Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomessa ei nykyään kestetä tuoksuja ollenkaan?

Vierailija
16.10.2023 |

Ei saisi käyttää hajuvesiä, tuoksullisia pesuaineita tai tehdä grilliruokaa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri haisee röökille ja ummehtuneille vaatteille.Ilmeisesti pesee pyykit jollain herkän ihon hajustamattomalla  pesuaineilla ja seisottaa koneessa. 

MIelummin haistelisin huuhteluaineen ja hajuveden tuoksua.

Vierailija
62/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva olla seuraava jonossa hammaslääkäriin, kun kaikista kielloista ja ohjeista (ne tulee jopa viestinä ennen käyntiä) huolimatta edellinen potilas menee hammaslääkärin huoneeseen tuoksujen kanssa ja se meijän hammaslääkäri joutuu samantien saikulle ja vähintään loppupäivän ajat joudutaan perumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä käytän voimakkaita hajuvesiä aina. Siihen ei ole hajuhysteerikoilla nokan koputtamista. Pysykööt kotona, jos ei pieniä tuoksuja kestä.

Minä, minä, minä ja pelkästään minä.🤮

Vierailija
64/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tätä olen ihmetellyt. Sitten Ikean kynttiläosasto pursuaa tuoksukynttilöitä ja kauppa käy. Luulisi, että tuoksukynttilät jäisivät ostamatta hajusteidensa vuoksi, kun ihmiset eivät näitä tunnu Suomessa sietävän.

En osta.

Vierailija
65/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi noita tuoksuherkkyyden omaavia on niin paljon? Mistä johtuu koko herkkyys? 

Se kertoo ilmiöstä kaiken tarpeellisen, kun ottaa huomioon että 95% tuoksuherkistä valittajista on elämässään jollain tapaa epäonnistuneita keski-ikäisiä tai sitä vanhempia naisia. Yleensä ikisinkkuja, vähintäänkin eronneita, matalapalkkatöissä, monesti lapsettomia vastoin tahtoaan. Muiden tuoksut aiheuttaa kuolemanvakavia oireita mutta omat eivät.

Haiseva ämmmä tekemässä diagnoooseja ilman parempaa tietoa. 😂

Vierailija
66/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hienoa sanoa olevansa hajusteyliherkkä. Voi päteä ja korostaa omaa herkkyyttään. Olla erilainen nuori.

Vierailija
67/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksut ovat tärkeää aivoille ja muistille. Monet lapsuudenmuistot liittybät tuoksuihin. Sateen jälkeinen metsä tai asfaltti, tervattu vene, sireenin kukat, vastapaistettu leipä, äidin kasvorasva, uuden auton nahkapenkit…Ei tuoksuja pidä eliminoida elämästä.