YLE: Presidentti Martti Ahtisaari on kuollut
Kommentit (106)
Erikoislähetys ykkösellä alkaa, Niinistö pitää puheen 11.00.
Tämä on aika tunteita herättävä tieto minulle koska Ahtisaari ensimmäinen presidentti jonka muistan hyvin, olin lastentarhassa kun hänet valittiin. Muistan kuinka äitini kannatti Ahtisaarta, ei halunnut RKP:laista Elisabet Rehniä presidentiksi. Samalla hiipii mieleen omien vanhempien ikä...
Vierailija wrote:
Miksi keskustelut tästä poistuu?
Joku luulee trolliksi mutta ei avaa linkkiä?
MTV myös uutisoi:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/presidentti-martti-ahtisaari-on-kuo…
Vierailija wrote:
Tämä on aika tunteita herättävä tieto minulle koska Ahtisaari ensimmäinen presidentti jonka muistan hyvin, olin lastentarhassa kun hänet valittiin. Muistan kuinka äitini kannatti Ahtisaarta, ei halunnut RKP:laista Elisabet Rehniä presidentiksi. Samalla hiipii mieleen omien vanhempien ikä...
Mulla oli samanlaiset ajatukset Koivistosta. Kekkosta en muista koska olin niin pieni silloin. Katsoin Koiviston hautajaiset ja tuntui yhden aikakauden päättymiseltä. Hautajaiset oli kauniit ja liikuttavat.
Vierailija wrote:
Kaikki mediat puhuvat nyt Ahtisaaresta https://veksi.com
OHO. Tuolla Veksissä on koostettu kaikki mediat. Näkee kerralla kaikki uutiset ei pelkkiä otsikoita kuten Amppareissa
Mielestäni parempi presidentti kuin seuraajansa tähän asti
Ahtisaari on ollut keskustelua herättävä persoona.
Juuri eilen oli mielessä onkohan Ahtisaari vielä elossa.
Onko nyt sitten niin että elossa on vain kaksi presidenttiä? Vähän aikaa sitten heitä oli neljä.
Tästä tuli todella surullinen olo. Martti oli presidentti, kun olin pikkutyttö, ja on ensimmäinen presidentti, jonka muistan. Hieno mies, joka saavutti paljon.
Vierailija wrote:
Miksi keskustelut tästä poistuu?
Niissä "keskusteluissa" oli runsaasti asiattomuuksia.
Vierailija wrote:
Sama täällä, itseltä ei Koivistosta paljon muuta muistikuvaa kuin hautajaiset. Ahtisaaren muistan jo hyvin.
Vierailija wrote:
Ahtisaari on ollut keskustelua herättävä persoona.
Vasemmisto käänsi hänelle selkänsä, ja hänestä tuli viihde-ohjelmien pilkan kohde. Tarja Halonen katkeroitui kun hänelle mielestään kuulunut Nobelin rauhanpalkinto menikin Ahtisaarelle. Palkinnosta tuli pikku-uutinen. Ahtisaari oli kuitenkin yksi Suomen parhaimmista presidenteistä.
Tämä vaikutti muhun yllättävän voimakkaasti. Ehkä johtuu siitä, että äidilläni on sama sairaus.
R.I.P Martti