*~*~*~ Enskattaret perjantaihin ~*~*~*
Tässä vielä torstain jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9179354&p=&mpage=1&tmode=…
Kommentit (28)
Mies kävi tuossa tuomassa hammasharjan, yöpuvun ja muut tilpehöörit sekä tän kannettavan. Pelastus!
Eli ä-polille tulin lähetteellä. Otettiin tunnin verran ekaksi käyrää ja sit katsoi lääkäri tilanteen. Käyrä näytti hyvältä onneksi! Lääkäri kun ultrasi mua lähes 25min ei saanut poitsua hievahtamaankaan siellä:( Sanoi ettei ole vastaavaa näillä viikoilla nähnyt. Eli sydän sykki, mutta ei liikkeitä raajoissa eikä hengitysliikkeitä lainkaan. Tökki anturilla ym mut ei liikkeitä lainkaan. Poitsu vain " kellui" siellä.
Eli nyt sit osastolla sisällä ja äsken otettiin tunti käyrää, aamulla taas kasin aikoihin uudestaan. Olo kauhea, itkettää mut pakko ajatella et kaikki ok koska sykekäyrä oli tosi hyvä=) Huomenna lääkärin kierros klo 11 ja silloin toivottavasti saataisiin syy siihen miksi poitsu ei liiku. Toivon et päästävät mut kotiin ja ajetaan vaik käyrälle joka ilta tänne. Pääasia ettei tarttis jäädä sisään saraalaan!! Sanoivat että sit kun poitsu liikkuu säännöllisesti pääsen kotiin,mut katsotaan jospa ne huomenna mut kotiuttaisi. Toivossa on hyvä elää:))
Sori kun en jaksa nyt kauheasti kommentoida, pää aika tyhjä ja surullinen olo muutenkin.. Kirjoittelen huomenna käyrän ja lääkärin jälkeen mikä tilanne! Kiitos kun olen ollut ajatuksissanne ja joku on huolissaan....
aurora
Varmasti on nyt mieli maassa kun sairaalaan teidät ottivat, mutta pää pystyyn! Sydän sykkii, sehän on hyvä merkki! :) Hengessä ollaan mukana, tsemppiä nyt sinne! Täällä me odotellaan sitten kuulumisia huomenissa..
*HALEJA*
[color=4876FF] ♥ Auroralle tulin antamaan *jaksuhalauksen* ja paljon voimia sinne sairaalaan teidän koko poppoolle! Toivottavasti poitsulla on kaikki hyvin ja pikkuinen alkaa pian potkiskelemaan!!! Ja kuten itsekin sanoit, on varmasti hyvä merkki se, että sydän sykkii ihan normaalisti ja sykekäyrä on tosi hyvä:)!!! Positiivisia ja kauniita ajatuksia lähettelen sinne teille ihan hirmupaljon näin virtuaalisesti! ♥
~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, rv 28+4 ~ ♥ ~ [/color]
Mäkin oon täällä kotona odotellut vaan noita Auroran uutisia..Paljon tsemppiä sinne ja toivottavasti huomenna pääset kotiin. Ehkäpä pojulla on tänään vaan laiska päivä ja se vaan päätti itsepäisesti olla liikkumatta?! =) Kerro tilannetta heti kun tiedät jotain ja jaksat kirjoitella! Jaksamista äiskälle ja iskälle! *hali*
t. poppis
Sinun uutisiasi minäkin odotin koko illan. Toivon kovasti hyvää onnea ja varmasti kaikki on hyvin. Siihen pitää uskoa.
Hengessä mukana,
sjt
Uskon myös että kaikki tulee menemään hyvin. Paljon virtuaalihalauksia ja niitä positiivisia ajatuksia ....koetahan jaksaa, vaikka sairaalassa ei kiva olekaan, niin olette siellä hyvässä hoidossa!
mykis
Täällä ollaan myös hengessä mukana! Ei kyllä voi sanoa mitään tarpeeksi tsemppaavaa tähän. Voidaan ainoastaan toivoa kovasti, että kaikki on poitsulla hyvin tai ettei kyse ole ainakaan mistään vakavasta. Koita jaksaa! Toivottavasti pääset kotiin miehen luo, hän on varmasti paras tuki nyt. Erittäin paljon voimia sinulle ja miehelle ja tietysti poitsulle!
Han ja Rumpali
Jushka kirjoitti niin kauniisti! :( Aivan pillahdin itkuun.. Varmasti hyvin rankka kokemus, mutta lähetän täältä virtuaalihalauksen ja voimia!
Aurora ¿ mitäs naikkarilla? Toivottavasti kaikki hyvin ja poitsulla vain hiljainen päivä takana.. Täällä näköjään jo muutkin on sua takaisin odotelleet.. Peukut ja varpaat on pystyssä!!!
Mykis ¿ koitas nyt taistella vastaan ettet saa lentsua!
Viiperolle kiitos kommentista (ulkokäännöstä). :) Luotan että Tiitiäinen kääntyy ihan itsestään, olen kovasti jutellut hänelle ja yrittänyt tsempata että sitten kun hänestä aika on kypsä, hän saa heittää kuperkeikkaa.. ;)
Iida-linnea ¿ saako udella mitkä vaunut ostitte? Meidänkin pitäis kai kohta päättää mitkä otetaan.. Miehen äiti kai ne ostaa. Ja en mä ainakaan muista että ois majoneesista ollut juttua että on kiellettyä..
Han ¿ mun mies ei kans ymmärrä mun intoa ostaa aina vaan uusia kenkiä.. Se välillä vähän tuskastuu kun niitä kaapit pursuaa.. ;) hih! Olenkin ottanut tavaksi viime aikoina ostettuani uudet kengät luopua jostain ikivanhasta parista jota en ole pitänyt iäisyyksiin.. Jotenkin sitä pitää miestäkin miellyttää..
Soffalla on kiva lojua! Varsinkin tänään.. :))) Veikkaan että uni tulee ajoissa. Jos sitten huomenna jaksaisi kovasti shoppailla, käydä kampaajalla ja illalla sitten vielä nauttia ravintolaillasta. Mies tulee hanistelemaan mun luo ¿ että onkin taas ikävä kultaa!!! ¿ joten voi olla että huomenna en hirveesti palstaile. Sunnuntaina päivällä sit taas ehtii kun mies on töissä.
Jep, nyt takaisin soffalle.. Täytyy käydä vielä myöhemmin urkkimassa josko Aurora ois naikkarilta palannut.. Mukavaa iltaa kaikille!
Mammis