Naapurissa haisee kannabis mikä avuksi?
En tiedä tarkkaan miltä cannabis haisee, mutta naapurista leijailee outo haju. Soitanko suoraan vain poliisit ja hätäkeskukseen? Voi olla suitsuke myös en tiedä
Kommentit (167)
Vierailija wrote:
Nistit kannattaa ilmoittaa ajoissa, kun pääsevät pesiytymään niin pian teillä ramppaa hyvin mielenkiintoista porukkaa rapussa kirjaimellisesti 24/7. Samaa vauhtia alkaa kellareistanne kadota tavaraa...
Jaa, itse pössyttelin aikanaan lähes päivittäin pari-kolme vuotta, ei juuri rampannut porukkaa enkä pöllinyt kellaristakaan mitään, vaan rahoitin homman (eli kasvatuksen aiheuttamat sähkölaskut) käymällä töissä. Toki parissakymmenessä vuodessa on voineet tavat muuttua.
Haloo. Et edes tunnista kannabiksen hajua ja olet soittelemassa jonnekin häkeen???
Ensin voi ilmoittaa taloyhtiölle. Paha haju sinällään on jo ilmoituksen aihe.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nistit kannattaa ilmoittaa ajoissa, kun pääsevät pesiytymään niin pian teillä ramppaa hyvin mielenkiintoista porukkaa rapussa kirjaimellisesti 24/7. Samaa vauhtia alkaa kellareistanne kadota tavaraa...
Jaa, itse pössyttelin aikanaan lähes päivittäin pari-kolme vuotta, ei juuri rampannut porukkaa enkä pöllinyt kellaristakaan mitään, vaan rahoitin homman (eli kasvatuksen aiheuttamat sähkölaskut) käymällä töissä. Toki parissakymmenessä vuodessa on voineet tavat muuttua.
Meilläkään ei juuri rampata, mitä nyt minä töissä, mies on eläkkeellä.
Ilmoittanut ihan mihin vaan ja tule kertomaan tuloksista?
Vierailija wrote:
Kannabis haisee suunnilleen biojäteastialta/roskikselta. mene vaikka taloyhtiön roskakatokseen seisomaan niin tiedät. Muistan kun ekan kerran kävin Amsterdamissa, junasta ulos astuessani aloin katselemaan ympärilleni missä on kaadettu roskiksia kun haju oli sellainen. Hajuhaitat on suurimpia syitä miksi ite vastustan tätä huumetta, tupakkakin on hyväntuoksuista kannabikseen verrattuna.
Tietenkin ilmoitus poliisille jos huomaa hajun.
No eihän haise🤣 Kannabis haisee makealle ja tunkkaiselle, ei ole sama haju kuin biojäteastiassa.
Meneekö tänne enää mikään läpi??? Tunkekaa nyt jo toi moderointi perseeseenne!!
Joo-o. Molemmat käydään töissä, eipä täällä väkeä ramppaa eikä ole koskaan varastettu kellareista mitään. Ihan avoimesti parvekkeella poltellaan. Valituksia tasan nolla ja tässä ollaan asuttu lähemmäs 10 vuotta. On tämä hurjaa, eiks jeh.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Silloin tällöin paukut polttava peruspirkko tai -Pekka on pirun kaukana nististä, muuten hyvä. Mun yläkerran naapuri on ihana 6-kymppinen työssäkäyvä isoäiti jonka kanssa poltellaan noin kerran viikossa, jutellaan, nauretaan ja pelataan korttia. Eipä ole muut naapurit valittaneet kertaakaan.
Oman havaintoni perusteella ihmiset eivät tunnista kannabiksen hajua, mutta luulevat tunnistavan käyttäjän. Jos joku sopii ulkoisesti käyttäjäprofiiliin, muka haistetaan kannabis kovin herkällä. Itse taas en istu millään tavalla käyttäjäprofiiliin, joten mitään valituksia naapureilta ei ole tullut vaikka polttelen viikoittain sisällä tai parvekkeella.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kannabis haisee suunnilleen biojäteastialta/roskikselta. mene vaikka taloyhtiön roskakatokseen seisomaan niin tiedät. Muistan kun ekan kerran kävin Amsterdamissa, junasta ulos astuessani aloin katselemaan ympärilleni missä on kaadettu roskiksia kun haju oli sellainen. Hajuhaitat on suurimpia syitä miksi ite vastustan tätä huumetta, tupakkakin on hyväntuoksuista kannabikseen verrattuna.
