Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En välttämättä ole samaa mieltä kaikesta Li Anderssonin kanssa

Vierailija
15.10.2023 |

Pidän häntä kuitenkin järkinaisena.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ennen olikin ihan normaalia niin oikeistolla kuin vasemmistolla kunnioittaa toistensa edustajia mielipide-eroista huolimatta, nykyään tuntuu siltä että sooloilla ei saa.

En ole koskaan kuulunut mihinkään puolueeseen niin minun ei ole tarvinnut nuolla ääriliikkeiden ja heidän edustajiensa pepaletta. Lin edustama puolue ja Lin edustama marxismi saisivat jäädä ilman mitään kannatusta ja arvostusta.

Vierailija
22/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös fanitan suuresti ja pidän häntä älykkäänä, mutta myös nokkelana ja huumorintajuisena naisena. En kuitenkaan poliittisia näkemyksiä jaa, mutta tämä onkin hauska huomata, ettei oma poliittinen näkemys ja jonkun ihmisen ihailu ja kunnioitus aina kulje käsi kädessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Li on nuoresta iästään huolimatta jo jonkinlainen elävä legenda. Nuorin puolueen pj ( mnkään puolueen - koskaan )., ministeri, kotimaan politiikka pelattu kohta läpi alle nelikymppisenä ja äityislomalla oltu - aika hyvin. 

Mähän olen siis aivan toivottoman romanttisesti ihastunut häneen sen lisäksi, että liityin vasemmistoliittoon. Suomen älykkäin, kaunein, karismaattisin nainen. Äänestän toki myös pressan vaaleissa.

Toki äänestin Trella aina Kontulaa. Pidän myös hänen ajattelustaan. Onneksi edes joku uskalsi olla Nato-vastainen ja muutenkin virkistävää ajattelua kautta linjan.  

Millä lailla kommunismi ja NATO-vastaisuus ovat virkistäviä ajatuksia? 

Vierailija
24/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni nyt vaan maku Listä tuossa Israel-Hamas-kommentoinnissa. 

Vierailija
25/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li on fiksu ja hänellä on faktat hallussa.

Vierailija
26/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Olen poliittisesti liian kaukana Listä äänestääkseni häntä, mutta sitli arvostan häntä niinikään henkilö kuin poliitikkonakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan