Kuinka suuri palkka tekee sinut onnelliseksi?
Itse väitän siis että hyvätuloiset ovat onnellisempia eli väitän että joku yli 3500e/kk bruttona jos tienaa niin on onnellinen.
Köyhänä palkansaajana on vaikea olla onnellinen koska suomessa on liian kalliit hinnat.
Kommentit (8)
3000€/kk riittäisi mulle. Onnellinen olen vaikka olen köyhä, mutta käytännön elämä helpottuisi huomattavasti, jos olisi kunnon palkka.
3500€/kk teki minut onnelliseksi. Nykyinen 6000€/kk ei ole juurikaan lisännyt onnellisuuttani, mutta turvallisuudentunnetta se on lisännyt.
Ehkä joku 5000 €/kk nettona. Kolme tonnia nettona ainakin vaan vituttaa työmäärään ja kokemukseen nähden.
Onni ei tule suoraan palkasta, mutta toki raha helpottaa elämää ja antaa hallinnan tunteen omaan elämään. Mä tienaan n 3800 eur kuussa eli hyvin keskiverrosti. Pohjoisessa tällä elää hyvin. Jää matkustamiseen ja säästöönkin
Vierailija wrote:
Onni ei tule suoraan palkasta, mutta toki raha helpottaa elämää ja antaa hallinnan tunteen omaan elämään. Mä tienaan n 3800 eur kuussa eli hyvin keskiverrosti. Pohjoisessa tällä elää hyvin. Jää matkustamiseen ja säästöönkin
Tienaan saman Helsingissä, säästöön ei jää mitään. Muuten ihan mukava elämä.
Olin elämässäni onnellisin köyhänä opiskelijana.