En välttämättä ole samaa mieltä kaikesta Li Anderssonin kanssa
Kommentit (26)
Minä myös fanitan suuresti ja pidän häntä älykkäänä, mutta myös nokkelana ja huumorintajuisena naisena. En kuitenkaan poliittisia näkemyksiä jaa, mutta tämä onkin hauska huomata, ettei oma poliittinen näkemys ja jonkun ihmisen ihailu ja kunnioitus aina kulje käsi kädessä.
Vierailija wrote:
Li on nuoresta iästään huolimatta jo jonkinlainen elävä legenda. Nuorin puolueen pj ( mnkään puolueen - koskaan )., ministeri, kotimaan politiikka pelattu kohta läpi alle nelikymppisenä ja äityislomalla oltu - aika hyvin.
Mähän olen siis aivan toivottoman romanttisesti ihastunut häneen sen lisäksi, että liityin vasemmistoliittoon. Suomen älykkäin, kaunein, karismaattisin nainen. Äänestän toki myös pressan vaaleissa.
Toki äänestin Trella aina Kontulaa. Pidän myös hänen ajattelustaan. Onneksi edes joku uskalsi olla Nato-vastainen ja muutenkin virkistävää ajattelua kautta linjan.
Millä lailla kommunismi ja NATO-vastaisuus ovat virkistäviä ajatuksia?
Meni nyt vaan maku Listä tuossa Israel-Hamas-kommentoinnissa.
Li on fiksu ja hänellä on faktat hallussa.
Samaa mieltä. Olen poliittisesti liian kaukana Listä äänestääkseni häntä, mutta sitli arvostan häntä niinikään henkilö kuin poliitikkonakin.
En ole koskaan kuulunut mihinkään puolueeseen niin minun ei ole tarvinnut nuolla ääriliikkeiden ja heidän edustajiensa pepaletta. Lin edustama puolue ja Lin edustama marxismi saisivat jäädä ilman mitään kannatusta ja arvostusta.