Aina puhutaan että harmaat hiukset olisi kauhea asia, mutta minusta ne näyttävät todella hyviltä, varsinkin miehillä
Ja itse olen nuorehko mies. En pelkää harmaantumista tippaakaan.
Kommentit (23)
Olen tänä vuonna tutustunut kahteen mieheen.
Toinen on kokonaan harmaa, toisella on omaa väriä seassa. Grruahh!
Mä oikein odotan, että hiukset alkavat harmaantua, mutta vielä ei ole tullut yhtään harmaata,
Miksi ne olisi kauhea asia? Tummat hiukset voi harmaantua jo aika nuorenakin.
ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Mä pidän jostain syystä aknearpia poskissa hyvännäköisinä.
Joo näyttäähän se hyvältä jos ei satu kaljuuntumaan ja saa pitää jonkun tuuhean charmikkaan harmaakuontalon.
Mulla alkaa jo olla aika paljon harmaata. Olen sen myötä muuttunut vähän värittömäksi ja haalistuneeksi ikään kuin. Ennen oli tumma tukka.
Näin naisena olen samaa mieltä ja miehille jotenkin passaa ne sellaiset teräksensävyiset harmaat kun taas naisilla ne ihan vitivalkoiset hiukset on tosi nätit.
Tosin nyt äitinikin on jo harmaapää niin hänellä on hurjan nätisti sellainen sekavärinen, raidoitettu tukka jossa on tosiaan fifty shades of grey ja ihan vaan vähän tuollaisia vitivalkoisia raitoja.
Ehkä jollakin 60+ ikäisellä ne ovat ihan ok, mutta itse aloin harmaantumaan 25 vuotiaana.
Sarah Jessica Parkerista on ihan karseita kuvia harmaissa hiuksissa. Hän on kuin luuranko, jolla on rumat harmaat hiukset.
Tummahiuksinen mies, jolla alkaa olla hieman harmaata ohimoilla, voi olla aika hyvän näköinen. Muutama tällainen komistus on tullut vastaan lähiaikoina.
Toinen mikä on ihan älyttömät hot on se, että miehellä on harmaata rintakarvoissa.. En voi ymmärtää tätä muotia, että ne vahaillaan/ajellaan kokonaan veks.
Mä siis olen aina ollut kuumana rintakarvoihin, mutta tuollaiset harmaat siellä seassa vasta onkin ihanat!
Vierailija wrote:
Mun mummolla oli vitivalkoiset hiukset vanhana. Toivottavasti saan samanlaiset, ne oli älyttömän kauniit :)
Nik pä niin, mummollasi, eli hän oli varmaan muistamasi vitivalkoinen mummo ollessaan jotain 75-85 vuotias. Mummoille ja papparaisille harmaa on kiva, mutta alle 55 vuotiaat näyttävät harmaissa hiuksissa ennen aikaisesti vanhentuneille, stressaantuneille ja hoitamattomille. Harmaat näyttävät hyvin äkkiä siltä kun hiuksista ei olisi ikinä pidetty huolta, vaan niiden olisi vain annettu olla.
Vierailija wrote:
Miksi ne olisi kauhea asia? Tummat hiukset voi harmaantua jo aika nuorenakin.
Niin ne vaaleatkin, mutta niissä se ei niin näy kuin vaan ihan läheltä ja kun tarkkaan katsoo.
Mutta joo, ei tosiaan haittaa yhtään mitään eikä ole mitään tarvetta alkaa niitä piilottelemaan hiusvärin alle.
Vierailija wrote:
Toinen mikä on ihan älyttömät hot on se, että miehellä on harmaata rintakarvoissa.. En voi ymmärtää tätä muotia, että ne vahaillaan/ajellaan kokonaan veks.
Mä siis olen aina ollut kuumana rintakarvoihin, mutta tuollaiset harmaat siellä seassa vasta onkin ihanat!
Siihen vielä roikkuvat tyhjät persposket, niin ah, onpa seksikästä!
Silloin on hyvän näköiset kun on joko vähän ohimolla vaan harmaita, tai sitten kunnolla kokonaan valkoiset. Ne välimuodot usein saa aika valjun ja värittömän näköiseksi, ja paljon vanhemman näköiseksi kuin olisi jos peittäisi harmaat. Aivan erityisesti, jos oma värimaailma on lämmin, hiuksissa esim punapigmenttiå, ja siihen alkaa tulla kylmää harmaata sekaan, tulos voi olla epäimarteleva ”likaisen tiskiveden sävy”.
Makuasioita. Minun lapsia ihmeteltiin pieninä miten heille ei meinaa kunnon hiukset kasvaa vaan yli 2-vuotiaanakin oli vielä ihan hennot vauvahiukset eikä alle 3v tarvinnut kertaakaan leikata. Mun mielestä ne vauvahiukset oli aivan ihanat, niin herkät ja suloiset! Ja paljon helpompi hoitaa kuin pitkä ja tuuhea tukka noin pienellä lapsella. Nää on näitä.
Vierailija wrote:
ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Mä pidän jostain syystä aknearpia poskissa hyvännäköisinä.
Mä en pidä nyt hyvännäköisinä, mutta ei ne kyllä minusta niin kaamean rumatkaan ole mitä monet väittää vaan ominaisuus muiden joukossa.
Mä kyllä tykkään muutenkin sellaisesta ahavoituneesta ihosta kunhan se ei ole röökinpolton, alkoholinjuonnin jne aiheuttamaa vaan ihminen viihtyy paljon merellä ja luonnossa säällä kuin säällä.
Bojanilla (Cvjeticanin) näyttää hyvältä ainakin, ikää 24v
Vierailija wrote:
Olen tänä vuonna tutustunut kahteen mieheen.
Toinen on kokonaan harmaa, toisella on omaa väriä seassa. Grruahh!Minun elämässä miehet värjäyttää parturiliikeet hiuksensa.Nuoretaa heitä.
Mun mummolla oli vitivalkoiset hiukset vanhana. Toivottavasti saan samanlaiset, ne oli älyttömän kauniit :)