No eihän haise🤣 Kannabis haisee makealle ja tunkkaiselle, ei ole sama haju kuin biojäteastiassa.
Mun mielestä se.haisee lähinnä saunavihdalle ja sukkahielle. En ole koskaan saanut kiinni siitä kuuluisasta imelyydestä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mun mielestä se.haisee lähinnä saunavihdalle ja sukkahielle. En ole koskaan saanut kiinni siitä kuuluisasta imelyydestä.
Hajuja voi olla todella monenlaisia, tunkkaisesta raikkaaseen. Lajikkeita on loputtomiin ja aromeita kuvaavat lajikkeen nimet kertovat paljon "mango" tai "diesel"
Poltettuna haju on yleensä tunkkainen, ja sehän se mikä yleensä naapureita häiritsee, sisällä polttelu.
Rupeat vaan ruokaharrastajaksi ja nautit päivittäin erilaisia ruokaerikoisuuksia maailmalta kuten hapansilakka, durian ja muutama muu jokseenkin vaikuttavan hajuinen ruoka-aine?
Paras ja vaikuttavin keino on pyytää suoraan lopettamaan sisällä polttaminen esimerkiksi juuri ilmoitustaululapulla. Moni pössyttäjä haluaa säilyttää naapurisovun ja huomauttaminen voi auttaa. Jos tiedät mistä haju tulee, työnnä lappu postiluukusta tai käy sanomassa ovella. Ei ole vaarallista, he eivät välttämättä ole tietoisia ettei ilmastointi toimikaan kuten ovat luulleet ja lakkaavat aivan mielellään häiritsemästä muita.
Poliisilla ollut vaihteleva asenne tämän kanssa, joitakin vuosia sitten kehottivat ilmoittamaan näistä, mutta silloin poliisilla oli vielä suora numero. Nykyään kun on pelkkä hätänumero käytössä, tilanne on taas muuttunut eivätkä todellakaan rupea mihinkään toimenpiteisiin ja kettuuntuvat jos hajusta sinne soittelee. Poliisin asenne on muuttunut eikä ole resursseja eikä kiinnostusta lähteä nappaamaan tai huomauttamaan kotipössyttäjiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hajuja voi olla todella monenlaisia, tunkkaisesta raikkaaseen. Lajikkeita on loputtomiin ja a
No ei. Ihan sama hatsin käry kaikista tulee, lajikkeesta riippumatta. Tai mistä mä mitään tiedän, vastahan olen 27 vuotta säännöllisesti poltellut, enkä muuten ole kertaakaan saanut sanomista asiasta yhdessäkään asunnossa missä olen tänä aikana asunut.
Terveisin yrittäjä ja kahden lapsen äiti.
Vierailija wrote:
Ensin voi ilmoittaa taloyhtiölle. Paha haju sinällään on jo ilmoituksen aihe.
Mun naapuri pieraisi parvekkeella. Nyt siis äkkiä soitto taloyhtiölle eikö niin.
Haha, huomaa taas miten paljon palstalla pyörii syrjäytyneitä pössypäitä joiden mielestä on suorastaan heidän oikeuksiensa loukkaamista jos se tuottamansa imelänpistävä paskanhaju häiritsee naapureita
Jos haisevassa asunnossa asuu lapsia, niin lastensuojeluilmoitus aina menemään, kun vähänkin haisee.
Vierailija wrote:
Haha, huomaa taas miten paljon palstalla pyörii syrjäytyneitä pössypäitä joiden mielestä on suorastaan heidän oikeuksiensa loukkaamista jos se tuottamansa imelänpistävä paskanhaju häiritsee naapureita
Kuka tässä ketjussa on moista väittänyt? En mä ainakaan halua kiusata naapureitani, mutta eipä ole kukaan valittanut koskaan vaikka viikottain poltankin. Saa tulla sanomaan jos häiritsee, en taatusti loukkaannu, ihan ymmärrettävää. Toistaiseksi niin ei ole käynyt, koskaan. Nyt tämä syrjäytynyt pössypää lähtee koiran kanssa lenkille ennen töitä. Niiden jälkeen ystävien ja mieheni kanssa leffaan ja syömään. On tämä kamalaa tämä n stin elämä 😄
Vierailija wrote:
Päihteilijät on yleensä itsekästä porukkaa. Se on eri asia jos polttaa vaikka pari kertaa viikossa parvekkeella jointit mutta jos käry on päivittäistä ja jatkuvaa niin yhtä helvettiähän se on naapureille. Se haju on karsea.
Pössynistit tänään varhain hereillä, onkohan korvaukset tulleet?