Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan odottaisit että Tinder deitillä on aikaa tavata?

Vierailija
16.10.2023 |

?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäntilanteet ei anna aina mahdollisuutta tavata heti. Varsinkin näin jouluaikaan on kaikenlaista kissanristiäistä jne. Tai jos on lapsia. Niin tapaaminen voi mennä pitkällekin. Mutta se että ilmoittaa että tavataan jossain kohtaa eikä anna selkeää päivää kertoo siitä ettei halua tavata. Päivä pitäisi pystyä sanomaan koska sopisi vaikka menisi ppidemmälle. Siitä tietää että kiinnostusta kuitenkin on.

Mitä kissanristiäisiä joulun aikaan on?

Joulu ja uusivuosi, mitä ne muut on?

Moni sukuloi myös välipäivät toisella paikkakunnalla, toiset loppiaiseen asti. Älä väitä, ettet tiedä. 

Vierailija
22/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli viikko = sillä on ensin treffit jonkun kiinnostavamman kanssa.

Jos itsetunto ei kestä sitä että naisilla on tuossa vaiheessa muitakin joihin tutustuvat niin kannattaa lopettaa koko tinderöinti. Tuo on tutustumisvaiheen alku. Et sinä siinä vaiheessa voi alkaa rajoittamaan toisen menemisiä.

Juurikin näin. Kyllä naisilla ainakin treffiseuraa riittäisi liikaakin. Ja monet joutuu lyhyenkin kirjoittelun jälkeen pistämään pois. Turhaan antaa aikaa sellaiselle ihmiselle jonka kanssa ei ole yhteisiä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli viikko = sillä on ensin treffit jonkun kiinnostavamman kanssa.

Oletko siinä uskossa, että jos naisella on 600 mätsiä Tinderissä, että hänellä olisi treffit vain yhden miehen kanssa? Tää on ihan älytöntä jossain Tinderissä miettiä, että "sillä saattaa olla treffit kiinnostavamman kanssa ensin". Totta kai sillä on treffejä vaikka kuinka paljon!

Vierailija
24/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kannata netissä odottaa. Eivät ole koskaan sitä mitä ensikuva antaa.

Vierailija
25/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän tinderiä sillä tavalla että pidän sitä yleensä pari kuukautta, jonka jälkeen poistan koko tilin ja pidän monen kuukauden tauon. Kyllä nuo jaamaajat voi siellä keskusteluissa roikkua vaikka sen kaksi kuukautta, ei minulla niille mitään death linea ole. Sitten kun poistan tinderin niin aikaikkuna sulkeutuu. En usko koko tinderiin, joskus vaan tulee joku puuska että jospa sittenkin ja tulee asennettua se. En oikein usko että siellä kannattaa kauhean tarkkojen periaatteiden kanssa pelata. Jos joku on kiinnostava mutta ei saa aikaiseksi tavata niin tapaa jonkun muun sillä aikaa ja antaa toisen miettiä.

DEAD line, ei death line. Ole ystävällinen äläkä käytä kieltä jota et selkeästi yhtään osaa. Kiitos. 

Deadline.

Vierailija
26/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän syystä ja siitä, viestitteleekö/jutteleeko muuten aktiivisesti.

Jos on vaikka yh, jolla pieniä lapsia ja hankala saada hoitajaa, voisin odottaa kauankin. Jos kuitenkin haluaisi puhua puhelimessa vaikka iltaisin, niin se kertoisi kiinnostuksesta.

Eli en voi antaa mitään yleispätevää vastausta. Arvioisin enemmänkin sitä, kuinka kiinnostunut toinen on. Kiinnostunutta voi odottaa. Sellaista en odottaisi, joka selkeästi pitää minua varavaihtoehtonaan.

Vierailija
27/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vaikka yh, jolla pieniä lapsia ja hankala saada hoitajaa, voisin odottaa kauankin. Jos kuitenkin haluaisi puhua puhelimessa vaikka iltaisin, niin se kertoisi kiinnostuksesta.

Eli en voi antaa mitään yleispätevää vastausta. Arvioisin enemmänkin sitä, kuinka kiinnostunut toinen on. Kiinnostunutta voi odottaa. Sellaista en odottaisi, joka selkeästi pitää minua varavaihtoehtonaan.

Eikös kaikki ole tinderöintivaiheessa vähän varavaihtoehtoja?

Vierailija
28/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti että tähdet rysähtää alas.

Siihen asti että kuu lakkaa loistamasta.

Niin kauan odottaisin tinder deittiä

Odottaisin tinder deittiä vaikka maailman tappiin

Vierailija
29/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse miehenä olisin Tinderissä, niin en voisi kuvitellakaan olevani joku naisten ykkösvaihtoehto. En olisi sitä oikeassakaan elämässä, vaan kyllä minä joutuisin valitsemaan naisen siitä joukosta, joka joutuu myös tyytymään varavaihtoehtoon. Naisilla voi olla Tinderissä tuhansia tykkäyksiä, ja siitä voi jokainen laskea alkeellisella matematiikalla, millä todennäköisyydellä olet jonkun naisen ykkösvaihtoehto.

Vierailija
30/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse miehenä olisin Tinderissä, niin en voisi kuvitellakaan olevani joku naisten ykkösvaihtoehto. En olisi sitä oikeassakaan elämässä, vaan kyllä minä joutuisin valitsemaan naisen siitä joukosta, joka joutuu myös tyytymään varavaihtoehtoon. Naisilla voi olla

Minä olen jättänyt treffipalstat ennen ensimmäistäkään kasvokkaista deittiä, koska en jaksa ja viitsi kahlata läpi satoja yhteydenottoja ja profiileja ja kiinnostuksen osoituksia. Miehet eivät oikein taida tajuta, millaisia alustoja nuo naisille ovat.

Vierailija
31/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse miehenä olisin Tinderissä, niin en voisi kuvitellakaan olevani joku naisten ykkösvaihtoehto. En olisi sitä oikeassakaan elämässä, vaan kyllä minä joutuisin valitsemaan naisen siitä joukosta, joka joutuu my

No melko lailla päinvastainen, kuin miehille.

Vierailija
32/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse miehenä olisin Tinderissä, niin en voisi kuvitellakaan olevani joku naisten ykkösvaihtoehto. En olisi sitä oikeassakaan elämässä, vaan kyllä minä joutuisi

Epäilemättä. Mutta ei kannata ihmetellä, miksi naisella ei välttämättä ole aikaa tavata ja jutella sinun kanssasi juuri silloin, kun sinä sitä haluat. Siellä on luultavimmin 345 yhtä innokasta vonkaajaa kyselemässä siltä ihan samaa.

Vierailija
33/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon enintään.

Vierailija
34/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epäilemättä. Mutta ei kannata ihmetellä, miksi naisella ei välttämättä ole aikaa tavata ja jutella sinun kanssasi juuri silloin, kun sinä sitä haluat. Siellä on luultavimmin 345 yhtä innokasta vonkaajaa kyselemässä siltä ihan samaa."

No ei tietenkään, kun sitä valinnanvaraa on satojen miesten verran. Minusta on ihan älytöntä olla miehenä noissa sovelluksissa. Kaikkien miesten pitäisi saada vähän itsearvostusta ja poistua noista roskapalveluista. Salille, hiustensiirtoon, vaatekauppaan ja pitkän ulkoisen kehitystyön jälkeen oikeaan elämään sovellusten sijasta.

Vierailija
35/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse miehenä olisin Tinderissä, niin en voisi kuvitellakaan olevani joku naisten ykkösvaihtoehto. En olisi sitä

Ensin miehet vetää oikealle kaikki ehdokkaat, kiinnosti nainen tai ei ja sitten itkee, kuinka naisille olisi tulossa miehiä ovista ja ikkunoista :D

Vierailija
36/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen jättänyt treffipalstat ennen ensimmäistäkään kasvokkaista deittiä, koska en jaksa ja viitsi kahlata läpi satoja yhteydenottoja ja profiileja ja kiinnostuksen osoituksia. Miehet eivät oikein taida tajuta, millaisia alustoja nuo naisille ovat."

No millaisia alustoja ne naisille ovat?

Vierailija
37/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse miehenä olisin Tinderissä, niin en voisi kuvitellakaan ol

Eivät ne miehet vedä kaikkia oikealle, joita sinäkin tuosta sovelluksesta etsit.

Vierailija
38/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Epäilemättä. Mutta ei kannata ihmetellä, miksi naisella ei välttämättä ole aikaa tavata ja jutella sinun kanssasi juuri silloin, kun sinä sitä haluat. Siellä on luultavimmin 345 yhtä innokasta vonkaajaa kyselemässä siltä ihan samaa."

No ei tietenkään, kun sitä valinnanvaraa on satojen miesten verran. Minusta on ihan älytöntä olla miehenä noissa sovelluksissa. Kaikkien miesten pitäisi saada vähän itsearvostusta ja poistua noista roskapalveluista. Salille, hiustensiirtoon, vaatekauppaan ja pitkän ulkoisen kehitystyön jälkeen oikeaan elämään sovellusten sijasta.

No eihän sitä valinnanvaraa oikeasti ole satojen miesten verran, vaan naisen pitäisi selvinnäkijänä tietää, onko mies oikeasti kiinnostunut vai, onko nainen miehen mielestä ulkoisesti  järkyttävän hirveä, johon nyt vaa mies joutuu tyytymään.

Vierailija
39/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka kiinnostunut olen. Toki jos itsellä vain kolme mätsiä niin on kyllä aikaa odottaa. Ainakin kuukauden.

M37

Vierailija
40/42 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen jättänyt treffipalstat ennen ensimmäistäkään kasvokkaista deittiä, koska en jaksa ja viitsi kahlata läpi satoja yhteydenottoja ja profiileja ja kiinnostuksen osoituksia. Miehet eivät oikein taida tajuta, millaisia alustoja nuo naisille ovat."

No millaisia alustoja ne naisille ovat?

Sellaisia, ettei ainakaan minulla ole kiinnostusta käyttää aikaani 725:n enemmän tai vähemmän turhanpäiväisen moikka-viestittelyn ja vonkausreplojen läpikäymiseen.