Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan odottaisit että Tinder deitillä on aikaa tavata?

Vierailija
16.10.2023 |

?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poislukien ulkomanamatkat, sairaalareissut ym oikeasti pätevät syyt, niin jos ei viikon sisään saa puolta tuntia järjestymään, tuskin ehtii seurustelemaankaan.

Naisille tulee noita treffipyyntöjä aika paljon. Jos jokaiselle on heti antamassa puoli tuntia livenä aikaa, niin ei sitä paljon muuta sitten ehdikkään. Viestittelyllä on tarkoitus erottua niistä muista ajan kärttäjistä.

Joo mutta jos en ole naisen listan kärjessä jo valmiiksi, niin tapaaminen on todennäköisesti ajanhukkaa.

Mulla on vain rajallinen määrä aikaa tapaamisille töiden ja lasten takia, joten haluan valikoida tarkasti ne ketkä tapaan. Viestittely ja soittelu onnistuu helposti, joten haluan ensin tutustua siten ja selvittää, onko mitään yhteistä. En halua tavata jotain long shotteja, joissa on äärimmäisen pieni todennäköisyys, että nainen lopulta kiinnostuisi.

Vierailija
42/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän syystä ja siitä, viestitteleekö/jutteleeko muuten aktiivisesti.

Jos on vaikka yh, jolla pieniä lapsia ja hankala saada hoitajaa, voisin odottaa kauankin. Jos kuitenkin haluaisi puhua puhelimessa vaikka iltaisin, niin se kertoisi kiinnostuksesta.

Eli en voi antaa mitään yleispätevää vastausta. Arvioisin enemmänkin sitä, kuinka kiinnostunut toinen on. Kiinnostunutta voi odottaa. Sellaista en odottaisi, joka selkeästi pitää minua varavaihtoehtonaan.

Eikös kaikki ole tinderöintivaiheessa vähän varavaihtoehtoja?

Jonkun on pakko olla ykkösvaihtoehto. Jollain kriteereillähän sitä on pakko päättää, keneen on yhteydessä ja ketä tapaa.

Jos minä ja joku toinen mies molemmat ehdotetaan naiselle treffejä lauantaiksi ja nainen menee mieluummin sen toisen kanssa, se toinen on ykkönen ja minä varavaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla