Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa taas saa pillifarkkuja ! Eivät kyllä sovi kovinkaan monelle suomalaiselle

Vierailija
29.12.2006 |

kun suurinosa on nätisti sanottuna -isoja.

Mutta minulle sopii täydellisesti ...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa ei kukaan ole sanonut että hänellä on lättänä poikapeppu...

Kateelliset läskit vaan vääristelevät ja olettavat että kaikilla hoikilla on poikamanen peppu. Eli kuka tässä yleistää

Vierailija
22/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se onnekkuus on sitten noista asioista kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet tykkää rehevistä ja että on " juuri sopiva" ja naisellinen jne mutta jos hoikka kehuu omaa vartaloaa niin se on pinnallista ja itsekästä.

Huomaako kukaan ristiriitaa ?

Vierailija
24/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen huomaa kommenteista....

Vierailija
25/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen lihava, nyt 54 kg ja jolla ON muodot, ei siis poikapeppua tai lautarintoja(jos se nyt jotakin kiinnosti :D

Vierailija
26/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia farkuujen pitää olla entä mitä hellevaatteita? Mistä saatte tietoa tulvasta muodista?

- itseäni lähinnä kiinnostaa housut - inhoan pillejä, olen ne kerran elänyt ja sukkahoushevarilook ei vaan iske, eikä sovi kellekään muulle kuin Silu Seppälälle. Tämä on fakta.

Parhaat housut on reidestä kapeat, mutta allahkeesta polven jälkeen suorat, tai edes nilkan kohdalta. Jos ne on ihan pillit, tulos on koominen.

Vierailija
27/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanterveyslaitoksen Terveys 2000 ¿ tutkimuksesta käy ilmi, että suomalaisten lihavuus on lisääntynyt kaikissa ikäryhmissä. Yli joka toinen suomalainen on ylipainoinen ja joka viides lihava.

Ja 65 % oli viime viikon jostain uutisesta jota en nyt googlettamalla heti löytänyt..

lisäksi on tutkittu että liikalihavat ovat yleensä huonostikoulutetuja ts. korkeastikoulutetut ovat yleensä hoikempia - tämähän av mammoja eniten rassaakin....

Vierailija
28/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei tarkoita että KAIKKI läskit ovat huonostikoulutettuja

heh heh pitäisikö sinunkin kerrata pikkuisen tilastotiedettä

Vierailija
29/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitsekaan. :)

Mutta jos olisin lyhyt ja pienipyllyinen, ostaisin kyllä itsellenikin pillifarkut. Niin, ja vyötärömittaisen takin. Niitäkään kun ei tällaisena jättiläisenä oikein voi pitää, kun napa vilkkuu muuten takin helman alta.

Vierailija
30/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matikka on mennyt yli hilseen, kun ei ymmärrä tilastoista yhtikäs mitään.

Vierailija
31/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oille kelpaa pylly kuin pylly kunhan on hyvät tissit ja sitten on niitä jotka tykkää vaan miehistä jne. ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Kuka tykkää mistäkin. Toivottavasti olette löytäneet oikeat miehet ittellenne, niin hoikat kuin rehevämmätkin.

Ehkäpä tää naisen elämä on vaan hyväksynnän hakemista miehen/miehien silmissä....????

Vierailija
32/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöihminen hiplaa kaupassa stringejä, ostoaikeissa?

Mulla teki pahaa katsokain sitä läskiä.

Vierailija
33/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöihminen hiplaa kaupassa stringejä, ostoaikeissa?

Mulla teki pahaa katsokain sitä läskiä.

Vierailija
34/34 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a... olen muutaman kerran saanut kehuja baarissa, mutta en ole niihin pahemmin kiinnittänyt huomiota... Een ole täysiverinen suomalainen, mutta liekeenkö sillä minkäänlaista merkitystä asiaan.

Mitä pillifarkkuihin tulee, niin mä kyllä vihaan kaikkea 80-lukulaista :0)!!! SE luku ihmiskunnan historiassa oli iiiiso moka kaikkinensa.

Mun siskoni on totaalinen luuviulu, mutta mielestäni hänelle istuvat farkut kuin farkut. Myös pillit siksi, että tykkää pitää saappaita lahkeiden päällä..

T: 170/98kg (toka odotan rv 14, painoa tippunut tähän mennessä raskauden alusta 7kg)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme