mistä mielestäsi kertoo, jos parisuhteessa molemmilla täysin omat elämät?
toki lapsia ja yhteisiä ystäväperheitä on, mutta täysin omat menot ja muut.
Kertooko hienosta luottamuksesta toiseen, vaiko siitä että ei enää välitä, jos vuoroviikonlopuin toinen bilettämässä/kavereiden kanssa ulkona/ muissa menoissaan...??
Kommentit (8)
toisaalta tuntuu ettei mikään saa menetettyä takaisin enkä haluaisi että veli " tuhlaa" elämäänsä, kun tiedän että hänellä tunteita toista kohtaan. Ei kuitenkaan haluaisi erota vain lasten ja omaisuuden, sen eron hankaluuden takia.
ONko siis mistään terapiasta tms. apua enää, jos tunteet toista kohtaan kuolleet? Vai onko se kaikki vain välttämättömän hetkittäistä siirtämistä?
yritys tai työpaikka.
Puolisot ovat siellä " töissä" , tekevät oman osuutensa. Mutta eivät yhtään vaadittua enempää, eli eivät tee " työtä" antaumuksella. Riemuiten ja iloiten. Uutta keksien ja uusiutuen. Yhdessä kasvaen.
toisen on aina jäätävä kotiin lasten kanssa, joten menevät sitten erikseen. Tosin jos kyse on bilettämisestä omien kavereiden kanssa joka vuoroviikonlopuin, niin kuulostaa minustakin oudolta perhe-elämältä. Mutta meillä ainakin mennään paljon enemmän erikseen kuin yhdessä: minä käyn kaupoilla, kahvilla ystävien kanssa, kylässä kavereiden luona melkein viikottain, mies käy kaljoilla mutta paljon harvemmin (kerran 2 kuukaudessa max).
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen, mikä se sellainen PARIsuhde on?? :O
veikkaan myös eron puolesta, tai sit jatkuu samanlaisena loppuun asti. Paranemisen eteen täytyy tehdä töitä ja jos mielenkiinto tuollainen, ei ehkä motivoi se työ mikä edessä.
paitsi että vain mies menee, mut mua ei vähempää vois kiinnostaa!
mutta ei myöskään normaalia jos toinen ei saa tehdä MITÄÄN ilman toista. omat harrastukset,se riittää!
eli tosiaan ovat ajautuneet eriteille. Toki omiakin menoja on hyvä olla mutta liika on liikaa silloin ajautuu tiet eri suuntiin pelkät yhteiset lapset ei pidä mitään liittoa kasasa