, stressaantuneille ja hoitamattomille. Harmaat näyttävät hyvin äkkiä siltä kun hiuksista ei olisi ikinä pidetty huolta, vaan niiden olisi vain annettu olla. 

Vierailija
14/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi ne olisi kauhea asia? Tummat hiukset voi harmaantua jo aika nuorenakin.

Niin ne vaaleatkin, mutta niissä se ei niin näy kuin vaan ihan läheltä ja kun tarkkaan katsoo.

Mutta joo, ei tosiaan haittaa yhtään mitään eikä ole mitään tarvetta alkaa niitä piilottelemaan hiusvärin alle.

Vierailija
15/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toinen mikä on ihan älyttömät hot on se, että miehellä on harmaata rintakarvoissa.. En voi ymmärtää tätä muotia, että ne vahaillaan/ajellaan kokonaan veks.

Mä siis olen aina ollut kuumana rintakarvoihin, mutta tuollaiset harmaat siellä seassa vasta onkin ihanat!

Siihen vielä roikkuvat tyhjät persposket, niin ah, onpa seksikästä! 

Vierailija
16/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on hyvän näköiset kun on joko vähän ohimolla vaan harmaita, tai sitten kunnolla kokonaan valkoiset. Ne välimuodot usein saa aika valjun ja värittömän näköiseksi, ja paljon vanhemman näköiseksi kuin olisi jos peittäisi harmaat. Aivan erityisesti, jos oma värimaailma on lämmin, hiuksissa esim punapigmenttiå, ja siihen alkaa tulla kylmää harmaata sekaan, tulos voi olla epäimarteleva ”likaisen tiskiveden sävy”.

Vierailija
17/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Minun lapsia ihmeteltiin pieninä miten heille ei meinaa kunnon hiukset kasvaa vaan yli 2-vuotiaanakin oli vielä ihan hennot vauvahiukset eikä alle 3v tarvinnut kertaakaan leikata. Mun mielestä ne vauvahiukset oli aivan ihanat, niin herkät ja suloiset! Ja paljon helpompi hoitaa kuin pitkä ja tuuhea tukka noin pienellä lapsella. Nää on näitä. 

Vierailija
18/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Mä pidän jostain syystä aknearpia poskissa hyvännäköisinä. 

Mä en pidä nyt hyvännäköisinä, mutta ei ne kyllä minusta niin kaamean rumatkaan ole mitä monet väittää vaan ominaisuus muiden joukossa.

Mä kyllä tykkään muutenkin sellaisesta ahavoituneesta ihosta kunhan se ei ole röökinpolton, alkoholinjuonnin jne aiheuttamaa vaan ihminen viihtyy paljon merellä ja luonnossa säällä kuin säällä.

Vierailija
19/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanilla (Cvjeticanin) näyttää hyvältä ainakin, ikää 24v

Vierailija
20/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen tänä vuonna tutustunut kahteen mieheen. 

Toinen on kokonaan harmaa, toisella on omaa väriä seassa. Grruahh!Minun elämässä miehet värjäyttää parturiliikeet hiuksensa.Nuoretaa heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi