Kysely miehille! Minkä näköinen nainen on 'tavis'?
Uteliaisuus heräsi, koska jo muutamat Tinder-deitit on kommentoineet mun olevan ihan kiva taviksen näköinen tyttö. Olen mallinakin toiminut 171cm / 56kg, ikä 27v. Kaikissa hampaissa laminaatit, maltilliset silikonit on. Meikkaan todella pitkään ja hartaasti mutta meikkini on nude, eikä miehet sitä taida erottaa
Kommentit (54)
Ehkä sun ei olisi kannattanut toimia mallina (tai ottaa silikoneja ja laminaatteja), jos ajattelet niiden automaattisesti nostavan sinut kaunotar -luokkaan.
Nykytavis on enemmän tai vähemmän pullukka. Tavallinen ei käännä päitä hyvässä eikä pahassa (esim huono hygienia, huomiota herättävä tyyli) vaan samanlaisia on vähintään se 13 tusinassa. Vastaavanlaisia miehiä on ihan yhtälailla runsaasti, mutta silti jostain syystä tuntuu että näillä naisilla/miehillä on suurin ongelma pariutumishaluisen kumppanin löytämisen kanssa koska molemmin puolin on herkästi toiveissa, että vielä saisi/löytäisi jotain "parempaa" ja ainakin hoikempaa seuraa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No esim Lotta Hintsa on tavis. Naiset ajattelee yleensä niin et se mikä on miesten silmissä kategoriassa rumat on yhtä kuin tavis. Ei ole.
No ei ole tavis. Mitä ihmettä.
Eikö se ole miss Suomi vai muistanko väärin? Vähintään 9/10 ainakin nuorempana, edelleenkin 8/10.
Vierailija wrote:
Ehkä sun ei olisi kannattanut toimia mallina (tai ottaa silikoneja ja laminaatteja), jos ajattelet niiden automaattisesti nostavan sinut kaunotar -luokkaan.
Jos ap toiminut mallina, niin antaahan tuo osviittaa ulkonäöstä.
Että jos tämä on se "tavis naapurintyttö", niin ei taida esimerkiksi minulla olla enää mitään järkeä pyrkiä parisuhteeseen 🙄
Tavallinen nainen on kokoa 16-18 US eli XL. Tavallisella naisella ei ole tatuointeja näkyvillä paikoilla. Tavallisella naisella ei ole silmiinpistävää kosmeettista haittaa, ja hänellä on luultavimmin poikaystävä ja joku tulevaisuuden suunnitelma.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos ap toiminut mallina, niin antaahan tuo osviittaa ulkonäöstä.
Että jos tämä on se "tavis naapurintyttö", niin ei taida esimerkiksi minulla olla enää mitään järkeä pyrkiä parisuhteeseen 🙄
Totta kai on järkeä, kunhan tarkistat odotuksiasi. Todennäköisesti olet tavoitellut liian korkeatasoisia miehiä ja jäänyt siksi yksin.
Vierailija wrote:
Nykytavis on enemmän tai vähemmän pullukka. Tavallinen ei käännä päitä hyvässä eikä pahassa (esim huono hygienia, huomiota herättävä tyyli) vaan samanlaisia on vähintään se 13 tusinassa. Vastaavanlaisia miehiä on ihan yhtälailla runsaasti, mutta silti jostain syystä tuntuu että näillä naisilla/miehillä on suurin ongelma pariutumishaluisen kumppanin löytämisen kanssa koska molemmin puolin on herkästi toiveissa, että vielä saisi/löytäisi jotain "parempaa" ja ainakin hoikempaa seuraa.
Tuo jatkuva paremman etsiminen on tehnyt sen, etten deittiapissa pahemmin enää tykkäyksiä anna, ja jos match vastaa viestiini vasta tyyliä vuorokauden kuluttua, niin en enää jatka tutustumista.
