Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MARRASMURUJEN VIIKONLOPPU PE-SU

29.12.2006 |

Aloitetaanpa uusi pino uuden vuoden kunniaksi.

Kiva lukea Annitannin ja Travelin kuulumisia pitkästä aikaa. Vieläkö CC palstailee, taidatte ollakin täällä koto-Suomessa loman vietossa.

Meillä tehtiin viime yönä ennätys kun Veeti meni nukkumaan 22.30 ja heräsi syömään 5.30. Tai kyllä tuntui ränisevän yöllä puoli unissaan mutta kun ei kunnolla herännyt niin en mennyt maitopullon lämmitykseen. Toivottavasti sama tahti jatkuu... Esikko alkoi nukkumaan täydet yöt 8 viikkoisena, Veeti on nyt 7 viikkoa eli täällä toivossa eletään ;-) Kaava tuntuu olemaan samanlainen, ensin syöttöjen väli yöllä pitenee ja sitten tuo eka jää(neen) pois ja siitä toivottavasti pari yötä ja aamuyön syöttökin jää pois. Varsinkin kun en ole reagoinut ihan heti räninään niin molemmat ovat nukahtaneet melkein heti uudelleen.

Sitten vähän off the topic juttua. Meillä eletään jänniä aikoja. Mies on " vihdoinkin" usean vuodenmiettimisen jälkeen perustanut yrityksen. Kuljetusalaan liittyvä - pieni yritys, mutta eiköhän tulla nyt ainakin saman tulon saa mitä mies on palkkatyössä tienannut. Eli kultakaivosta tästä ei tule mutta yleistä tulotasoa ihan mukavasti kohottavaa. Tai näin toivon!

Hyvää uutta vuotta ja onnea tulevalle vuodelle 2007 marrasmurut!

MA ja poitsu 7 viikkoa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Etelä-Suomessa paistaa ihanasti aurinko ja on mukava pieni pakkanen =)

Meillä on koko perhe räkätaudissa. Iski jo ennen joulua. Onneksi ei mitään kuumeilua, mutta selvästi kurjaa on pojillakin, kun alituista kitinää... *huokaus*

Meidän neiti on päättänyt välillä kiukutella tissille. Vetelee muutaman imaisun ja sitten huudetaan päälle ja sama toistuu. Tai ehkäpä olen edelleen sen verran kuurosokea äiti, etten tajua, mitä vauva haluaa tai tarkoittaa =( Viime yönä neiti heräsi vasta 7:ltä tisulle, kun sitä ennen tissutteli pikkaisen joskus 1:n tietämillä. Vaikka neiti kasvaakin vauhdilla ja makkaroita löytyy hurjasti, niin ei hän silti tissittele samoin kuin meillä pojat aikaisemmin. He suorastaan asuivat jo tämän ikäisinä tissillä! Ja piti vetää molemmat rinnat. Mutta ei tyttö! Taitaa olla perinyt äitinsä geenit, kun silti on poskea ja leukaa vaikka muille jakaa =P

Meillä tunnistettava ensihymy tuli kolmen viikon iässä. Toki siitä lähtien sitä harjoiteltiin varovasti =) Nyt sitä virnistellään kovasti veljillekin ja toisinaan ihan itsekseenkin. Jokeltelua on tavoiteltu jo muutama viikko ja asiaa neidillä on välistä niin, ettei *sanoja löydy*. Ihanaa seurata, kuinka pieni yrittää selittää koko kehollaan =)

Vaikka meilläkin noita iltaitkuja löytyy, niin kyllä Tiiti on ainakin vielä hurjan paljon rauhallisempi kuin veljensä. Ja etenkin meidän kakkonen huusi paljon (ja huutaa edelleen). Siihen verrattuna tämä neitonen on varsin hiljaista sorttia =P Ehkäpä sitten ei liikkeellelähtöä saadaan odotella kauan, kun pojat kääntyivät ympäri jo kaksikuisina ja kävelivätkin yhdeksänkuisina... Ei haittaa olla ollenkaan niin hätäinen =)

Minä en harrasta uudenvuodenlupauksia, mutta jospa sitä nyt yrittäisi päättää, että kiinnostuisi ruoanlaitosta enemmän. En vain jaksaisi hukata siihen aikaa, niin pitää etsiä nopeita kotiruokia (ja edullisia). Kyllä minä ruokaa osaan laittaa, mutta kun se ei kiinnosta... Ja toisekseen, voisi oikeasti alkaa huolehtimaan terveydestään ja kunnostaan. Tosin luulen, ettei sitä edelleenkään päästä lenkille kuin rattaiden ja taaperoiden kanssa =O

Nyt kutsu käy, joten ihania vuodenvaihteen hetkiä kaikille muruille, jos en koneelle ennen sitä ehdi!!!

TalviSalama + Tiiti (pian jo 2kk)

Vierailija
2/14 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sen kummempaa kuin että elokuva (Eragon) siskojeni kanssa mutta kylläpä rentoutti :)

Tuossa on ollut itse hieman kireenä, vähistä yöunista ja vauvan itkusta (koliikkia? itkee iltaisin - ei ihan joka ilta mutta ehkä joka toinen...- noin 1-3 tuntiin). Tämä tuli juuri oikeaan saumaan.

Vuosi 2007 lähenee :) Miten otatte vastaan?

Me ajateltiin ampua muutama raketti mutta siten että mies ja esikoinen lähtee ampumaan niitä ja minä vauvan kanssa ollaan kotona lämpimässä mutta ajatuksinemme ollaan mukana menossa ;) Tinat voisi myös valaa ja sitten voitaisiin syödä nakkeja ja perunamuussia (perunasalaattia ei kukaan saa alas). Jotain muutakin sitä voisi keksiä...

Nyt tytön luo :)

Swehina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueskellut olen kyllä vähän väliä. Tuntuu ihan hyvin marrasmuruilla lähteneen hommat vauvojen kanssa käyntiin, jos oikein olen tulkinnut :-)

Täällä Joel-poika kasvaa valtavaa vauhtia, 400 g viikossa tullut lisää painoa. Koko ajan tuo tissillä roikkuukin, ja neuvolassa juteltiin että ruvetaan vähän säännöstelemään syömisiä, eli pidettäis aina se pari tuntia väliä ruokailussa. Toissapäivänä aloitettiin, ja silloin ressu huusi suoraa huutoa. Sydäntä särki äidilläkin!!! Mutta taisi olla neuvolassa oikeassa, viime yöstä lähtien mennyt paljon paremmin ja tuntuu, että masuvaivat on helpottaneet kaiken kaikkiaan.

Uuden vuoden suunnitelmista: tämä mamma lähtee isukin kanssa Tavastialle, ja poika jää mummon hoiviin (tulee meille kotiin hoitamaan). Ollaan suunniteltu koko raskausaika, että uutena vuotena mennään jos vaan kaikki on hyvin ja vauva terve. Käytiin ostamassa uudet vaatteet ja laittaudutaan ajan kanssa, saunotaan ja syödään hyvin kotona ensin :-))

Uuden vuoden lupauksia olen tehnyt sen verran, että aloitan jumpassa käynnin TOOODELLA pitkästä aikaa taas säännöllisesti. On meinaan noita raskauskiloja vielä 10 kg!!!!!!!!! Kaikkiaan raskausaikana tuli 25 kg - ruoka todellakin maistui.

Oikein hyvää vuoden vaihdetta kaikille, olkaahan varovaisia rakettien kanssa!

Anyara & baby

Vierailija
4/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee ihan kivasti,ensihymyt tulivat neliviikkoisena ja vauvanäpyt viikkoa myöhemmin.

Ensimmäinen flunssa iski pari päivää sitten ja yösyömiset ovat olleet hieman hankalia.Illalla ja aamulla käyty suihkussa jossa aivastelun myötä räkä lentää.. Isommat ovat myös flunssassa ja tämä ' suurin lapseni' (mies siis) on myös sairaana.Onko teillä muilla miehet tosi onnettomia kipeinä? Huh,huh.Itse sitä saa vaan tehdä yötä päivää hommia vaikka olisi miten kipeä.

Uusi vuosi taitaa mennä ihan tavallisena iltana,isot tytöt haluaisivat ampua raketteja mutta itse pelkään sitä hommaa.Meillä ei koskaan tehty sitä lapsena,juuri vaarallisuuden takia.Ehkä heille voisi ostaa jotain ihan pieniä paukkuja?

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Jas ja pikkuneiti 5 viikkoa

Vierailija
5/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisalamalle ensiksi ennen kuin unohdan: Vauvathan on tosi yksilöllisiä, mutta mä oon huomannut meidän neidistä tällaista. Kun kitisee, otan rinnalle kun ajattelen, että on nälkäinen ja usein onkin. Mutta päivittäin myös kitisee rinnalla, imaisee ja huutaa ja taas imaisee jne.. Nyt vasta olen tajunnut, että meidän neiti on silloin väsynyt! Annankin tutin suuhun ja hyssyttelen, niin nukahtaa usein pitkille unille. Näin meidän neiti, mutta en tiedä auttoiko tää nyt sua!?

Me ollaan uusivuosi ihan kotosalla. Syödään ja poksautellaan muutama raketti lasten iloksi jo alkuillasta. Mies saattaa mennä yöksi töihin jos vuoron saa.

Ristiäiset on meillä 27.1, vai olikos se 28? En muista lauantai kuitenkin. Tyttö onkin silloin jo sitten melkein sen 2 kk. Nimeä ei olla vieläkään päätetty.

Meillä olláan kanssa flunsassa. Keskinmäiset 2 ja 3 vuotiaat on kuumeessa. Me muut miestä lukuunottamatta ollaan vain räkäisiä. vauvankin nenu ihan tukkoinen :(

ei nyt lopetan, on tää kirjoittaminen hiukka hankalaa kun tää eilinen synttärisankari 2v. lukee sylissä puppekirjaa.. moikka siis

äitikki ja vauva 1kk

Vierailija
6/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisalamalle ensiksi ennen kuin unohdan: Vauvathan on tosi yksilöllisiä, mutta mä oon huomannut meidän neidistä tällaista. Kun kitisee, otan rinnalle kun ajattelen, että on nälkäinen ja usein onkin. Mutta päivittäin myös kitisee rinnalla, imaisee ja huutaa ja taas imaisee jne.. Nyt vasta olen tajunnut, että meidän neiti on silloin väsynyt! Annankin tutin suuhun ja hyssyttelen, niin nukahtaa usein pitkille unille. Näin meidän neiti, mutta en tiedä auttoiko tää nyt sua!?

Me ollaan uusivuosi ihan kotosalla. Syödään ja poksautellaan muutama raketti lasten iloksi jo alkuillasta. Mies saattaa mennä yöksi töihin jos vuoron saa.

Ristiäiset on meillä 27.1, vai olikos se 28? En muista lauantai kuitenkin. Tyttö onkin silloin jo sitten melkein sen 2 kk. Nimeä ei olla vieläkään päätetty.

Meillä olláan kanssa flunsassa. Keskinmäiset 2 ja 3 vuotiaat on kuumeessa. Me muut miestä lukuunottamatta ollaan vain räkäisiä. vauvankin nenu ihan tukkoinen :(

ei nyt lopetan, on tää kirjoittaminen hiukka hankalaa kun tää eilinen synttärisankari 2v. lukee sylissä puppekirjaa.. moikka siis

äitikki ja vauva 1kk

Vierailija
7/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kuuluu imetysdiettejä :-( meidän tyttö on alkanut aikamoiset huutokonsertit vaikka maidottomalla ja munattomalla olen ollut. eilen sitten käytiin allergialääkärillä ja aloitin vilkjattoman dietin myös. maitoaletistus on viikon päästä. tosi rankkaa kun ei oikein voi syöldä hyvin.. mutta eihän tämä yllätyksenä tullut, kun aiemmat lapset ovat maitoallergisia ja toisella myös ruis-allergia. rahaa palaa näihin allergiahommiin (altistus sen 200 euroa ja käynnit vajaan satasen+ erityiskorvikkeet, jos niitä pitää hankkia). vielä ei olla korvikkeita annettu. mutta pitänee varautua kun esikoisen kanssa pääsyttiin sairaalaan nesteytykseen ja syömään korviketta tällaisella dietillä kun uskoin ne puheet että kyllä se maito riittää kun imettää vaan. mutta toistaiseksi siis maitoa tulee riittävästi. katsellaan ajan kanssa. toivottavasti tuon tytön olot helpottavat.

minä täytin tänään 30 ja sain kolmenkympinkriisin joka kesti puolisen tuntia ;-) täytekakku jätettiin suosiolla, kun kakusta voisin syödä vaan marjat...

eipä tänne muuten ihmeitä. vauva hymyilee ja jokeltamaan aloitti aatonaattona. ihanaa :-) Jaksaa taas paremmin itkuista lasta kanniskella kun hän hymyilee kuitenkin.

mom ja tyttö 2,5kk

Vierailija
8/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas siitä kulunu aikaa kun oon viimeks kirjotellu. Tuntuu et nyt vasta kiire onkin kun kaikki neljä lasta on kotosalla kun kouluissa on joululoma.

Vauva on onneksi ollu helppo. Enemmän nyt hereillä ja aikaa ei meinaa aina riittää sylin jne. Täytyy varmaa harkita siitä liinan/repun käyttöä.Yöllä menee melko kivasti, yleensä nukahtaa syötyään. Joskus kyllä pirtee jakso osuu yöhönkin, mut ei se 2h kauempaaaa jaksa valvoa.

Ristiäisiä pitäisi alkaa suunnittelemaan.

Laitanpa galluppia:

Kotiristiäisten hyvät ja huonot puolet, sekä srk-talon tms hyvät ja huonot puolet. Ollaan vähän kahen vaiheilla. Toisaalta olis kiva kutsu enemmän väkee kun kaikille on kertyny tuota pientä väkee niin paljon.

Edelliset on vietetty aina kotosalla ja se on kyllä leppoisaa yhdessäoloa ollut.

Lumettomuus harmittaa kun isommat lapset pyörivät sisällä kun ei oo ulkona tekemistä. Luistelua ja hiihtoa jo kaipaavatkin.

mitenkähän on lunta ennustettu tänne etelä- suomeen? Tietääköhän joku viisaampi?

Oikein Onneliista Uutta Vuotta kaikille Marrasmurujen perheille!

Vierailija
9/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa täälä sataa lunta vihdoin...

Toivottavasti tuleekin sen verran että pääsevät lapset sitten käyttämään noita joululahjojaan.

Kun saivat minarit ja rattikelkan.

Hmmm...Uutena vuonna?

No kaippa me ollaan vaan kotona ja ulkona laittaan sädetikkuja palamaan ja tehdään niillä lapsille kaikkia kivoja kuvia...

Raketteja meillä ei ole ollenkaan,enkä aijo mitään alkoholi juomiakaan maistella.

Ei kiinnoste semmoiset ja sitten kun imettääkin niin ei viitsi.

Jos tuo lumi pysyis maassa niin sais ulkona touhuta jotain uutena vuonna päivälläkin,eli pulkkamäkee ja minareilla touhuamista.

Ja jos ei pakkasta ole niin Joelkin voi olla ulkona pidempään nukkumassa,kun uljoilun jälkeen maistuu yli kolmen tunnin päikkärit vaikka toisi sisälle ja riisuisi.

Edes riisumiseen ei herää!?

Viime yönä muutenkin meillä oli yli 6 tunnin unipätkä ja sen päälle vielä 3 tuntia unta syönnin päälle.

No nyt lopettelen ja menen keittämään kahvia...

toivoovauvaa ja Joel pian 2kk

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2007 MARRASMURUT!!!!!

Vierailija
10/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpäs vielä ennen vuoden vaihtumista =)

Jepulis, kaikki lapset yksilöitä, niin sitä tolkutan aina kaikille minäkin. Silti tuntuu, että tämän äipän anturit on heikot vastaanottimet. Meillä ei pojille kelvannut tutti, mutta silti sitä tytölle olen tarjoillut. Ja näyttää passaavan paremmin. Niistä huudoista tissillä olen vielä vähän hakusessa. Välillä tutti kelpaa ja on uninen, mutta aina ei. Toisinaan taas masu vaivaa.

Kyllä JAS meillä ainakin mies on *tosi sairas*, kun on sairas. Ja kokemukseni mukaan niin on kaikki miehet =P Tosin meidän ukko ei helpolla lääkäriin mene ja vasta minä olen hänet saanut tekemään olotilalleen kipeänä jotain, niin ettei vain valita. Ja tuo siippani on vielä varsin luulosairaskin... oitis on kaikki syöpää tms. jos jostain kolottaa... Ja sitä minäkin aina sanon, että minun on tehtävä töitä, oli kipeä tai ei, eikä sairaslomaa tipu lepäämiseen ja parantumiseen.

Voi MONENTTI, että teille kaikki kasaantuu! Meillä esikoinen oli maitoallergikko ja kakkosella sitä epäiltiin, mutta huudot lienee olleet jotain muuta, sillä reilun vuoden iästä on maito sopinut. Tiedän siis, mitä on olla dieetillä, kun allergiaa selvitetään ja samoin on testailut tuttuja. Nyt tällä neidillä ei ole vakuutusta ja tietenkin käy mielessä, että jos hän sitten on *pahin kaikista*... Vielä kuitenkaan ei mielestäni ole mitään syytä epäillä allergiaa. Ja vaikka olisikin, niin allergia lapsilla kuitenki menee yleensä iän kanssa ohi. Paitsi minulta... Esikoisella on meillä lisäksi astma (onneksi tosi hyvässä kunnossa) ja allergiat ovat jo aika lailla hellittäneet, niin ettei paljoa tarvitse enää välttää. Kakkosella nuo allergiat ovat pieni kysymysmerkki, mutta varmaan aika lieviä, jos jotain onkin. Edelleen on kyllä seurannassa, kun hänellä hb heikko, syytä ei tiedetä.

Lykkäsin tuon neidin parvekkeelle unille. Ensimmäistä kertaa siis sillä tavoin nukkuu ulkona. Pihallahan isompien kanssa ollessa on aina vaunuissa nukkunut. Vasta eilen kun sain hommattua partsille nukutusvaunut. Meillä ainakin ovat lapset nukkuneet aina hyvin ulkona ja nukkuneet niin pitkään, kuin ovat vaunuihin mahtuneet. Tosin esikoiselta lopetettiin unet ulkona vuoden ikään, kun meni tarhaan ja piti totuttaa päikkäreihin sisällä...

G: En osaa vastata, sillä meillä on ollut vain nimiäisi ja ne pidetty aina kotona taloudellisista syistä. Pienessä kolmiossamme on jotenkin selvinnyt alta 30 hengen juhlista. Kotona hyvää on tietenkin ollut se, että lapsille on ollut yksi huone leikkimiseen. Mutta muutenhan on vähän ahdasta... ja kuumaa... Pitääkkö ristiäiset kotona vai seurakuntatalolla tms. vaikuttaa moni seikka: tila, raha, aika, väkimäärä, kuinka paljon haluaa siivota, mitä haluaa itse tehdä, kuinka lähellä srk on... Itse olen ollut vain kotiristiäisissä, joissa kaikissa kaste on suoritettu kirkolla ja kahvit ao. kotona.

Meillä on muutamia raketteja hommattu pojille katseltavaksi. Emme hirveästi niistä perusta ja onneksi mieskin suhtautuu niihin ihan fiksusti. Ehkäpä voisi vielä muutaman sädetikun hommata. Mitään erityistä ruokaa emme laita. Ehkä nakkeja, kun ne pojille maistuvat, ja meille aikuisille sitten perunasalaattia. Mies hoitaa ihan kätevästi tuon juomapuolen =P

Mahtavia hetkiä tulevalle vuodelle teille kaikille marrasmuruille!!!

TalviSalama + Tiiti 8vko

Vierailija
11/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minäkin kirjoitan. Tää joulun aika on ollut niin kiirusta, että eipä juuri koneelle ole ehtinyt.

Uusi vuosi otetaan vastaan naapurissa ystäväpariskunnan luona. Tarjoavat ruoan ja hyvän seuran =) Ja tosiaan voidaan riekkua siellä yömyöhään, kun asuvat samassa rivarissa ja voidaan kantaa nukkuvat lapset sitten kotiin. Toki rauhallista iltaa vietetään, meillä on se periaate (ja ystävillä myös), ettei lasten läsnä ollessa kukaan ole humalassa.

Momentille voimia allergiaepäilyjen selvittelyyn.

Meillä tyttö on nuhassa ja piti käydä hankkimassa limaimuri apteekista. Tehokas se on, mutta eipä tyttö oikein tykkää moisesta toimenpiteestä. Onneksi nyt näyttää olevan menossa ohi tuo nuha.

Välillä oikein ihmettelen, että miten vähän tää tyttö syö verrattuna isoon veljeensä. Mutta kaipa tyttö itse tietää, miten paljon maha vetää... Päivällä nukkuu pitkät päikkärit olevinaan vähällä ruoalla ja yöllä on sellainen 8-10 tunnin unijakso, sen jälkeen syö klo 6-7 maissa ja jatkaa uniaan vielä noin yhdeksään. Aivan luksusta. Ja esikoinenkin nukkui viime yön heräämättä, joten ollaan saatu kaikki levättyä kunnolla. Mies on välipäiviä isyyslomalla, töihin palaa vasta torstaina.

Lypsän edelleen luovuttukseen vajaat 3dl päivässä, etenkin kun tuo oma vauva ei yöllä syö, niin neuvolastakin suositeltiin jatkamaan lypsyä ja luovutusta, jotta maidontuotanto pysyy hyvässä mallissa. Niin ja jouluna tuli todistettua se, että kotikalja todella lisää maitoa!

