Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä oon niin ihastunut!!

Vierailija
29.12.2006 |

Vielä vähän aikaa sitten rämmin ihan jossain älyttömän syvässä kuopassa ton mun miehen kanssa, kun se ei ottanut vastuuta mistään eikä viettänyt aikaa perheen parissa.

Nyt sitten löysin itelleni ihastuksen... :) Elämä voittaa taas ja on niin ihanaa!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah miten kadehdittavaa ja kannattaa tollasta kertakäyttöpano-suhdetta iloita

Vierailija
2/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli elämäntilanteesi sitten mikä tahansa! Se on aina mukava tunne, ja siitä saa varmaan paljon virtaa arkeen. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kyllä miehen kanssa jo erottu että ihan rehellisellä pohjalla tää juttu on. vähän kyllä nopeeta toimintaa, mutta se on vaan mentävä kun sille tuntuu. :) ap

Vierailija
4/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jossain tilanteessa se salasuhde tosiaan on parempi kuin se että rynnätään pilaamaan monen ihmisen elämä hetken mielijohteesta.

Vierailija
5/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksipä täällä täytyis mitään kenellekään selitellä? Vaikka tiedän et on olemassa ihmisiä jotka pitävät muuta maailmaa selitysvelvollisena itselleen.

Minä halveksun eniten juuri sellaista tuon mainitun ketjun rehellistä miestä joka ei hoida velvollisuuksiaan vaan pakkaa vaan kamansa ja häipyy ilman että edes katsoisi mistä koko suhteessa on kyse. Salasuhteen mies vielä saisi anteeksi mutta tuollaista ei koskaan.

Vierailija
6/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset jotka jättää raskaana olevan vaimon,pettäjät ym ym kuuluu täysin samaan kastiin

Vierailija
7/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä todella halveksin tätä kertakäyttö maailmaa missä millään ei oo mitään arvoa,ei oo moraalia,mennään omien himojen mukaan,petetään,ylpeillään sillä kun ollaan kakkosia ja vongataan varattuja,jätetään raskaana oleva vaimo kun nalli kalliolle.

Siinä ei kukaan oo sen parempi toistaan

Vierailija
8/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastunut toiseen rehellinen kun ei ala pitään mitään salasuhdetta, sehän se on niin hienoo...

Vierailija
9/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut elä huoli, kyllä se elämä sutkin fiksuunnuttaa jos joskus tulet sieltä tynnyristäsi ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme