Mikä olisi sinun herkkusi kaupasta, jos nyt lähtisit hakemaan?
Mukaan ei lasketa karkkia, sipsejä eikä jäätelöä.
Kommentit (64)
Vierailija wrote:
Mihin muuten joutuu paistopisteen myymättä jääneet tuotteet? Ei kai niitä vissiin voi henkilökuntakaan ostaa?
Mun kaupantätiaikoina ne piti heittää roskiin. Henkilökunta sai ostaa -30% alennuksella jos halusi mutta olihan ne ihan kuivia käppyröitä kun olivat seisseet pakkaamatta n. klo 5-23.
Leipäjuusto tuli nyt heti mieleen kun luin kommentteja. Jos olisin rikas, myös Parman kinkkua tulisi ostoskoriin useampi paketti.
Sivukaupalla tulee taas tekstiä norsuilta, kun kyse herkuista :D Ei luoja
Apetit fetakuutiot + valkosipuli ja yrtit öljyssä.
Kumotaan kulholliseen salaattia ja nautitaan.
Olin töissä kahvila-paistopiste-leipomo yhdistelmässä. Paistopisteen päivän vanhoista pullista ja munkeista tehtiin korppua ja myytiin kilohinnalla eri kokoisissa pusseissa, nämä vietiin käsistä eli oli suosittuja. Yön yli nukkuneet pasteijat ja viinerit myytiin seuraavana päivänä tarjouksella kahvilassa.
Pakasteesta paistovalmiita dallaspullia jotka haluan itse paistaa.
Ostaisin naudan sisäfilepihvejä.
Sen kanssa kerma-pippurikastike tai bernaisekastike.
Salaattia-jäävuori-feta-krutonki-tuorekurkku+salaattikastike.
En hae kaupasta herkkuja. Jos tekee mieli herkkua, leivon itse. Tosin yleensä odotan, että mieliteko menee ohi.
Tulin juuri kauppareissulta ja panin kahvin tippumaan. Ostin toscapullan kahvin kanssa nautittavaksi. Ostin myös toista herkkua eli pari lakupötköä, jotka toimivat sekä herkkuna että vatsalääkkeenä.
Grandiosan pieni Americana tai kinkku-ananas pizza, palvikinkku rouhetta extrana lisukkeeksi.
Snack Day salt&vinegar sipsut + prk creme fraichea johon dipata.
Nuo sipsut on rapeimmat mitä tästä maasta löytyy. Kettle cooked.
Vierailija wrote:
Sivukaupalla? Pari hassua sivuahan tässä on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sivukaupalla? Pari hassua sivuahan tässä on.
Muutenkin melko räikeä syömishäiriön merkki jos pelkkä herkkujen ajatteleminenkin on jotain tuomittavaa ja väärää.
Joku ihana täytetty leipä ja iso kupillinen kahvia siihen kylkeen. Ah