Mutta eipä kai muuta... Ai niin joo, ekat hymyt tuli 6 viikon kohdalla ja juttu alkoi luistaa 8 viikon iässä ihanalla ja vienolla tytön äänellä...

Marrastoive

Vierailija
12/14 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva hetki pinoutua pikaisesti, lapset isän kanssa naapurissa ja vauva viimeisillä " päiväunillaan" meidän sängyssä. Hyvin nukkuu vaikka aika pauke tuossa pihassa jo on. Rauhallisesti täällä uutta vuotta vietellään, en varmaan vauvan kanssa kotoa lähde, mies ampuu raketit lasten (ja naapurien) kanssa, ehkä katson ikkunasta jos olen herreillä ; )

Vauvan kanssa on tullut ihan mukava rytmi elämiseen, nukkuu kolmet unet päivällä ja yöt kahdella-kolmella syötöllä. Illalla on vähän virkeää aikaa jolloin kylvetään ym. näin se meni jo kahden ensimmäisenkin kanssa. Iltahuutoa tämä pitää eniten mutta kanniskelu " laiskiais" asennossa auttaa ja cuplaton vähentänyt niitä huomattavasti.

vietettiin muutama päivä asuntovaunullamme välipäivinä vauvan kanssa ja mukavaa vaihtelua oli, se tuttua puuhaa jo aikaisempien lastenkin kanssa pienestä pitäen mutta joitakin tuttaviani ajatus huimaa. Mutta mikäs siellä iso ja lämmin vaunu, valmiiksi lämmitettykin vanhenpieni toimesta,heillä oma vaunu samalla alueella.

Ristiäispäivä meilläkin varattu 27.1 ja kirkolla pidetään sekä kaste että kahvit, vaikka pelkästään siskot ja veljet ja isovanhemmat kutsuttu tulee vieraita noin 14 aikuista + lapsia liuta. Nimi on ollut valmiina jo pitkään, mies tässä asiassa ehdoton ja asiasta ei edes keskusteltu, pikkueetusta tulee Veeti ja mikäs siinä hyvä nimi ja ihan Veetin näköinen tämä tapaus onkin..Plus sopii Venlan ja Valtterin perään hyvin,itseäni hieman vaivasi ajatus että on niin suosittu nimenä juuri nyt mutta ei se mitään haittaa kuitenkaan.

Nyt toivotan mukavaa loppuvuotta ja vielä parempaa uutta vuotta. Vuosi 2006 toi meille pienet marrasmurut mitähän vuosi 2007 tuonee...

silvain ja pikkuveeti

Vierailija
13/14 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin jo koko perhe ampumassa raketit, tuossa ihan ohimennen kun kerran ulkona oltiin. Käytiin tytön kummitädin luona kylässä ja kotimatkalla ammuttiin sitten kaikki raketit kerralla. Olivat kyllä hienoja :) Vauva koisasi täysin tyytyväisenä vaunuissaan. Ei maailmanmenosta tiennyt yhtikäs mitään :)

Nyt katsotaan sitten piirrettyjä :D ja syödään hyvin ennen nukkumaanmenoa. Esikoinen saa tänään valvoa niiiiin pitkään kuin jaksaa tai haluaa. Arki jääköön tänään vähän sivummalle :) Katsotaan partsilta muiden raketteja kun omia ei voida vuoden vaihtuessa paukutella. Niin pieniä nämä lapset kuitenkin. Pakko aikasemmin tai ei sit ollenkaan.

Yksi raketti levähti totaalisesti ... maata nuollen. Säikähdettiin kyllä kaikki ja juostiinkin sitten vielä kauemmaksi. Oli jotenkin viallinen raketti...

Kaikki selvisi kuitenkin säikähdyksellä.

Muistakaa varovaisuus siis! :)

Hyvää uutta vuotta!

Swehina

Vierailija
14/14 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täyttää kello 23:26 8 viikkoa! Näin se aika rientää = ).

Hymyileväinen kaveri on ja kovasti yrittää jo jutella. Maha toimii joka toinen päivä ja ajoittain pierut vaivaavat.

Joulu meni kotosalla ihan rauhallisesti. Uutta vuotta vietetään myös kotona. Alkuillasta käytiin paukuttelemassa omat raketit ja katsomassa muiden paukkuja. Nyt on jo lapset unten mailla ja mies lähti juuri kuskaamaan tulevia kummeja juhlista kotiin.

Ristiäiset ensi viikon lauantaina. Vieraita noin 30 lapset mukaanlukien. Järjestelyt kunnossa.