Mikä olisi sinun herkkusi kaupasta, jos nyt lähtisit hakemaan?
Mukaan ei lasketa karkkia, sipsejä eikä jäätelöä.
Kommentit (64)
Hakisin riisipuuroa ja jos olisi jo myynnissä niin luumu-rusinakeittoa.
Yleensä teen riisipuuron itse haudutuskattilassa, mutta nopeasti sen saa kaupasta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mihin muuten joutuu paistopisteen myymättä jääneet tuotteet? Ei kai niitä vissiin voi henkilökuntakaan ostaa?
Riippuu kaupasta. Jossain menevät roskiin ja jos otat sieltä saat potkut. Jossain toisessa henkilökunta saa syödä taukotiloissa. Joissakin annetaan ruokajakeluun.
Järjetöntä tuo roskiin laittaminen!
Yritetääs uudestaan. Olutta ja kenties alennuksesta löytyisi jotain herkkua.
Six packi kaljaa ja pizzaa 🍺🍺🍺🍕🍕🍕
Siis mitä???Kirjoitin kanelipulla,ei mennyt läpi!!!
Vierailija wrote:
Karjalanpiirakka maistuis.
Ruisjauhoja, vehnäjauhoja, riisiä, maitoa, munia ja voita. Taidankin lähteä! Joudun täällä ulkomailla ne piirakat nimittäin itse tekemään. Nami.
Minäkään en syö leipää kuin viikonloppuisin, ostaisin jonkun hyvän juureen leivotun leipomoleivän ja juustoja. Jos punkun saa hakea alkosta niin se kylkeen.
Vierailija wrote:
Siis mitä???Kirjoitin kanelipulla,ei mennyt läpi!!!
Mulla meni.
Kuuma, yrttimaustettu grillattu broileri. Siitä siivet, nahka ja toinen koivista rustoja myöten. Loput myöhemmin.
Päälle viisikymppisenä makuaisti heikkenee, ei ole enää sellaista paloa herkkuja kohtaan.
No, Hyvän Apajan tartarkastike, hyvä brittiläinen cheddar 200g palana, parmesan reggiano palana, banaanimehu.
Siinä ne melkein ovat.
Sellanen pakasteesta Almondy salted caramel-kakku, en ole varma tuosta nimestä. Mutta se on niin hyvää, että voisin kuolla. Hinta suolainen yli 7 euroa mokomasta pienestä.
Miksei lasketa karkkia, sipsiä ja jäätelöä? Just noita hakisin. Tai ainakin karkkia ja sipsiä.
Lihapiirakat, nakit ,jjuustosiivuja & omenoits.