Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjuin miehen 7 vuotta sitten, nyt mätsättiin

Vierailija
16.10.2023 |

Torjuin miehen 7 vuotta sitten, koska koko se kaveripiiri oli kovia juoruilemaan ja siellä oli liikaa draamaa. Katkaisin välit kaikkiin, vaikka mies sinällään oli kiinnostava ja hän sanoi viimeisinä sanoinaan pitävänsä minusta.

Nyt sitten mätsättiin, ensin hän ei sanonut oikein mitään enkä tiennyt tunnistiko hän edes minua.

Sitten keskustelu lähti ja hän lähetti giffin joka sanoo pitävänsä minusta. Ehkä hän muisti.

Kumpikin on kuitenkin todella varovainen. Viikonloppuna hän ehdotti että sovitaan koska nähdään, en tiedä tarkoittiko heti, mutta minulla oli jo suunnitelmia. Kun keskustelu jatkui hän siirsi tapaamisen yli viikon päähän. En tiedä vaikuttiko se että sanoin että tavataan ihan vaan kahvilla tms. ensin.

Ehkä hänellä todella on kiireitä, mutta sitäkin mietin haluaako hän ehkä päästä tekemään minulle takaisin minkä minä tein hänelle. Pitäisikohän nähdä ollenkaan? En millään osaa päättää, vaikka onhan tässä tietysti aikaa miettiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/3 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja pelaat avoimin kortein. Eiköhän se ihan hyvin suju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, hän siis myönsi että tunnisti minut, mutta emme ole juuri jutelleet, saati sitten palanneet siihen keskusteluun joka joskus oli auki. Deittiapissa vaan viestimme.

En kyllä tiedä itsekään haluanko palata siihen keskusteluun.

Minulla tulee kaikenlaisia tunteita tuolta ajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi