Voiko nainen olla kiinnostunut miehestä, johon ei tunne fyysistä vetoa?
Kommentit (36)
Vierailija wrote:
Fyysinen vetovoima tulee automaattisesti, kun rakastuu. Toista haluaa joka solulla ja tasolla. Voi toki kiinnostua jostain miehestä, mutta jos ei ole fyysistä vetovoimaa, ei rakastumista tapahdu ja suhde jää kaverilliseksi.
Eipä tullut minulla. Päinvastoin jo ennestään vähäiset seksihalut vain väheni mitä syvempiä tuntemuksia alkoi tulemaan.
Vierailija wrote:
Fyysinen vetovoima tulee automaattisesti, kun rakastuu. Toista haluaa joka solulla ja tasolla. Voi toki kiinnostua jostain miehestä, mutta jos ei ole fyysistä vetovoimaa, ei rakastumista tapahdu ja suhde jää kaverilliseksi.
Ei se kaikilla ole todellakaan noin. Esimerkiksi minä en tunne seksuaalista vetoa rakastuessani, vain romanttista ja esteettistä.
Mahdotonta olisi minulle. Minulle kiinnostus sisältää fyysisen vetovoiman.
Vierailija wrote:
Nainen voi olla kiinnostunut miehen rahoista.
Ei liity tähän ketjuun. Tässä ketjussa keskustellaan siitä, jos on kiinnostunut miehestä. Sinun esimerkissäsihän mies eoi kiinnosta.
Kyllä. Mun parisuhde on syntynyt juuri noin. Oltiin työkavereita, eikä mitään fyysistä ihastusta ollut alkuun. Mutta kun vietettiin aikaa yhdessä ja huomasin, että hän on huomaavainen, luotettava, turvallinen, niin kappas vaan kun hän alkoi seikkailemaan villeissä unissani ja fyysinen kiinnostus kasvoi oikeinkin suureksi. Kun päästiin suhteeseen saakka, niin fyysinen puoli on vain parantunut siinä missä henkinenkin.
Oikeastaan, kun mietin niin olisi aika erikoista, jos näin ei kävisi lähes minkä tahansa tyyppisen miehen kanssa, jos samat henkiset ominaisuudet olisi läsnä ja aikaa tutustua mieheen. Ehkä jos hygieniassa, elämäntavoissa tms olisi isoja puutteita tai tosi iso ikäero, niin se ehkä estäisi fyysisen kiinnostuksen kehittymisen.
Voi olla jos mies on esimerkiksi rikas/hyvätuloinen tai vaikka kuuluisa.
Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi edellämainitut asiat.
Kiinnostunut missä mielessä? Ystävänä, kyllä. Seksuaalinen vetovoimakin voi herätä ajan kanssa, monesti on minulla herännyt, vaan en silti lähtisi suhteeseen ennen kuin sitä seksuaalista vetovoimaakin on.
Minä kiinnostun nimenomaan sellaisista miehistä, joihin tunnen fyysistä vetoa. Eli vastaukseni ap:n kysymykseen on siis "en voisi" :D
Kyllä. Todellakin. Usein näin onkin. Mutta voiko sitten makkarissa järkyttyä, jos ei ole varautunut siihen näkymään tai tuntumaan. Kestääkö nainen sellaista petiriehumista. Moni on rauhallinen.
Paksun lompakon vetovoimaa ei voi nainen vastustaa.
Vierailija wrote:
Kyllä. Mun parisuhde on syntynyt juuri noin. Oltiin työkavereita, eikä mitään fyysistä ihastusta ollut alkuun. Mutta kun vietettiin aikaa yhdessä ja huomasin, että hän on huomaavainen, luotettava, turvallinen, niin kappas vaan kun hän alkoi seikkailemaan villeissä unissani ja fyysinen kiinnostus kasvoi oikeinkin suureksi. Kun päästiin suhteeseen saakka, niin fyysinen puoli on vain parantunut siinä missä henkinenkin.
Oikeastaan, kun mietin niin olisi aika erikoista, jos näin ei kävisi lähes minkä tahansa tyyppisen miehen kanssa, jos samat henkiset ominaisuudet olisi läsnä ja aikaa tutustua mieheen. Ehkä jos hygieniassa, elämäntavoissa tms olisi isoja puutteita tai tosi iso ikäero, niin se ehkä estäisi fyysisen kiinnostuksen kehittymisen.
Minusta taas olisi kummallista, jos lähtökohtaisesti jo se, että joku on luotettava, fiksu jne riittäisi ihastumiseen. Silloinhan olisin ihastunut lähes kaikkiin miespuolisiin ystäviini. Näin ei kuitenkaan ole, vaan ihastun aika harvoin, eikä ihastumisella tunnu olevan minkäänlaista "kaavaa", vaan kaikki kumppanini ja ihastukseni ovat olleet aika erilaisia ihmisiä. Mulla on paljon miehiä läheisinäkin ystävinä, enkä ole koskaan tuntenut ihastusta ketään heistä kohtaan.
Korjaan aiempaan, että kai jotain fyysistä vetovoimaa pitää olla. Mutta osalla voi olla henkinen kiinnostus ja välittää.
Tottakai voi olla. Jos kysyjä sattuisi olemaan nainen, niin annan omasta kokemuksesta neuvon: jos mies kiinnostaa, mutta ei fyysisesti, niin älä ala viritellä mitään suhdetta kuvitellen, että kyllä se fyysinen vetovoima sieltä herää. Se nimittäin ei herää ja olet kankeassa suhteessa miehen kanssa, johon et haluaisi edes koskea. Jos joku on mahtava, kiinnostava ja hauska tyyppi, niin kaveruutta kannattaa toki edistää ja vaalia.
googleta vaikka Flavio Briatore, sellanen 120v. 150cm ja 140kg käppänä, nuori vaimo kuitenkin.