Etsivätkö naiset lähes aina itselleen miespuolista versiota itsestään?
Luonne, ekstrovertti/invertti, tulotaso, kiinnostuksen kohteet pitää osua kohdalleen? Siihen päälle vielä ulkonäkövaatimukset?
Kommentit (52)
Vierailija wrote:
Aika sairaita suhteita on olemassa. Istuinpa tässä yhtenä päivänä junan ravintolavaunussa pitkän työpäivän jälkeen. Kyseessä oli ruuhkajuna ja piti sietää sitä, että ns. omaa tilaa ei ole ja niinpä olin lopulta kolmen miehen saartamana nurkkapöydässä. En halunnut kenenkään kanssa keskustella ja selasin kännykkää koko matkan.
Yksi näistä kolmesta oli mikä lie mistä laitoksesta lomalle päässyt mutta jutut olivat leveitä. Oli matkustellut kaikki mantereet läpi ja ollut suuri projektipäällikkö. Oli löytynyt hopearahoja saunamökin vintiltä, tunsi Donald Trumpin ja Juice Leskisen ja kaikkea muuta. Oli nyt vaan käynyt hänelle sellainen moka, että oli noussut väärään junaan, kun eihän tuollaisen suurmiehen mitään opastetauluja tarvitse lukea. Autolla ei voinut ajaa, koska ajokielto.
Mitäpä näistä mutta siinä vaiheessa, kun kondari tuli sanomaan, että hänen asemallaan ei nyt valitettavasti juna voi pysähtyä, tämä
Tuon perusteella ei voi sanoa mikä oli totta tai tarua.
Tunnen tuollaisia miehiä joilla on miestä huomattavasti paremmannäköinen nainen. Jutuissa on värikynää ja paljon, mutta riittävästi totuutta että ainakin olennainen osa bileporukasta kuuntelee niitä, ja jutunkertojamiehen nainen paistattelee korkeammassa asemassa kuin jutunkuuntelijoiden naiset. Leveily ja värittäminen annetaan anteeksi, kun itsevarmuutta ja viihdyttävyyttä riittää.
Sitten tunnen myös paikallisia juoppuja jotka satuilevat raflassa jollekin yksinäiselle ja ei-kuumalle mimmille mitä sattuu, ja poistuvat joka bari-iltana kotiin ilman naisseuraa.
Vierailija wrote:
Ei etsi. Ihme kysymys.
Silloin välttyy kompromisseilta, mikä on monelle tervanjuontia.
Minusta sellainen tilanne jossa sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut haluaa hiljaisen introvertin vaikuttaa jotenkin sellaiselta valtajutulta, että tämä äänekkäämpi tykkää kun toinen on vähän tossun alla. En muuten voi ymmärtää miksi sosiaalisempi haluaisi tuppisuun kanssa olla.
Ennemminkin päinvastoin. Kumppanilta haetaan niitä itseltä puuttuvia ominaisuuksia.
Vierailija wrote:
Ennemminkin päinvastoin. Kumppanilta haetaan niitä itseltä puuttuvia ominaisuuksia.
Näin minustakin. Erityisesti ihailen miehessäni niitä ominaisuuksia mitä minulla ei ole.
Vierailija wrote:
Introverttisille naisille ei kelpaa introverttinen mies. Ei. Aina halutaan se mies, joka ei istu sisällä ja lue kirjoja, katso animea tai ole gamer. Naiset oikein VIHAA introverttisia miehiä!
Anime ja gamer, yökyökyök. Noilla ei ole mitään tekemistä introverttiyden kanssa. Kirjojen lukeminen on taas monta plussaa.
Vierailija wrote:
En mä ainakaan. Miespuolinen versio itsestäni olisi sietämätön! En olisi ikinä jaksanut elää itseni kaltaisen konrollifriikin laiskurin kanssa. Siksi, etsinkin miestä, jolla ei ole mun heikkouksia.
Etsit siis miestä, jolla on samat vahvuudet kuin sinulla, mutta ei omaa sinun heikkouksia?
Harrastukset ja kiinnostuksen kohteet on hyvä olla samanlaisia tai edes osittain. Mutta en todellakaan haluaisi miestä jolla on samat heikkoudet kun itselläni!
Onneksi mieheni tykkää siivota, itse olen siinä yosi laiska. Minä taas hoidan aikatauluttamisen ja arjen organisoinnin, koska se on oma vahvuuteni. Mies kokkaa, minä hoidan kauppareissut. Kiihdyn nollasta sataan, mies tuo rauhaa ja rentoutta elämään. Stressaan paljon, mies on viilipytty jne jne. Eli tasapainoittaa minua täydellisesti.
Vierailija wrote:
Ei ja ei. Seuratkaa hyvät miehet maailmalla kirjoitettuja uutisia! Valtaosa naisista hakee tervettä parisuhdetta. Se mitä meidän äidit ja isoäidit sieti on menneen talven lumia. Nainen mieluiten avioituu itsensä kanssa kuin tyytyy äitinsä kohtaloon.
No ei pidä paikkaansa jos palstaa seuraa. Samalla lailla kuin äitejä näyttää tyttäriä kiinnostavan huonot miehet enemmän.
Muu ei voi selittää sitä itkua huonoista miehistä, mitä saa täältä aina lukea.Koska te saatte itse valita ja valitsette niitä huonoja.
Heh, en ole etsinyt mitään tietoisesti, mutta tätä aloitusta lukiessani tajusin nykyisen kumppanini olevan aikalailla miespuolinen versio minusta. En ole ollut koskaan aikaisemmin näin hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa.
Jos etsii niin varmaan siinä on syy miksei tunnu löytyvän ketään sopivaa...
Aika sairaita suhteita on olemassa. Istuinpa tässä yhtenä päivänä junan ravintolavaunussa pitkän työpäivän jälkeen. Kyseessä oli ruuhkajuna ja piti sietää sitä, että ns. omaa tilaa ei ole ja niinpä olin lopulta kolmen miehen saartamana nurkkapöydässä. En halunnut kenenkään kanssa keskustella ja selasin kännykkää koko matkan.
Yksi näistä kolmesta oli mikä lie mistä laitoksesta lomalle päässyt mutta jutut olivat leveitä. Oli matkustellut kaikki mantereet läpi ja ollut suuri projektipäällikkö. Oli löytynyt hopearahoja saunamökin vintiltä, tunsi Donald Trumpin ja Juice Leskisen ja kaikkea muuta. Oli nyt vaan käynyt hänelle sellainen moka, että oli noussut väärään junaan, kun eihän tuollaisen suurmiehen mitään opastetauluja tarvitse lukea. Autolla ei voinut ajaa, koska ajokielto.
Mitäpä näistä mutta siinä vaiheessa, kun kondari tuli sanomaan, että hänen asemallaan ei nyt valitettavasti juna voi pysähtyä, tämä olio sanoi, että _naaras_ tulee hakemaan seuraavalta asemalta. Sen jälkeen hän haukkui "naaraan" random kanssamatkustajalle.
Pöytä tyhjeni asemien myötä ja löin mielessäni vetoa, pystyykö tuollainen ***a ja teini-ikään juuttunut *****i nousemaan pöydästä pois sanomatta minulle mitään. Eihän se pystynyt.
Voi toki olla, että koko juttu noutamaan tulevasta naisesta oli satuilua. Mutta jos totta, ihmettelen todella, kuka tuollaisen tyypin kanssa haluaa seurustella.