Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vetoa, että kohta Suomi ottaa lisää velkaa, että voi lähettää rahaa Israeliin?

Vierailija
15.10.2023 |

Elämmehän pellemaailmassa jne.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa ettei Jussi Halla-aho kumppaneineen sitä hyväksy.

Vierailija
2/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin kansalle lahjoitan mielelläni. Heillä sama vihollinen kuin koko Euroopalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelia auttaa mielellään.

Vierailija
4/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Palestiinaan…

Vierailija
5/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eiköhän ne hyväksy.

Vierailija
6/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ottaa lisää velkaa sitä varten.

Vierailija
7/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En usko että ottaa lisää velkaa sitä varten.

Kyllä Kokoomus ottaa mielellään velkaa niiden asioiden edistämiseen, mitkä sille itselleen ovat mieluisia.

Vierailija
8/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tää saattaa olla. Mutta toisaalta jos Yhdysvallat "vakavasti kehottaa" antamaan, niin tokko nuo persutkaan alkaa vastustamaan,

Mutta miljardi sinne, toinen tänne. Ukrainaan on annettu 1,3 miljardia euroa, joten Israeliin voi antaa toisen mokoman. Leikataan vaan enemmän.

Vierailija
9/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa, että Suomi lähettää rahaa hamasille, koska ovathan musut niin pieni uskonnollinen vähemmistö maailmassa. 

Itse asiassa Suomi lähettää sinne kehitysapua tänäkin vuonna. Niinkuin on menneinäkin vuosina lähettänyt ja omalta osaltaan on osallistunut terojen asehankintojen kustannuksiin 

Vierailija
10/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvesignaloijat kilvan vakuuttelemaan, että MINÄ MINÄ MINÄ mielelläni maksan. (korvamerkitty raha veronmaksajilta olisi kyllä loistava juttu, menisi monelta turpa tukkoon, kun näkisivät mitä näiden kivojen lahjoitusten jälkeen jäisi viivan alle)

Ja rahat otetaan köyhiltä.

Ja ne rahat menee:

-naton kautta usa:n ennestään hyvin tienaavalle aseteollisuudelle, Suomi maksaa ilmaa, nato ei pelota Venäjää, eikä Kiinaa

-Ukarinan kautta oligarkeille ja Ukrainan korruptoituneelle johdolle ja virkamiehille

-kehitysapu on aina mennyt ko. maan korruptoituneelle johdolle ja eliitille 

Vierailija
11/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sellainen mallioppilas, joka antaa heti kun pyydetään. Sinne vaan kaikki!

Vierailija
12/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja hyvesignaloijat kilvan vakuuttelemaan, että MINÄ MINÄ MINÄ mielelläni maksan. (korvamerkitty raha veronmaksajilta olisi kyllä loistava juttu, menisi monelta turpa tukkoon, kun näkisivät mitä näiden kivojen lahjoitusten jälkeen jäisi viivan alle)

Ja ne rahat menee:

-naton kautta usa:n ennestään hyvin tienaavalle aseteollisuudelle, Suomi maksaa ilmaa, nato ei pelota Venäjää, eikä Kiinaa

-Ukarinan kautta oligarkeille ja Ukrainan korruptoituneelle johdolle ja virkamiehille

Da da, mahorkka on hyvää...

Vierailija
13/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa tämä rahan tunkeminen on katkaistava. Jossakin vaiheessa jonkun on uskallettava alkaa kritisoimaan sitä poliitikkotasolla, vaikka siitä seuraa paskamyrsky. Koska näin ei voi jatkua loputtomiin.

Vierailija
14/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja ne rahat menee:

Da da, mahorkka on hyvää...

Mitäs muuta hybridibotille?

Vierailija
15/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Räsänen ole ajamassa "pyhän maan" rahoitusta heti ensimmäisenä

Vierailija
16/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö Suomeen perustaa erillinen sotavero, koska tuntuu olevan jatkuvasti noita muiden sotia joita pitää olla rahoittamassa. Laitetaan vaikka pari prosenttia lisää veroa ja ohjataan ulkomaille niin kaikki on tyytyväisiä. 

Vierailija
17/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko se selenski on ruinaamassa lisää rahaa??

Vierailija
18/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa lähetetään koko ajan hädänalaisille palestiinalaisille

Vierailija
19/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, tuo koko maailman sosiaalitoimisto ja sinisilmäisten pölkkypäiden, hölmöläisten Hölmölä.

Koko muu maailma pitää meitä pilkkanaan ja aivan syystä.

Lypsävät kaiken minkä irti saavat omien päättäjiemme suosiollisella avustuksella ja nauravat päälle hyväuskoisille tomppeleille.

Missään muussa maailman maassa ei ajatella että, oma kansa ensin ajattelu on vaarallista.

Vierailija
20/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä kohta sinnekin lentää apupakettia Suomesta. Samalla suomalaiset kärsii, kun työt loppuu kannattamattomuuden takia, kaikki hinnat nousee ja sosiaaliturva poistuu. Vuosi kaksi niin teltta majoituksessa ollaan tämän maailmanmenon seurauksien takia. Sanokaa mun sanoneen.

Kannattaa ostaa se teltta ja kamiina nyt, kun niitä vielä rahalla saa. Orpo-piru määrää niille kohta hinnaksi sata tonnia, kun huomaa, että kansalla alkaa olla niille todellista tarvetta.

Natsihallitus helvetistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme