Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kattovalaisin kun on kattopistoke

Vierailija
15.10.2023 |

Olen yrittänyt jo pitkään hankkia kattovalaisinta jonka voi asentaa kattopistokkeeseen. Alkaa jo hermo mennä kun mikään tyylikäs merkkivalaisin ei ole sellainen missä on pistoke.  Miten te muut olette tämän kanssa toimineet ja mistä hankkineen valaisimen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkun ihminen asentaa itse pistokkeen, jos sitä ei ole valaisimessa valmiina.

Vierailija
2/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tolkun ihminen asentaa itse pistokkeen, jos sitä ei ole valaisimessa valmiina.

En osaa varmaan sitä tehdä itse.. voiko siis kaikkiin valaisimiin asentaa pistokkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin prismasta saa sellaisia pistokepäitä mitkä vaan ruuvataan kiinni valaisimen johtoihin. Olen itse joutunut jokaisen meidän kattolampun kohdalla tekemään sen.

Vierailija
4/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote: Ainakin prismasta saa sellaisia pistokepäitä mitkä vaan ruuvataan kiinni valaisimen johtoihin. Olen itse joutunut jokaisen meidän kattolampun kohdalla tekemään sen.

Siis mm. tälläisiä: https://www.prisma.fi/tuotteet/100060334/abb-valaisinpistotulppa-kruunu…

Vierailija
5/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Innoluxin valaisimissa on tuo pistoke valmiina. Heiltä löytyy mm. Lokkivalaisin ja Kuplavalaisin mutta paljon muutakin. 

Vierailija
6/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote: Ainakin prismasta saa sellaisia pistokepäitä mitkä vaan ruuvataan kiinni valaisimen johtoihin. Olen itse joutunut jokaisen meidän kattolampun kohdalla tekemään sen.

En löytänyt Prisman verkkokaupasta sellaista. Ei näyttänyt sellaiselta jotka sopisi minun katon pistorasiaan.

Täytyy siis selailla muitakin kauppoja jos noin on helppoa että vaan ruuvataan.

Vierailija
7/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ainakin Innoluxin valaisimissa on tuo pistoke valmiina. Heiltä löytyy mm. Lokkivalaisin ja Kuplavalaisin mutta paljon muutakin. 

Joku liike minulle niitä ehdottikin mutta kun ei miellytä tarpeeksi  itseä vaan haluaisin erilaisempaa. 

Vierailija
8/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, täytyy etsiä sellainen sopiva pistokepää ja edetä niin..

Vierailija
9/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee myöhemmin korvauksia vakuutuksesta, on käytettävä ammattilaista sähköpistokkeen asennukseen.