Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkä napsahti niin etten pysty edes liikahtamaan, soitin

Vierailija
15.10.2023 |

päivystykseen sairaslomalappua varten ja käskivät tulemaan paikan päälle, ilman ei sairaslomaa saa. No en pääse edes liikahtamaan niin miten pääsisin tk, tule ambulanssilla, mutta en pääse edes ambulanssiin ja olen asunnon vinttikerroksessa mistä ei mua saa tuotua mitenkään päin pois. Miten itse toimisitte? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin 112.

Vierailija
2/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkettä ja lakkaa valittamasta. Mihin tänään sitä saikkulappua tarvitset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oikeasti pysty liikkumaan niin kyllä soittaisin ensihoitajat ja ne kyllä osaa kantaa ihmisen vaikka mistä raosta ambulanssiin. 

Vierailija
4/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muu auta kun lähteä sinne töihin.

Vierailija
5/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen iltaa en saa ketään tuomaan lääkkeitäkään, no ilmoitan töihin ja illalla saan lääkkeitä joiden avulla ainakin ennen päässyt raahautumaan edes vessaan. 

Vierailija
6/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa persaua tuntua tunnittomalta ja/tai pissa ja kakka mennä alle niin sit on ambulanssin paikka. Muutoin voit seurailla tilannetta ja yrittää liikkua kivun sallimissa rajoissa. Yleensä noidannuolessa liike on lääke. Siis mieluiten jalkeilla jos jää makaamaan liikkumattomaksi  niin vielä pahemmin jumahtaa. Huomenna pääset todenäklisesto lääkäron jo omin avuin.

7/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käyny sama juttu monta kertaa. Soita vaan lanssi. Ne pistää vahvaa kipulääkettä suoraan suoneen ja kantaa sut sinne lanssiin. Niin mulle on tehty kun selkä menny jos ei muuten oo päässy. 

Vierailija
8/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ota lääkettä ja lakkaa valittamasta. Mihin tänään sitä saikkulappua tarvitset?

Joku sellainen tarvitsee, jonka pitäisi mennä tänään töihin iltavuoroon tai yövuoroon ja työnantaja vaatii todistuksen heti ensimmäisestä poissaolopäivästä lähtien. On olemassa aloja joissa työskennellään 24/7 viikonpäivästä riippumatta.

Vierailija
9/9 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos ei oikeasti pysty liikkumaan niin kyllä soittaisin ensihoitajat ja ne kyllä osaa kantaa ihmisen vaikka mistä raosta ambulanssiin. 

Ensihoitohenkilöstö voi myös tarvittaessa pyytää lisäkantoapua pelastuslaitokselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme