Kysely miehille! Minkä näköinen nainen on 'tavis'?
Uteliaisuus heräsi, koska jo muutamat Tinder-deitit on kommentoineet mun olevan ihan kiva taviksen näköinen tyttö. Olen mallinakin toiminut 171cm / 56kg, ikä 27v. Kaikissa hampaissa laminaatit, maltilliset silikonit on. Meikkaan todella pitkään ja hartaasti mutta meikkini on nude, eikä miehet sitä taida erottaa
Kommentit (54)
Vierailija wrote:
Ongelma on siinä, että tavis on ulkonäön suhteen oikeastaan aika hot - kelpaisi suurimmalle osalle, eli tavallisen hyvännäköinen. Kuten Lotta Hintsa, joka nyt ei ole tavis siis siinä mielessä ettei olisi haluttava.
Osa ehkä kuitenkin käyttää tavista tarkoittaessaan ””ei ihan nätti mutta joitain kauniin ihmisen piirteitä hieman B-luokan versiona”” -tyylisesti
Niin riippuu vähän miten sanaa käyttää.
Lenkkimakkaravertauksena tavis on sama kuin Camping, autovertauksena Toyota Corolla.
Itseasiassa tuo LH on hyvä esimerkki taviksesta, koska jos hänellä(kin) olisi +20kg ylipainoa ja sporttisen ulkoilmaihmisen sijaan sohvis, niin ihan tasan tavis hän ulkoisesti olisi.
Vierailija wrote:
Vaikka itseäsi parhaana pidät mutta olet kuitenkin korkeitaan tavis jonka ulkonäönkin on rakentanut kirurgi eikä luonto niin sinua ei voi kauneudesta kehua kun ne kehut kuuluu kirurgille. Vähän sama asia kun maalauksissa ei sitä tauluakaan kehuta työnjäljestä vaan sitä taiteilijaa
Aplla on maltilliset silarit ja hampaissa kuoret, se ei tarkoita että koko ulkonäön on rakentanut kirurgi.
Vierailija wrote:
Tavis on sellainen kun haet vaikka suomalainen nainen. Ei herätä huomiota paikallisesti suuntaan tai toiseen. Ei siis herätä mitään säkenöiviä tunteita, kliimaksia tai vastavuoroisesti kavahdusta tai muuta vastenmielistä fiilistä. On helposti lähestyttävä. Kadulla ei jää kukaan paikallinen katsomaan toista kertaa perään. Miten tekohampaat, muovitissit ja muu rakentelu nyt liittyi tähän? Muovitissit ja tekohampaat ne on siitä huolimatta että on halunnut ne mahdollisimman huomaamattomiksi. Tässähän vedätät miestä, mikäli katselee potentiaalista äitimateriaalia: ei tule saamaan lapsilleen näitä rakenneltuja piirteitä, vaikka luulee että geeneissäsi on symmetriset hampaat ja naiselliset muodot.
Kyllä mun täytyy vaan sanoa, että sekä suomalainen mies että nainen on kerrassaan rumia.
Ehkä tapailet pinnallisia, jotain hunks-henkisiä nuoria miehiä?
Tavis on just se joka tarvii kilon pakkelia, huulitäytteet, silarit, pidennykset ja laminaatit näyttääkseen hyvältä.
En ole mies mutta vastasinpa silti, ihan koska voin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehkä sun ei olisi kannattanut toimia mallina (tai ottaa silikoneja ja laminaatteja), jos ajattelet niiden automaattisesti nostavan sinut kaunotar -luokkaan.
Jos ap toiminut mallina, niin antaahan tuo osviittaa ulkonäöstä.
Että jos tämä on se "tavis naapurintyttö", niin ei taida esimerkiksi minulla olla enää mitään järkeä pyrkiä parisuhteeseen 🙄
Ei se mallina oleminen kerro paljon muuta kuin, että henkilö on todennäköisesti pitkähkö, nuori ja hoikka, eikä välttämättä edes noita.
Vierailija wrote:
Todella tylsää, että joku etsii "ihan tavallista naista/miestä". En itse kyllä haluaisi olla jollekin se "tavis". "Minkälainen sun vaimo on? No ihan sellainen tavis." Kyllähän siinä omassa kumppanissa on jotain spesiaalia, kai.