On siis jo kokemusta, kuinka minuun tutustutaan ja alussa kehutaan kauniiksi, mutta hiljalleen alkaa selvitä, että minuun on vain tyydytty. Niin ei enää kiinnosta päätyä samanlaiseen tilanteeseen.
Posliini alakerta sängellä ja punaisia tulehtuneita karva tuppia.
Esim kaikki miss Suomet ovat taviksia palstapoikien mielestä, joten olet varmaan sen näköinen. Asiassa ei mitään ihmettelemistä, mutta sitä ihmettelen missä olet näitä palstan janttereita enemmälti päässyt tapailemaan?
Kaikki sellaiset naiset ovat mielestäni taviksia joita ei ole muokattu/paranneltu keinotekoisesti.
Itse kuulun taviksiin ja olen ylpeä siitä.
Vaikkakin tämä kyselyhän oli miehille.....
Todella tylsää, että joku etsii "ihan tavallista naista/miestä". En itse kyllä haluaisi olla jollekin se "tavis". "Minkälainen sun vaimo on? No ihan sellainen tavis." Kyllähän siinä omassa kumppanissa on jotain spesiaalia, kai.
Vierailija wrote:
Victoria's Secret -malli hupparissa ja hiukset vähän pörröllään. Tavis.
Haha, sehän se on juuri se Viktoria salaisuus: Kaikki mallit oikeasti t-miehiä.
Täällä on tullut jo monesti ilmi, että huippumallitkin kuten Heidi Klum ovat miesten mielestä taviksia. Sitten ihmettelevät, kun tavisnaiselle ei kelpaa tavismies, joka on tietenkin miesten mielestä pyylevä pulloposkinen puolikalju kaljasieppo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Victoria's Secret -malli hupparissa ja hiukset vähän pörröllään. Tavis.
Haha, sehän se on juuri se Viktoria salaisuus: Kaikki mallit oikeasti t-miehiä.
Transutkin on nykyään paremman näköisiä kuin naiset niin alas on naisten taso tullut.
Onko tuo tavallistakin että treffikumppanit kommentoi toisen ulkonäköä johonkin suuntaan? Tuntuu aika oudolta. Ainoa kommentti mitä itse sanoisin deitille olisi "näytät hyvältä" ja senkin siinä tapauksessa että tyyppi oikeasti on nähnyt vaivaa ulkoiseen olemukseensa olemalla siisti ja hyvin pukeutunut.
AP taitaa olla trolli, mutta vastaan kuitenkin. Ikää on kertyunyt 40v, ja kokemuksien kautta mun ihannenainen on tarkentunut, mulle ihannenainen on "tavis"
- Luonnonkaunis
- Naapurityttömäinen olemus.
- Hauska
- Jalat maan pinnalla
- Vastuuntuntoinen
Ehdoton turnoff:
- Tekoripset, huulitäytteet, prinsessamaisuus, pinnallisuus, tyhmyys, kapeakatseisuus
Meillä on Corolla ja arvoltaan monta tuhatta, niin.
Vaikka itseäsi parhaana pidät mutta olet kuitenkin korkeitaan tavis jonka ulkonäönkin on rakentanut kirurgi eikä luonto niin sinua ei voi kauneudesta kehua kun ne kehut kuuluu kirurgille. Vähän sama asia kun maalauksissa ei sitä tauluakaan kehuta työnjäljestä vaan sitä taiteilijaa
Outoa. Ei mulle kyllä tuolleen ulkonäköäni kommentoida vaikka olen mielestäni tosi tarvis (nelikymppinen, en meikkaa, luonnolliset hampaat, kroppa ja naama. Pitkä ja hoikka kyllä mutta huono ryhti ja usein tuulipuku tms koska pyöräilen kaikkialle).
Varmaan johtuu siitä että olet nuorempi ja jos olet vähän tyrkyn näköinen niin miehet haluavat "näpäyttää". Naisvihaa ehkä...?
Eli kun mies kertoo haluavansa tavallisen naisen, ulkonäön pitää olla tasoa Miss Suomi. Selkee.