Minä ainakin toivoisin kumppanikseni mahdollisimman tavallista miestä sen jälkeen kun olen elänyt todella väkivaltaisessa suhteessa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaikka itseäsi parhaana pidät mutta olet kuitenkin korkeitaan tavis jonka ulkonäönkin on rakentanut kirurgi eikä luonto niin sinua ei voi kauneudesta kehua kun ne kehut kuuluu kirurgille. Vähän sama asia kun maalauksissa ei sitä tauluakaan kehuta työnjäljestä vaan sitä taiteilijaa
Aplla on maltilliset silarit ja hampaissa kuoret, se ei tarkoita että koko ulkonäön on rakentanut kirurgi.
Ei se ulkonäkö ole aito, rehellinen tai luonnollinen jos sen rakentaa kirurgi.
Eikä sillä ole mitään merkitystä onko vain maltilliset silarit vai kauhean kokoiset silarit kun joka tapauksessa sen ulkonäön rakentaa kirurgi eikä se ulkonäkö ole aito.
Vierailija wrote:
Tavis on just se joka tarvii kilon pakkelia, huulitäytteet, silarit, pidennykset ja laminaatit näyttääkseen hyvältä.
Ja epäonnistuu siinä silti, koska se epäsiistin puolelle lipsahtava meikkipossumaisuus ja teippitukkaisuus on vaan oikeasti aika järkkyä.
Jostain syystä noissa tuunauksissa lähtee oikeastaan aina mopo käsistä ja sitten kaikkea on ihan liikaa, mutta silti pitäisi saada vielä vaan lisää karvaa ja pullistusta huuliin.
Parempi olisi ilman noita ja etenkin jos tarkoituksena on olla miesten silmiin viehättävä.
Vierailija wrote:
Jes! Minä en sitten olekaan tavis! Huulet, tissit, hiukset ja hampaat ovat hyvät sellaisenaan ja meikkiäkin käytän hyvin maltillisesti. Hyvältä näyttää. :) Ylipainoa on kyllä jonkin verran, mutta siitä ei ollut puhetta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tavis on sellainen kun haet vaikka suomalainen nainen. Ei herätä huomiota paikallisesti suuntaan tai toiseen. Ei siis herätä mitään säkenöiviä tunteita, kliimaksia tai vastavuoroisesti kavahdusta tai muuta vastenmielistä fiilistä. On helposti lähestyttävä. Kadulla ei jää kukaan paikallinen katsomaan toista kertaa perään. Miten tekohampaat, muovitissit ja muu rakentelu nyt liittyi tähän? Muovitissit ja tekohampaat ne on siitä huolimatta että on halunnut ne mahdollisimman huomaamattomiksi. Tässähän vedätät miestä, mikäli katselee potentiaalista äitimateriaalia: ei tule saamaan lapsilleen näitä rakenneltuja piirteitä, vaikka luulee että geeneissäsi on symmetriset hampaat ja naiselliset muodot.
Kyllä mun täytyy vaan sanoa, että sekä suomalainen mies että nainen on kerrassaan rumia.
Ehkä jossain maalla. Kaupungissa on ihan hyvännäköisiä ihmisiä. Ainut valituksen aiheeni on se, että naisilla ei ole tyylitajua (verhoudutaan burkan näköisiin mustiin säkkeihin) ja miehet ovat yleensä keskivartalolihavia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jes! Minä en sitten olekaan tavis! Huulet, tissit, hiukset ja hampaat ovat hyvät sellaisenaan ja meikkiäkin käytän hyvin maltillisesti. Hyvältä näyttää. :) Ylipainoa on kyllä jonkin verran, mutta siitä ei ollut puhetta.
Ylipaino vie miinuksen puolelle... Ikävä todeta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ylipaino vie miinuksen puolelle... Ikävä todeta.
Makuasia. Ehkä joku omenavartalo, mutta jos pieni ylipaino on kertynyt sopiviin kohtiin, niin toimii.
Jos ulkonäkö on pelkkää meikkiä, silikoonia, pakkelia ja toppauksia niin olet vain yksi tavis kaikkien muiden tavis naisten joukossa